par dobrih stvari

Juče odoh sa još 3 žene na čokoladno-karamelski fiks, i partiju smjeha. Ni traga od trača, ako ste to mislili. Ovo su posebne žene. Tada sam i Sidekick dala Totoro kapicu 🙂 Još joj i dobro stoji 🙂 Da sam mogla, napravila bih joj čarobnu kapicu pomoću koje može postati nevidljiva… ili tako nešto 🙂 Totoro je inače lik iz istoimene anime, divne priče o prijateljstvu i djetinjoj mašti. Spes i Jano, o ovome sam vam pričala.

totoro

Došavši kući, završila sam poslednja poglavlja knjige „Putnik“. Dodjavola, sad treba čekati nastavak ! Ali knjiga je odlična: ne mogu sad da prodjem pored neke kamere na ulici, a da ne pomislim ko me sad to snima i zašto. A i glavni lik zove se Maja 🙂

A momci, pitate se sigurno 🙂 Da bi ste se snašli o kome pričam (a pričam ovdje sa njihovom dozvolom), zvaću ih Smedji i Crni. Smedji me je vodio onada na Kalemegdan…. Crni je otkazao, pa se ipak javio. Morala sam da otkačim drugaricu radi njega, cccccc. Pa smo šetali, lizali sladoled, i malo pričali. Legli na travu, pokušavali da se opustimo. A onda rekoh sebi, imaš 30, daj poljubi ga kad toliko želiš. Jer sladak je kao šećer. I mislim, kako je on ležao na ledjima, a ja na njegovim grudima, šlušam kako diše, poljubi me u čelo…. preko njega vidim zelenu travu…. i tišina je.

Komedija života je u tome što … ustanemo, pogledam mobilni, propušten poziv… Smedji je zvao. Neka je. Ignorisao me je dva dana, neka sačeka sada malo. Sutradan mi kaže kako ne zna da li će moći da se vidi sa mnom ove nedelje.

Pa koji vam se više svidja sad, Smedji ili Crni ? 🙂

—————————————-

KOMENTARI:
• At 11. jul 2007 12:04:00, Goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Crni, ja volim tamne muškarce, samo da im je duša svijetla! HA HA HA! Sviđa mi se kapica!
• At 11. jul 2007 12:15:00, nekidezivot said…
e baš si ga iskomplikovala, pa ne znam za koga da navijam… ma samo kad je tebi lepo… nego, reci mi za knjigu, jel to u nastavcima, da ne počinjem dok ne nabavim i nastavak?
• At 11. jul 2007 12:22:00, Magrit said…
@Goce, da ne hvalimo Crnog previse, uobrazice se 🙂 …. @Nekidezivot, knjiga ima 3 dijela. Sada u julu bi trebao da izadje 2. dio na engleskom jeziku. Ne znam kada se ocekuje 3. dio.
• At 11. jul 2007 12:32:00, hogar_sm said…
Hej, Magrit!? Danima čekam da se vratiš, a ti sad prezauzeta? Šta radiš u subotu? Jesi li raspoložena da meni i car-lazaru (moj drugar) pokažeš par caka kod slikanja onim fotoaparatom (znaš marku)? I on ima isti… javljaj! Može i nedelja pre podne, kako god Ti kažeš. p.s. Tipujem na Smeđeg. 🙂
• At 11. jul 2007 12:34:00, spes said…
Garavi, nego šta!! Ja propustila jedan post i imam šta da vidim. :)))) Kapica je slatka, ali ne znam ništa o tome, moram se malo informisati 🙂
• At 11. jul 2007 12:36:00, Magrit said…
Hogare, imam tvoj broj telefona, javicu ti se da se dogovorimo. Spes, vjeruj meni na rijec, ova anima je prijatna, zaista.
• At 11. jul 2007 12:58:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Eh šta ti je dobra cura, momci moraju čekati u redu da bi je poljubili. Meni se ne sviđa nijedan, preferima devojke :-), ali s obzirom da Smeđi odlazi na godinu dana, izgleda da će Crni biti više u igri. Kapa mi deluje zanimljivo, voleo bih da je vidim na nečijoj glavi.
• At 11. jul 2007 21:22:00, drenka (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Kapica je dosta inventivna i super za decu! a za momke: meni se svidja crni, i bas si super opisala za provod na travi !
• At 12. jul 2007 20:06:00, romantales (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Nijedan … ja volim muške plavuše!
• At 12. jul 2007 20:52:00, lorna doone (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Romantiko hodajuća!!!
• At 13. jul 2007 7:22:00, joop (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
crni!
• At 15. jul 2007 12:12:00, mish misho (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
E, a ko je rekao da morash birati? 😉 :)))

Ostavite odgovor

