Velika Mašina

Ponedeljak, prvi radni dan nakon 2 nedelje ne radjenja ičega …. Ušla sam nasmijana u firmu, svi su se obradovali što me vide, neki su me od srca zagrlili, a svi su primijetili da nisam dobila boju od sunca i da zračim pozitivnom energijom i osmijehom. Svi hoće da pričaju sa mnom, da uzmu malo te energije 🙂 Donijela sam im nešto novog mp3-a, ali niko ne prepoznaje nove, svježe hitove ljeta. Šteta, ali na to sam već navikla.

Od momka ni traga ni glasa od subote, kada smo pričali o onome što se desilo. Svima preporučujem da budu slobodni i kažu ako im se nešto nije dopalo, i pohvale ono što jeste, jer onaj drugi nikad nije siguran i nije te stvari učio u školi. Razgovor je uvjek dobar. Sasvim drugi momak juče me je pozvao da izadjemo, rekla bih da me je baš me je krenulo. No, otkazao je.

Da uživanje bude potpuno, zvale su me i 3 drugarice na kafu i trač partiju. Ravnopravnost polova je bitna 🙂 Juče sam upoznala jos jednu pletilju i njenu malu ćerkicu, obije simpatična, pametna i dobra stvorenja. Šetali smo po Košutnjaku, dobra završnica odmora.

Pošto sam se vratila u svijet Velike Mašine, kako kaže Džon Dvanaest Jastrebova u knjizi „Putnik“ … evo i malo kreative:

Šila sam… jesam 🙂 I nikad više! Toliko sam se iznervirala, te obrubi ovo, te drži ono …. Uh, čak sam i psovala !!

Ali nekako napravih 2 suknje, zeleno bijelu koju baš imam na sebi :
zelena suknja

i bijelu, nešto jednostavniju, na lastiš:
bela suknja

Dvije mamine stare sam prepravila, u Springfieldu sam na sniženju kupila 2 majice, i sad sam riješila veliki problem koji me je mučio svakog jutra, šta obući tog dana.

Završila sam i Totoro kapicu za Sidekick, ali je nećete vidjeti prije nje 🙂 Ne bi bilo fer.

A štraftasta majica za moju snaju – gotova su ledja, prešla sam na prednjicu:

Photobucket

—————————————-

KOMENATARI:
• At 9. jul 2007 14:24:00, Sidekick said…
Totoroooooooooooooo! Jedva čekam! Ima da je nosim i na 35 stepeni, pa makar doživela toplotni udar. 😀
• At 9. jul 2007 16:02:00, Walker (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Stay off the grid… 😉 Biće momaka…
• At 9. jul 2007 17:23:00, nikolina baka said…
Mayjce moje drago welcome back… Verujem da si nakupila energiju za sledeci radni period… Uplasi me bre devojko tezama o odustajanju… nemoj da ti je palo na pamet. Odgovorno tvrdim najbolje i najsistematski (buh na rec) uradjen blog, ja bih mu dala ime „kreativna“. Ostani takva i casti nas s vremena na vreme pricama, fotkama… Drago mi je da si sasila to sto jesi, divno, podseca me na moju mladost. Slatko. A momci, ma kad budu shvatili sta je bilo pored njih a da nisu zadrzali kao da im je biser skliznuo izmedju kamencica na plazi. Ljub tebi, pozitivko draga. (Sidekick, kad je vruce, samo je gledaj)
• At 10. jul 2007 0:28:00, mishmisho (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Prva suknja mi se svidja, druga: lijepo platno, ali nisam ljubitelj lastisha. Vestica je fantasticna, volim strukirano. 🙂 Meni se cini da ja ovdje ovo ljeto necu proshetati vani u ljetnoj toaleti….Hladno, kisha, vjetar. Fuj. Za razgovor i iskrenost: tu se slazem s tobom u potpunosti.
• At 10. jul 2007 1:02:00, drenka (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
ne mogu verivati.suknje izgledaju kao da ih je izradila profesionalka.meni se jako dopada prva-zelena suknja.jeli mozda imas tutorial za izradu?
• At 10. jul 2007 1:13:00, iznogoud said…
Vidim da si počela da brljaš ije i je :)). Nema veze. Taj što otkazuje, hm. Pa ne može se tako otkazivati, ej. Traži opravdanje. Pismeno. Ako ne donese, neka mijenja školu. Samo oštro. Da samja žensko, nosio bih ovu bijelu suknju. Zeleno-bijelu samo kad igra Werder. Srdačan pozdrav sa petog sprata!
• At 10. jul 2007 3:37:00, joop (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
za pocetnika u sivanju, suknje izgledaju fenomenalno! a sto se frajera tice – vidis da te je krenulo 😉 samo ti nosaj suknjice 😉
• At 10. jul 2007 9:12:00, Goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Suknje su predivne, zelenu obožavam, a kod bijele mi je predivan uzorak materijala. Jako , jako mi se sviđa, što se tiče pletenine za snahu, čini mi se gornji dio malo kratak, mislim na dio od struka prema gore,ili ćeš još produžiti tregere? Mornarski uzorak je super i jako mi se sviđa. Ako momak bude zaj….. natakni ga na igle! Pusa!
• At 10. jul 2007 10:30:00, misha (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Suknje su sjajne, ne mogu da verujem da nikad ranije nisi sila. Dovodis me u iskusenje da nabavim masinu 🙂
• At 10. jul 2007 10:40:00, Magrit said…
Hehehehe, hvala vam svima puno na komplimentima za suknjice 🙂 Medjutim, nije mi ovo prvi put da sijem, sila sam poneto i u srednjoj skoli. A ovog puta mi je i mama pomogla, narocito kod cigovanja….. @drenka, pokusacu da ti nacrtam, skeniram i posaljem. Sila sam iz proslog broja Burde….. Inace, sa momcima je sve ok …. samo toliko 🙂
• At 10. jul 2007 14:35:00, lorna doone (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Magrit! Hej, sad sam morala pročitati sve zaostatke… nije bilo opterečenje, već čisto zadovoljstvo. Iskrenost možda ne vole svi, ali je najbolje reći što misliš, pa kom pravo kom krivo. Bar znaš na čemu si! Suknje? Divne, ljetne, lagane i, čini mi se, ugodne!

Ostavite odgovor

