2 nedelje, prosle kao 4

Mrzjelo me je da pisem blog, pa sam pomislila i da sve ovo batalim. Nikakve koristi. Ako vas zanima kako sam i sta radim, znate gdje da me nadjete. Moja porodica ne prati sta pisem, a gomila ljudi cita i ne govori mi nista o tome. Opet, ovo drzi neku hronologiju…. pa za sada barem da pomenem ove 2 nedelje odmora.

– reportazu sa Cetinja mozete vidjeti ovdje (forum vise ne postoji)
– prva dva dana ujedala sam, prehladjena, napadnuta lipama koje rastu svud po gradu. Poslije svakodnevne voznje od 300 na sat, to je kao udar u betonski zid. Kroz par dana sam se vec opustila, pa sam mogla sjedjeti uz kaficu u parku sa drugarima iz srednje skole, dici nogice na susjednu stolicu, zatvoriti oci i slusati sa pola uveta sta oni pricaju.
– shvatila sam da vecina momaka, bili ozenjeni ili u dugoj vezi, i ne oklijevaju bas mnogo da muvaju i kresnu nesto sa strane. Ne znam jos za cure.
– kolega me je zamolio da mu pomognem u komunikaciji sa stranim investorima, na engleskom jeziku. Posto su bili jako zadovoljni, osjetila sam se uspjesno i puna snage.
– tata me je vodio na placeve van grada da gledamo polovna kola. Kao u americkim filmovima, izlazimo u nedodjiji iz kola, sunce udara najvise sto moze, stavljam naocare na sunce, i gledam kola. Nedostaju jos samo sarene zastavice iznad, i neka rep muzika.

– u Beogradu sam, Strider se poslije 2 mjeseca vratio na net, opste slavlje na MSNu.
– momci sa foruma DigitalInfo vodili su me na krov Beogradjanke, da fotografisemo. Fantasticno je.
– uspjela sam da propustim organizovano fotografisanje Topciderskog parka u 4 ujutru, uspavala se, a onda shvatila i da mi je SD ostala u racunaru km daleko.
– upoznala sam jednog momka, setali smo, pricali, izgubili se u masti na putovanjima, kucama i voznji dzipom po prostranstvima Planete. Sjeli na pice, pricali, a on bi me povremeno dotakao. Nisam ni primijetila kada je uzeo moju ruku i poceo da je mazi. Setali smo jos malo, otisli na Kalemegdan da gledamo izlozbu. Stao je iza mene, stavio mi ruke oko struka i salio se. Dala bih sav sex poslije toga da se taj momenat opet vrati. Sex je definitivno precijenjen.
– pored tog ventila, uspjela sam da popravim i one u kupatilu, pa cu valjda sad moci normalno da se kupam.
– Uzivala sam u setnji po radnjama u gradu u jutro, kada bih inace bila na poslu. Poluprazno je, pravo uzivanje. Poslije 2 godine biranja, nasla sam savrsen novcanik za mene.
– plela sam nesto malo, citam knjigu „Putnik“ – odlicna je !!
– par novih hitova aktuelno je na mojoj play listi ovih dana:
Mr Hudson & The Library – Ask the DJ
CSS – Let’s Make Love And Listen To Death From Above
Gaelle – Give it Back
Justice – D.A.N.C.E.
K-os – Fly paper
Reverend & The Makers – Heavyweight Champion Of The World
The Gossip – Standing In The Way Of Control
Mark Ronson – Stop Me
Kaiser Chiefs – Everything Is Average Nowadays

Sta sad slijedi ?
Prostranstvo ogromne slobode samca prostire se preda mnom.
Ponekad je zastrasujuce, ponekad je divno.

—————————————-

KOMENTARI:
• At 7. jul 2007 20:52:00, brajan said…
Dopadaju mi se slike Cetinja, good job! 🙂
• At 7. jul 2007 21:19:00, MOJmentalni_kung_fu said…
odgledala cetinjske jos onda kad si mi poslala link. i opet cu, da utvrdim gradivo :). ne smijes da prestanes, jesi cula. ovaj blog je unikatan, po mnogo cemu…ne pitja se zasto, nego pisi…
• At 7. jul 2007 21:24:00, iznogoud said…
Beograd na slikama izgleda ljepši nego što jest :). Odlične slike. Cetinje na slikama izgleda kao da su ljudi pobjegli kad su vidjeli objektiv :). Tekst je sadržajan. Samo dvije godine za izbor novčanika? Minimum četiri su potrebne, moja Magrit, bar četiri.
• At 7. jul 2007 23:04:00, spes said…
Draga, zvučiš pesnički u ovom postu. Osim biranja novčanika cele dve godine (ja biram već skoro tri, i još nisam našla pravi). Naravno da ovo ima smisla. I nemoj slučajno da batališ blog. Dobrodošla :))
• At 7. jul 2007 23:09:00, Sassy Lady (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Kooonaaačnooo!!! Pravo si me uplašila kada si pomenula da odustaješ od bloga,hmmm….Fotke su fantastične 🙂 He he hajde daj sada ono što ja čekam da vidim 😉
• At 7. jul 2007 23:21:00, Magrit said…
Jao, pa pustite novčanik i pletenje…. momak se pojavio u mom zivotu 🙂
• At 7. jul 2007 23:24:00, spes said…
Da, pojavio se ali si ti to marginalizovala poslednjom rečenicom. Verujem da zato niko nije obratio pažnju. 🙂
• At 8. jul 2007 9:54:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
A priznajem, zavidna sam ti.
• At 8. jul 2007 10:57:00, Magrit said…
spes, pametnice 🙂 ….. objasnjenje: momak je jos tu, ali za nekoliko nedelja odlazi na godinu dana, pa cu opet biti samac…. Jano, 🙂 I ja tebi, tvoj odmor tek pocinje 🙂
• At 8. jul 2007 11:36:00, samba (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
jedva čekam petnaesti… da i ja odmaram 😉
• At 8. jul 2007 12:42:00, Strider (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Vrno sam seee… 😀 Super mi je onaj prolaz i drvo (sa zlatnim liscem) na Cetinju, a dopadaju mi se i fotke sa beogradjanke. O svemu ostalom smo pricali. Drago mi je sto ipak pises i dalje. p.s. super mi je onaj komentar za rep i kupovinu kola 😀
• At 8. jul 2007 14:33:00, nikolina baka (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Lepa moja, falila si… mislim da imas najkvalitetniji blog u mojblog sferi, zato budi istrajna zbog nas koji te citamo… A od svega sto si sada napisala, (slike cu gledati posle), utisak posta je dodir koji znaci vise od seksa. Bila je jedna serija Emili o nekoj uciteljici, kanadska, u trecoj epizodi On joj prilazi dok Ona gleda parenje konja, grli je oko struka, i taj pogled njen, taj dozivljaj je jaci od cele serije. Cekala sam reprizu serije samo zbog te scene. Kakav seks… Leptirici u stomaku ne prorade radi seksa nego radi ceznje.. Ljubi te Baka
• At 8. jul 2007 17:08:00, romantales (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ne zamjeri, ali nakon što si rekla da se pojavilo neko muško u tvom životu, zaboravila sam sve ostalo … dakle, pitanja:1. Zašto je sex precijenjen? 2. Gdje je zaštekalo? Prebrzo? Ne zna gdje je ono pravo mjesto? Ne daj Bože loše građen (znaš na što mislim 😉 3. Ima li nade za popravni? Ono, lagano ga odvedi prema strateškim mjestima, ionako većina njih pojma nema dok ne nađu dobru dušu da ih poduči – vjeruj na riječ sretno udanoj ženi! 4.Kuda odmah odlazi i zašto? 5. bolje da prestanem, ne?
• At 8. jul 2007 18:07:00, drenka (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Slike od beograd su neverovatne! Drago mi je sta imas momak u tvoj zivot, a zao mi je sta on odlazi! malo si me zaplasila kad si rekla da odustajes od pisanje bloga! nemoj tako, mi te svi volimo!
• At 9. jul 2007 9:30:00, machor said…
meni se dopadaju te promene koje si imala i zhelim sve najbolje u vezi novog momka 🙂
• At 9. jul 2007 9:51:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ura za momka! Lepe fotke sa krova. Ne volim kada ljudi pišu seks sa x. Onaj sa ks nije precenjen. Uživaj u prostranstvu i neka ti novi novčanik uvek bude dovoljno pun. Dajem glas za istrajavanje na blogu.
• At 9. jul 2007 9:52:00, nekidezivot said…
ja primetih momka, mada si ga stvarno provukla tek onako usput, takvi trenuci su stvarno dragoceni, prebolećeš i odlazak ali je lepo što se to desilo… ti kupuješ kola ili tata, mislim jesu li za tebe, nije bitno ko plaća? slikaj novčanik, ne priznajemo dok ne vidimo! ko je pisao knjigu?
• At 9. jul 2007 10:01:00, Goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Uživaj! Ovo novo upoznavanje, prvi dodiri, nervoza u njegovoj blizini, to je definitivno najljepši dio!
• At 9. jul 2007 14:05:00, Magrit said…
Hvala svima koji navijaju za momka i za blog 🙂 …@romantales: seks je precijenjen zato sto se smatra najvecim ciljem u zivotu i da je je najvaznija stvar u nekoj vezi. Nije momak nista pogrijesio tog tipa, jednostavno se nismo razumjeli. Pricali smo poslije o tome, shvatili sta ja ono drugo zeljelo, i dogovorili se da to popravimo. Odlazi na rad u drugu zemlju…… @nekidezivot, 🙂 knjigu je pisao Dzon Dvanaest Jastrebova, izdala Laguna….
• At 10. jul 2007 0:10:00, mishmisho (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Zanimljiva reportaza o Cetinju! I slike s Beogradjanke su dobre. U Beogradu bila jednom,davno, za Juge. 😀 Za momka: imam potrebu da sad dam kakav savjet, ali precutat cu, jer za savjet nisi ni pitala. Vjerujem kako znash shto je najbolje za tebe. Mene je lupilo kad sam se najmanje nadala. I znala sam odmah: to je moj soul mate. 🙂
• At 10. jul 2007 10:42:00, misha (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Hm, da, sloboda samca, znam tacno na sta mislis. I to je precenjeno. Ali sam sigurna da ce ti se dogoditi onaj pravi, i to kad se najmanje budes nadala.

Ostavite odgovor

