sombor

Divan grad …. motiva za fotografisanje koliko ti duša želi 🙂 Zelenilo, urbanizam …. mnogo toga da se nauči za svakog arhitektu 🙂

sombor

balconies, sombor

sombor

A bilo je i ljudi 🙂 Šteta što nemam više iskustva u njihovom fotografisanju, uvidjela sam odmah koliko bi mi znacio bolji objektiv.

sombor okupljanje

Najbolji dogadjaj je prizor mačke koja trči za kolima 🙂 Čovjek parkira ispred nas, a još mačaka pritrčava. Neko drugi viče : „Evo stigao je tata mačaka“. A one sve čekaju mirno da on izadje, da ih pomazi, da im isjecka ribu i da da jedu.

sombor

Priroda… lijepa naravno….

plant, sombor

plant, sombor

zeleno, sombor

tree, sombor

field, sombor

—————————————-

KOMENTARI:
• At 18. jun 2007 11:15:00, Kalimero said…
prica o macama je super, ali nekako si sve taksativnija na blogu a slika je super, ali ko da je u kontra svetlu
• At 18. jun 2007 11:52:00, machor said…
lepe su slike 🙂
• At 18. jun 2007 13:07:00, spes said…
Slike su još lepše nego kad sam ih listala na apratu. Mak je dobar. Hvala. :))
• At 18. jun 2007 13:27:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
U tem Somboru svega na volju…. eh, tamo sam služio prvi deo vojske. Zaista je pomalo taksativno, napiši makar koje boje su bile mačke i koja vrsta ribe je bila u pitanju. Od fotki mi je najbolja „izletište11“.
• At 18. jun 2007 16:23:00, lorna doone (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
već sam se pobojala da smo zakinuti za izvještaje i fotoreportaže zbog neta doma…. kad evo tebe! Lijep je taj Sombor, bar po tvojim fotkama.
• At 18. jun 2007 16:28:00, sakupljač džidža said…
hej, pa ti si pravi umetnik 🙂 super su slike
• At 18. jun 2007 17:36:00, Magrit said…
@kalimero, takstativno je zato sto pisem sa posla, a znas i sama da sam danas imala gomilu posla :)Eh, ponedeljce, prokleti danu :)… @machor, a imam jednu sa tobom, poslacu ti na mail ako mi ga das 🙂 ….. @spes, hvala 🙂 …. @pribi, znas da meni nije bitno koje je macka boje 🙂 ….@loorna, zeno, evo 17:40 a ja sam jos na poslu!! ….. @sakupljac dzidza, naravno da jesam, i naravno da jesu 🙂 🙂
• At 18. jun 2007 17:56:00, Bokilica (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Fantasticne fotke! Uspes li koju da prodas ? Jesi li pravila neku izlozbu? Koji aparat koristis?
• At 18. jun 2007 19:54:00, pirat_w (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Slike su odlične. A priča o mačkama…..
• At 18. jun 2007 20:31:00, shejtan said…
Jedva čekam da vidim neke slike, kad stekneš iskustvo. :))) Pošot je ovo strava, čak i bez iskustva. :))
• At 18. jun 2007 21:09:00, drenka (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Sombotr izgleda da je divan grad.Meni se svidjaju zadnje dve slike 🙂
• At 18. jun 2007 21:35:00, machor said…
mislim da je moj mail svima dostupan 🙂 pishe u levom gornjem uglu bloga i zahvalan sam svima, koji imaju moje slike,ako ih posalju na moj mail 🙂
• At 18. jun 2007 21:43:00, alan_a said…
znala sam da cemo tek na tvojim fotkama videti gde smo to sve bili… ;)))
• At 18. jun 2007 21:58:00, misha (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Biljke su ti fantasticne!
• At 19. jun 2007 0:22:00, joop (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
krasne fotke!
• At 19. jun 2007 7:42:00, bodulka (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
U Sobmoru živi meni posebno draga gospođa, Mađarica, koja me davno, prije 23 godine naučila heklati. I prekrasno je kuhala, od običnog kupusa bila je u stanju napraviti delicije, a tek štrudle – sa sirom, s jabukama, s bunevom … idem, sad sam gladna, kad bolje pomislim ogladnim svaki put kad je se sjetim.
• At 19. jun 2007 9:40:00, samba (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Tako se ponašaju mace kad čuju moju svekrvu… stampedo :O) a galerija ti je odnor za dušu
• At 19. jun 2007 12:42:00, Magrit said…
Hvala svima na pohvalama za fotografije 🙂 Mada bih vise voljela kad biste mi rekli sta na njima ne valja 🙂 Idem sad napisati jos jedan post !
• At 19. jun 2007 16:52:00, nikolajevička (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
o mačkama, ako može…

Ostavite odgovor

