Na času hemije

Dobro, ali ne i fantastično.

Dobro? Ritam naravno. Dobri efekti, mačke, arhitektura i na kraju snijeg – kao da su pravljeni za mene 🙂 Najbolji je rasprskavanje kuglica boje – uz dobar ritam. Dirljiv SMS od drugara koje je ko zna gdje u Areni. Dobra klimatizacija, hvala bogovima. Osmijeh na mom licu kada čujem prve note „Hey boy, hey girl“.

PhotobucketPhotobucket

A loše ? Glupo od mene što sam nestrpljivo isčekivala nekoliko mjeseci jedan od meni omiljenih bendova. Oko mene tetkasti ljudi koji stoje i puše cigarete, curice u minićima koje će isto da igraju sutra na koncertu one sisate i crnokose. Uporedjujući njihove koncerte po Evropi, ovo nije ni četvrtina. Čak je i mene, o čuda, set poslije pauze malo smorio.

E sad, moram naći neki drugi bend koji ću da očekujem godinama. Ili da jednostavno odem u Pariz ili Škotsku, čujem da je tamo sve ok.

I šteta što nije bilo moje omiljene… nisu imali koga da im to otpjeva, ali evo – mogla sam ja :

Devil came by this morning,
Said he had
Something to show me
I was looking like I’ve never seen a face before
Here we go now, let’s slide into the open door

Pictures and things that I’ve done before
Circling around me,
Out here on the floor
I’m dreaming this and I’m dreaming that
Regretting nothing
Think about that

—————————————-

KOMENTARI:
• At 14. jun 2007 13:45:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Gut, kad budeš išla u Pariz ili Škotsku, povedi i mene, čuo sam da je tamo lepo.
• At 14. jun 2007 14:05:00, STELLA (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Tako je obicno uvek kad te pregaze godine 😛 Da smo mladji 10 godina te curice u minicima ne bi ni primetili 😉
• At 14. jun 2007 14:05:00, Sidekick said…
Eh, gadno je to kad te razočara nešto što godinama čekaš. Zato i ja pomalo strahujem od odlaska na koncert Tori Amos. Em se bojim da neće ispuniti moja (toliko godina građena) očekivanja, em stoji pitanje (čak i ako mi bude super… u stvari, pogotovo ako mi bude super) kakvom onda više muzičkom ushićenju imam da se nadam.
• At 14. jun 2007 15:45:00, Walker (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ja nisam ni otišao. Kontao sam, kad neke druge stvari nisam video, ne moram ni njih, i nije mi žao…
• At 14. jun 2007 15:50:00, hogar_sm said…
Koja sisata i crnokosa, d’idem i ja? :)))
• At 14. jun 2007 22:49:00, samba (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
je, baš nabace komplekse… ma ko im je kriv, al ja zato imam iskustvo (koji bijedan izgovor!)
• At 15. jun 2007 13:47:00, Goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Kad nešto očekuješ sve je veća euforija što je termin bliži, kad prođe ,čisto ti žao, opet ti treba neki drugi motiv da dočekaš sutra! Kako sam mudra!:-O)
• At 16. jun 2007 11:36:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Pa bolje da je i dobro nego loše 🙂

Ostavite odgovor

