Pletenje u punom jeku

„Evo ljeta, pa ćeš manje plesti“ – reče mi jedan momak danas. Eh, a pletenje koncem neodoljivih ljetnjih džidža-bidža ?

Bio je vikend, pa sam imala vremena isplesti jednu stranu torbe :

Photobucket

Nije bas ispalo kao na uglednom modelu, ali nije ni loše. Mustra je iz DropDesigna. Umjesto pletenica od konca, zakačiću perlice, a moraću i da je postavim bijelim platnom. Plela sam sa St. George koncem Golf, i to sa duplim nitima da bude čvršće.

Drugo što sam počela je ljetnja majica za snaju, po Elaan mustri. Samo što će ova biti u mornarskim štraftama – hitu ovog ljeta. Takodje St.George konac Golf. Prodavačica mi je izvadila poslednja klupka bijele boje, valjda zato što je to najtraženija boja sada ljeti.

Photobucket

—————————————-

KOMENTARI:
• At 11. jun 2007 19:32:00, misha (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Pa i ja sam htela da heklam/pletem tu istu torbu! Super!
• At 11. jun 2007 19:59:00, nikolina baka said…
dok sam radila rucne radove, posto mi je telesna temperatura uvek visoka, leto je bilo vreme kad nisam mogla da radim. Ruke su se znojile, pranje na svakih pola sata sapunom nije pomagalo. Ako ti mozes i leti da radis, svaka cast… Mada, bolje da setas i fotografises, sve na sta stignes. Kis. Usput, majica ce biti fenomenalna, obozavam mornarski stil…
• At 11. jun 2007 20:18:00, Magrit said…
Pa Misho, sta bi ? Ajde, vidi kako je divna, a ovako sa duplim koncem ide za cas !! Eh, Nikolina bako, treba guzu podici poslije zimskog ljencarenja ….. 🙂
• At 11. jun 2007 21:18:00, MOJmentalni_kung_fu said…
vrh fora: maja izadje iz mora, odmara se i plete 🙂
• At 11. jun 2007 23:35:00, drenka (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Mogu unapred viditi da ce bluza ispasti super. Meni se jako svidjaju stvarcice sa strafte. 🙂 A torba izgleda izvrsno, cekam da vidim finale.
• At 12. jun 2007 0:39:00, joop (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
torbica ce biti super. nisam primjetila ovaj model moracu malo da surf, surf 🙂 i bluza ce biti lijepa, sto si ti neka fina zaova 🙂 ostavila sam ti link za kaputic u mom zadnjem postu 🙂
• At 12. jun 2007 9:06:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Mornarske štrafte su uvek hit. A ti si jedna mnogo vredna devojka, divim se tvojim pletačkim radovima (iako baš i ne bih nosio ovu torbu).
• At 12. jun 2007 11:12:00, Magrit said…
MMKF, bogami da je skoro tako i bilo proslog ljeta 🙂 …. Drenka, hvala :)….. Joop, hvala na linku, vidjela sam – no nesto su mi glomazne one kopče. Kroj je dobar, no moracu da smislim neko drugo kopcanje. Za sada moze da posluzi i samo prekrivac protiv prasine i sunca…… Pribi, hvala 🙂 Ali vrijedna samo zbog ljubavi prema pletenju, i zato sto mi je lakse misliti i raditi to, nego ozbiljne zivotne stvari 😦 Nadam se da si vec danas mnogo bolje!
• At 12. jun 2007 11:13:00, Magrit said…
Eh, i sad vidim da je izasao novi Knitty !! Oje !! Idem odmah da vidim sta ima 🙂
• At 12. jun 2007 12:24:00, mish misho (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Meni se vishe svidja tvoje pletivo za torbu od originala. 🙂 A za pletenje – najbolje je plesti na +30 s nekim pamicnim, tankim koncem. Po mogucnosti kraj bazena, pa da se rashladish kad ti dodje. Vjeruj mi, pricam iz iskustva! 😉
• At 12. jun 2007 18:58:00, sandra (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
baš mi se sviđa torba, ali nikako ne podstavljaj bijelim platnom – šareno molim!!!!!!!!
• At 12. jun 2007 20:01:00, lorna doone (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Na poslu mi se uvijek diskonektira server čim primirišim na tvoju stranicu, a da ne pričam o ostavljanju komentara 😦 Torbica me oborila s nogu!!! I boja, i dizajn… sve! Sjajna je!
• At 12. jun 2007 22:47:00, Goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Sve mi se sviđa, jedino se slažem sa Sandrom u vezi postavljanja, ne mora biti šareno ako nisi za to, može biti i ljubičasta ili zelena podstava! Nikad si neću moći isplesti bijelu torbu, jako sam trapava i sve zaprljam! 🙂
• At 12. jun 2007 23:30:00, elly-b (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ženo torbica ti je mrak kako je dobra. Već sam pokupila mustru i tražim si pamuk da i sebi ispletem sličnu, jedino po mogučnosti cijelu iz jednog dijela. Na DROPS-u stvarno imaju puno dobrih stvari, nisam ti još zahvalila za link na njih.

Ostavite odgovor

