puno slika…. i jedna poruka

Do 1. septembra imate vremena obići izložbu na Kalemegdanu „Zemlja vidjena očima neba“ – i to obavezno !! Poprilično je velika, a velike su i fotografije…. ispod svake nalazi se tekst o lokaciji, ali i o onome što ona znači za planetu ili šta se tamo dešava. Odvojite vremena da pročitate pokoji tekst…. za mene su emocije bile neizbježne. Vidjevši veliku fotografiju Himalaja, suze su mi krenule na oči. Oko mene vrućina koju ne podnosim, a veliki ledovi na svijetu se tope…… Srbija barem po ovome nije van tokova svijeta – pogledajte podatke na 3. fotografiji:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Kalemegdan uvjek ima nešto za fotografisanje. Ne volim stvari koje voli većina, ali Kalemegdan je izuzetak. I iako nisam vjernik, volim da prodjem pored crkve sv. Petke, i divim se svemu lijepome što zasade. Tamo sam slikala i onaj kupus zimus 🙂 A posto je stiglo ljeto, tu je i novo zaglavlje – sa istog mjesta 🙂

ruze

belici

vrabac

I pošto je u toku vikend – majica za Laleta je gotova. Vidjećemo da li sam ovog puta pogodila veličinu 🙂 Šta je sledeće na redu, vidjećete u sledećem postu…

Photobucket

—————————————-

KOMENTARI:

• At 9. jun 2007 23:24:00, Ranko (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Gledaj film, Himalaji 😀 Pozdrav!
• At 9. jun 2007 23:33:00, MOJmentalni_kung_fu said…
kad je do septembra, vidjecu i ja… 🙂
• At 10. jun 2007 12:39:00, Goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Slike cvijeća su predivne! Dakle Laletova majica je kul, vidim da si otavila na ramenu za kopčanje, sve pet! Možda si mogla oduzeti dvije – tri očice pri struku da samo malo ima formu, a opet ne znam možda je bolje ravno kad je u pitanju dečko!
• At 10. jun 2007 19:29:00, samba (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Sliku sam na DA ubacila u favorite, a i ove su me oborile
• At 10. jun 2007 19:40:00, iznogoud said…
Moje tetke nisu štrikale ni kad sam bio beba, a ni sad. Tek sad vidim koliko sam uskraćen bio tada, a i sad. Zavidim Laleu :).
• At 10. jun 2007 20:22:00, lorna doone (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Kalemegdan mi je ponešto van ruke, ali je tema atualna i svakako zanimljiva. Sjajna majca… pa ako mu je i malo velika – dorast će!
• At 10. jun 2007 23:02:00, Sassy lady (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Slike bilja su fantastične-tako jasne i žive boje.Laletova majica je jako slatka.Vidiš kako mala deca daju volju i inspiraciju za rad 😉 Sa više volje i užitka se radi za njih nego za odrasle
• At 10. jun 2007 23:59:00, spes said…
Obavezno ću posetiti izložbu. Sjajne fotke, kao i uvek. Jedan savet vezano za bebeću odeću. Napravi univerzalni šnit za gornji i donji deo odeće. Kako raste, povećava se samo dužina, širina vrlo malo. Tako nikad nećeš promašiti.
• At 11. jun 2007 8:56:00, Magrit said…
Hvala Goce i Spes na savjetima, moguce da ce Lale danas dobiti majicu, pa cemo da vidimo kako mu paše.
• At 11. jun 2007 9:09:00, Alba Graeca said…
divan ti je blog.. prvi put sam ovde i radujem se tvojoj kreativnosti i srecji koju unosish u sve ovo :):)
• At 11. jun 2007 13:01:00, hogar_sm said…
pazi kad sam tek SAD provalio da tamo stoji vrapčić!?

Ostavite odgovor

