Novi materijali

Moja mama ima Singer šivaću mašinu, sve sa žutim cvjetovima u stilu 70ih, za koju ne znam da li je starija od mene….. ili je tu negdje 🙂 Uskoro ću je dobiti, pa sam se malo pripremila i kupila materijale. Evo šta sam našla, uglavnom u TC Piramida :

Photobucket

Najviše mi se dopala ova prugasta viskoza desno, za bluzu, koju sam uzela u radnji „Samsara“ – imaju predivnih materijala, obavezno ih posjetite !! Ostalo će biti za ljetnje suknjice, osim crnog materijala za tuniku. Ovdje se ne vidi dobro, ali je sa rupicama.

Da ne bi bilo da ovo znači da ću da napustim moju prvu ljubav, pletenje, evo šta radim ovih dana – majica za Laleta, bez rukava napreduje brzo. Pamuk je St.George, a mustra … iz glave 🙂

Photobucket

—————————————-

KOMENTARI:
• At 7. jun 2007 12:45:00, spes said…
Ako ti treba pomoć oko krojenja ili šivenja slobodno se javi :))
• At 7. jun 2007 13:04:00, drenka (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Jedva cekam da vidim sta ces napraviti sa materijal sta si kupila. Meni se svisja onaj prugasti i onaj sa zeleni print.
• At 7. jun 2007 13:17:00, MOJmentalni_kung_fu said…
jako mi je zao sto sam brza i smotana, pa nikad nijesam naucila da sijem. materijali su prelijepi…cekam gotove proizvode :).
• At 7. jun 2007 13:40:00, Magrit said…
@spes, hvala 🙂 mama me je dobro naucila, ali … ako zapnem, znam kome da se obratim 🙂 ….@drenka, imam eto plan za te suknjice, tuniku i pantalone, ali ko zna….. @MMKF, šiću na Cetinju, pa možeš i uživo da ih vidiš 🙂
• At 7. jun 2007 13:49:00, MOJmentalni_kung_fu said…
vidjecu ih, vidjecu ih 🙂
• At 7. jun 2007 15:21:00, misha (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Zanimljivo mi izgleda ono belo sa zelenim dezenom, ali se ne vidi dobro – sacekacu suknju 🙂
• At 7. jun 2007 16:04:00, nikolina baka said…
E pa ti si mala cudo juedno, dragocenost neotkrivena. Blago majci sto te ima. Mastovita temeljna i slatka. U zivotu sam mnogo toga sasila (necu da pricam da mi je sivaca masina sada stalaza za neke elektronske uredjaje van upotrebe. I za to treba vreme, masta i strpljenje. Nagrada je divan osecaj da se od ravnog materijala napravi nesto sto daje konacan izgled onome sto nosi…
• At 7. jun 2007 16:08:00, Magrit said…
@misha, hehe, to sam prvo ugledala kad sam usla u radnju, i odmah sam kupila! …. @nikolina bako, hvala ti puno! Blago nama kad imamo takvog blogera medju nama 🙂
• At 7. jun 2007 16:43:00, bodulka (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Neeee… dakle ako ti i šivanje odjeće krene od ruke sakrit ću se u mišju rupu – osjećam se totalno nesposobna!
• At 7. jun 2007 18:52:00, Magrit said…
bodulko, izgleda da se ja nikada necu udati 😦 …. zato, nemoj u misju rupu 🙂
• At 7. jun 2007 21:11:00, lorna doone (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ja sam danas ujutro sašila suknju od tkanine kupljene pred mjesec dana… pohvalit ću se! U biti volim šivati klincima – brže je gotovo! 😉
• At 7. jun 2007 21:31:00, goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
i moja mama ima singericu staru tridesetak godina, nekad je lijepo šivala a sada doslovno mrzi sve ručne radove, kada me vidi s iglama u rulkama vidim joj u očima da je ljuta i nezadovoljna, čini mi se da bi joj bilo draže da ležim i gledam tv, na kužim zašto je tako. Par puta sam rekla da bih pokušala šiti malo na toj mašini, prije jesam, a ona kaže još i to! Sviđa mi se Laletov prsluk, samo nemoj napraviti male otvore za ruke!
• At 7. jun 2007 21:51:00, bodulka (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Magrit, ne brini za udaju … imaš još uvijek vremena, ja sam čovjeka svog života upoznala pred 30. rođendan i uvijek se sjetim što je moja mama znala reći:“Kad je brak loš i 3 dana su ti preko glave, a kada je dobar cijeli život ti nije dovoljan“. Nikad ne znaš nije li i tvoj budući tu negdje samo čeka pravi trenutak ili čeka da ga primijetiš!
• At 7. jun 2007 21:53:00, Sassy Lady (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Materijali su fantastični.Ja ima prodavnicu pored koje prolayim barem jednom nedeljno ali me mrzi da uđem(čitaj-nemam para)a odavno nisam sebi sašila nešto.Zadnje što sam uradila je bila haljina za desetogodišnjicu mature pre dve godine. Svuđa mi se kako izgleda Laletova majica-stvarno si brza 🙂
• At 8. jun 2007 0:37:00, joop (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
materijali su divni i super je sto se usudjujes upustiti u shivachku avanturu…i ja moram da dodam mali komentar glede udaje. zivimo u vremenu kad se rijetko ko udaje prije 30te i stvarno me chudi da jedna tako vesela i zanimljiva osoba kakva meni izgledas ovako virtualno, moze tako da olako donosi zakljucke tipa nikad se necu udati. nacices ti draga svoju srodnu dusu onda kad se budes najmanje nadala. i ja sam svoga na pijaci nasla 🙂
• At 8. jun 2007 7:57:00, sandra (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Pazi se – šivanje je gora zaraza od štrikanja – govorim iz vlastitog iskustva! A materijala – nikada dosta! Sretno šivanje i sretno s novom mašinom!

Ostavite odgovor

