Reviews ….

Nedavno sam, pored galerije fotografija na DeviantArt-u, otvorila novu na sajtu Fotozine. Članovi su ljubazni, spremni na kritike i pomoć. Ako vas zanima fotografije, svratite i do foruma DigitalInfo, gdje se uveliko raspravlja o opremi i rezultatima. I obavezno pogledajte šta ima novo na jednom od najboljih foto-sajtova – PhotoNet-u.

Kad smo već kod prikaza, nedavno sam pogledala film „MirrorMask„. Sjutradan mi se činilo kao da sam ga odsanjala. Nije naročito kvalitetan u fabuli, ali je zato vizuelno jako bogat. Kao i „Panov lavirint“ on objašnjava zašto je mašta potrebna ljudima, i zašto ne treba postati ozbiljan i odrastao po svaku cijenu.

—————————————-

KOMENTARI:
• At 2. jun 2007 16:38:00, MOJmentalni_kung_fu said…
nikad ozbiljan i odrastao po svaku cijenu. zreo, to je ok. ovo drugo – necu ja. 😉
• At 2. jun 2007 21:38:00, lorna doone (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Svakako ću prenjeti ova foto mjesta mom mužu. On ti se pali na fotografiju… pa si je kupio NIKON-a, a ja sam dobila naš stari SONYcyber-shot.
• At 3. jun 2007 8:50:00, joop (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
i meni je fotografija na planu za nekad 🙂 sve ja imam i dobar aparat i stalak…samo vremena ne…a ne bih da kradem od pletenja…pozdrav od mlade u dusi.
• At 3. jun 2007 12:29:00, drenka (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Pogledala sam slike na DeviantArt-u i svidjaju mi se. Produzi tako!
• At 3. jun 2007 12:31:00, drenka (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Pogledala sam slike na DeviantArt-u i svidjaju mi se. Produzi tako!

Ostavite odgovor

