Zora

Jutros, oko 05:03….

Photobucket

Photobucket

Photobucket

—————————————-

KOMENTARI:
• At 30. maj 2007 11:03:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Lepe fotke, naročito boje, a ja baš sad slušam pesmu „Nebo“ Slobodana Trkulje, dobro se uklapa uz slike.
• At 30. maj 2007 11:19:00, hogar_sm said…
Svaka čast, ovo je poezija!
• At 30. maj 2007 11:48:00, misha (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
I ja sam jutros slikala svitanje u NS 🙂 Baš je bilo lepo biti budan tako rano 🙂
• At 30. maj 2007 16:10:00, Sassy Lady (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Trbe baš opčinjava nebo ovih dana.Svitanje je prelepoS
• At 30. maj 2007 16:39:00, Magrit (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Uh, dobro niko nije prokomentarisao da sam cudak sto sam se probudila u 5, kada mnogi koje poznajem idu na spavanje 🙂 Probudila me je neobicnost sto je garsonjeru obasjala velika kolicina tople oranz svjetlosti. Bilo je čarobno……
• At 30. maj 2007 16:51:00, radee said…
slike su predivne 🙂
• At 30. maj 2007 16:57:00, Goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Taman sam htjela napisati: PA ŠTA RADIŠ BUDNA U TO DOBA?! Ja spavam ko top i svjesno propuštam te predivne prizore zore. Obožavam topli krevet! Više se ni muž ne usudi dodirnuti me prije 7 h. Jedino još Tomi ponekad zakmeči!
• At 30. maj 2007 19:06:00, lorna doone (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Na kakvoj predivnoj planeti živimo!!! I loše vrijeme je jednako lijepo i spektakularno kao i lijepo! samo treba hodati širom otvorenih očiju…
• At 30. maj 2007 19:54:00, Strider (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
IIIi!!!! Sve tri su savrsene!!! Nemas pojma kolko ti zavidim na pogledu :D. Stvarno prelepe fotke, pogotovu druga i treca.
• At 31. maj 2007 9:10:00, Nymphea (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
mda… lijepo je vidjeti slike zore. meni to ne uspijeva, biti budna u to vrijeme, tojest 😉

Ostavite odgovor

