Oluja, opet :)

Šta zavredjuje da objavim 2 posta u jednom danu? Pa nebo, naravno, i oluja. Ako ste sada u Beogradu, ona je svuda oko vas, a za kojih pola sata stići će do Novog Sada.

Za one na drugim krajevima planete, evo kako se sve zbilo : opet za 15ak minuta. Vraćem se sa posla, ostala nešto duže, i vidim, gomilaju se oblaci na nebu. Ali na jednom kraju tamni, a na drugom se još vidi daleko plavetnilo:
Photobucket

 
Photobucket

Predjem ulicu i udjem u blok, a oblaci brži od mene! Nagomilavaju se velikom brzinom:
Photobucket

Ubrzo stiže jak vjetar, sav huči i nagomilava prašinu. Neko ciganče vrišti: „Mama, mamice!“, da se naježite, i eto mame koja stiže. Pretrčavam ulicu, po meni padaju krupne kapi, i ne žurim. Ali kapi nose i neku prašinu, pitam se odakle je stigla. Penjem se u stan, odakle mi puca pogled prema sjeveru, gdje vidim ogromnu masu crnih oblaka koji iznad nas nose tu gomilu vode ….
Photobucket

Prirodo, svaka ti čast !

—————
EDIT: I evo sada, pojavila se duga 🙂

Photobucket

—————————————-

KOMENTARI:
• At 28. maj 2007 19:19:00, hogar_sm said…
Samo ti kači te prelepe fotke i nabijaj mi komplekse! Pa ja iskisoh ko papudžijski mačak škljocajući u crno i sivo nebo, a vidi tvoje… bukti od boja! Idem da se besim. Ako me nema sutra, obesio sam se, a ti napiši neku lepu reč o meni, makar izmislila! :)))
• At 28. maj 2007 20:44:00, Magrit said…
🙂 🙂 🙂 Sta da ti kazem, i ja sam sva posuta prasinom, puna mi kosa ! A evo za tebe i EDIT – fotka duge koja se malocas pojavila 🙂
• At 28. maj 2007 20:58:00, nemiri said…
videla sam je 🙂
• At 28. maj 2007 21:01:00, misha (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Baš apokaliptične fotke!
• At 28. maj 2007 21:13:00, MOJmentalni_kung_fu said…
prirodo, bojim te se…
• At 28. maj 2007 21:37:00, spes said…
I ja gledala sve to na Slaviji, ali nije tako dobar pogled. Možda sam mogla na krov, ali nije mi palo na pamet… Odlične slike, što reče Hogar 🙂
• At 30. maj 2007 8:14:00, joop (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
lijepo!

Ostavite odgovor

