Ljudi

Ne može niko tako da mi popravi raspoloženje kao ljudi :). Ne bilo koji, naravno …. U petak veče, Strider je došao kod mene, po kiši, bez kišobrana – ali bitno da je fotoaparat sakrio ispod jakne 🙂 Izgledao je kao pokislo mače ! 🙂 Znam da će se on ljutiti na ovo, ali što ću kad mi je taj 18godišnjak slatko i drago biće 🙂 Donio je i stalak koji je dobio od djevojke (super mu je djevojka, zar ne?:) ), pa smo ga malo isprobavali slikajući noć, a kasnije mi je i objašnjavao sta znači mm kada se govori o objektivu.

Sledećeg dana otišla sam za Novi Sad, ponijevši i pletivo – Laletove pantalonice. U autobusu me malo bilo stid da ih izvadim …. ali sreća bi, pa na sjedištu prekoputa sjede neki debeli čovjek, sa teglicama na nosu, jednostavno obučen ….. i odjednom izvadi velike makaze, ispruži prste i poče da sječe nokte ….. sa sve parčićima koji padaju na pod !!! E, reko, kad možeš ti, mogu i ja !!! Te izvadih pletivo, i uz muziku sa mp3 plejera uživah u putu…….
U NSu sam se prvo našla sa SideKick, koja me je odvela u „Teatar“ na najbolju moku koju sam u životu probala ! Zatim smo se našli sa njenom drugaricom Jelom Pulchrom, Mishom, i Sassy Lady Knitting koja je dovela svog preslatkog sina. Naravno, kad se nadje 5 žena, priče nikad dosta 🙂 Još na kraju dobijem od Sidekick nekoliko serija, tako da zdušno jutros pogledah sta se sve desilo u Rimu, 2. serijal …. 🙂 Hvala, Sidekick 🙂
Od nje me je Pribi pokupio kolima, pa smo otišli na piće i razmijenili knjige, a onda me je otpratio na autobus. Pomislih, koliko dragih ljudi u jednom danu 🙂
Opet plejer i pletivo ….. dok se neka mladjarija nije ukrcala u Indjiji, sjela pored mene i puštala neke narodnjake sa mobilnog telefona. Blagosloven bio onaj ko je izmislio mp3 plejer !!
Došavši u Beograd, oko 23h uveče, iznenadih se kako je prazan i miran … nema ljudi, ni kola, uglavnom gradski prevoz i ljudi koji peru ulice …….

Photobucket

Lagano do stana, i pravo u krevet 🙂

Izvinjavam se Iznogudu što mu se nisam javila dok sam bila u NS, ali eto, bio je on prošle nedelje u Begradu, pa smo šetali i pričali. Bila je i MMKF, sa tom ženom nikad dosta zabave, priče i šarenih boja 🙂 Kad samo pomislim, pravo VIP blog društvo 🙂

———————-
KOMENTARI:
• At 20. maj 2007 18:13:00, iznogoud said…
MMKF i ja smo njuške :).
• At 20. maj 2007 20:25:00, Strider (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
🙂 ne mogu da smislim prikladniji komantar od „:)“
• At 20. maj 2007 20:26:00, Strider (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
btw DVDrw radi super – hvala opet 🙂
• At 20. maj 2007 21:50:00, Sassy Lady (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Moram priznnati da sam par puta danas zavirila ovde da vidim utiske sa druženja 🙂 Ti si super ženska i volela bih se opet naći u tvom društvu 🙂 Volela bih,takođe,da smo uspele razmeniti više reči ali bi nam za ti trebalo više od tri sata 😉
• At 20. maj 2007 21:55:00, Goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Sigurna sam da vam je bilo lijepo, uvijek je zanimljivo sresti nekoga tko ima slične interese! Teme su onda neiscrpne!
• At 20. maj 2007 23:57:00, iznogoud said…
MMKF i ja smo njuške :).
• At 21. maj 2007 9:48:00, Magrit said…
@iznogud, cemu 2 puta isti komentar? ….@strider, 🙂 :), drago mi je da DVD radi punom parom :)…… @SassyLady, bice jos okupljanja, ljeto je tek pocelo 🙂 A i Marku treba da ispucas one pecate za igraonicu :)……@Goce, vala bas. Ja cesto kazem da kreativni ljudi ne mogu biti losi.
• At 21. maj 2007 12:05:00, iznogoud said…
Dva puta je zbog naglašavanja. Nisi uzela Siddhartu u subotu, a ponio sam je u Beograd i pored kiše.
• At 21. maj 2007 18:06:00, drenka (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
imali ste super provod! Ljepo! Nisam mogla verovati kad sam procitala za taj covjek koi je nokte kidao u busu.
• At 21. maj 2007 20:29:00, crni panter said…
E moja draga Magrit, kako je lepo tako da se zavuceh u svoj mp3 plejer i tvoje klot i frket i distanciras se od svih oko sebe. Ja to zovem mentalnom higijenom i ko ima tu privilegiju da to moze sebi da priusti, moze i zivce da sacuva… Budi mi srecna i vesela, tri sata i tri dana i tri meseca i trista meseca neka bude kako ti zelis
• At 21. maj 2007 21:46:00, Magrit said…
Hvala, crna panterice, na tako lijepim zeljama 🙂 Ja se lako iskljucim, vjezbam … uz muziku i epsku fantastiku, a ne gledam dnevnike na tv-u 🙂
• At 21. maj 2007 22:00:00, MOJmentalni_kung_fu said…
hvala na komplimentima :). jos da jebilo ljepse vrijeme, ih, ne bi nam kraja bilo…

Ostavite odgovor

