Vitlo

Pogledajte šta mi je moj dragi i veliki brat napravio !! :

Photobucket

Ne znam tačno kako se ovo zove, ali zvaću ga vitlo za vunu i konac. Odlično radi, a i jako me opušta dok ga okrećem, vuna se namotava, a oko mene se soba pretvara u prostoriju visoko u nekom zamku ….
Brat ga je napravio za dan-dva pošto sam mu pokazala sliku sa interneta. Ne samo da me je oduševilo što ga je napravio, već i ove „rune“ koje je ispisao po drvetu !! Moj brat je najbolji !!!

Kad smo već kod brata, on je od mene stariji 5 i po godina, i naučio me je mnogo čemu. Da čitam, da pišem, kako se prave djeca, kako se zavrće šaraf, kako se lomi više komada Plazma keksa odjednom u mlijeko, kako se snima muzika sa radija na kasetu, kako se pali vatra i kako se skija na vodi i snijegu. Kako se usnimava igrica sa kasetofona, kad je bio aktuelan Commodore 64. Vukao me u izvidjače. Bio tu kad me je tresla trema da izadjem na prvi chat. I evo sad, napravio mi vitlo 🙂

——————–

KOMENTARI:
• At 9. maj 2007 19:24:00, Y (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Vau, baš dobro izgleda, bati svaka čast 😀
• At 9. maj 2007 19:24:00, Sidekick said…
Brat ti je kralj, prosto da se koristi kao model za štancovanje uzorne braće :D. „Vitlo“ fantastično izgleda. Samo ti ona špicasta princes kapa fali da budeš prava princeza u kuli.
• At 9. maj 2007 19:33:00, Anonimus (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Lepo od njega. 🙂
• At 9. maj 2007 19:41:00, MOJmentalni_kung_fu said…
eh, braca nasha…super ti je to vitlo.
• At 9. maj 2007 19:45:00, Babarogenije III (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Eto, sad mozes da vitlas :))) Salim se, svaka cast burazu, dobro je obavio posao. Da li si probala da mu podmetnes skice zamka ili tako nesto? 😉
• At 9. maj 2007 19:51:00, Walker (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Fino. Svaka mu čast. Sad smisli šta ti još treba od drveta i…
• At 9. maj 2007 20:39:00, Goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Blago tebi što imaš brata, uvijek sam patila što sam jedinica , zato i imam četverodjece!
• At 9. maj 2007 21:09:00, kalimero said…
pazi kad i meni suze skoro krenushe, al iz ovog razloga sto napisa Goce….tuzno je kad si jedinac!!!! Bravo za velikog batu!!!!
• At 9. maj 2007 21:14:00, spes said…
Bata ti je najbolji! To se u Homolju zove motovilo i izgleda skoro u dlaku isto ovako. 🙂
• At 9. maj 2007 21:22:00, Sassy Lady (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Brat ti ima zlatne ruke.Ja nemam starijeg brata ali imam tatu sličnog tvome bratu(hi hi kakav stih)samo što mi on sada nije tu 😦
• At 9. maj 2007 22:53:00, Strider (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Pricala si mi da ti treba to vitlo, ali nisam ni zamisljao da ce ovako lepo izgledati. Svaka cast tvom bratu, vi ste jedna multitalentovana porodica.
• At 9. maj 2007 23:43:00, malibrat said…
alal vera, stvarno lepo
• At 9. maj 2007 23:52:00, sandra (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Blago tebi na takvom bratu!
• At 10. maj 2007 1:15:00, joop (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
sestrinska ljubav je posebna vrsta ljubavi. moram svom pokazati sta je tebi tvoj napravio!
• At 10. maj 2007 9:49:00, nekidezivot said…
e svaka čast! ja sam oduvek patila što nemam starijeg brata…
• At 10. maj 2007 10:02:00, jelo said…
divno je!
• At 10. maj 2007 14:23:00, hogar_sm said…
Nisu to „rune“, već je jasno napisao MAGA pa još onim fontom koji mesecima vitlam po netu da „kupim“. Font je Kliment (Old Church Slavonic). 🙂
• At 10. maj 2007 15:37:00, nikolina baka said…
E pa lepo sad imas motovilo, i to divno, s ljubavlju radjeno , jos ti fali preslica pa da budes Trnova Ruzica (da se bocnes i sacekas princa za jedno sto godina)
• At 10. maj 2007 15:50:00, Ana R. said…
Da nam je vise takve brace… i toliko ljubavi.:)
• At 10. maj 2007 19:48:00, lorna doone (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
S takvim si bratom prava milijunašica! Kod mene zlatne ruke ima muž, ali i tata koji za mene uvijek ima i volje! S bratom sam cijeli život u raskoraku, i zato su moj djeca 18 mjeseci razlike i kompe su si. Kad ih vidim nije mi žao ni truda ni muke koji su uloženi kad su bili mali!
• At 10. maj 2007 21:36:00, misha (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Vitlo je odlicno! Jako prakticna stvar. Mada, nije lose ni kad nekog gnjavis da ti drzi vunu :)))
• At 11. maj 2007 9:02:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ura za brata! Pozdravi ga.
• At 20. maj 2007 6:42:00, heather75 said…
Bravo za brata a blago tebijer zajedno svasta umete.Ja nemam brata,pomagaca ali imam itekako sposobnog muža.Za izradu jednog zimskog kaputa,izuzetno debele drbene igle.ako shvatim kako se ovde šalju slike poslaću vam i igle a i kaput.pozdravps volela bi da stupimo u kontakt

Ostavite odgovor

