klackalica

It’s just a ride, it’s just a ride
No need to run, no need to hide
It’ll take you round and round
Sometimes you’re up
Sometimes you’re down” ….. (JEM)

I tako, evo mene opet u dobrom raspoloženju. Ne odličnom, jer imam i dalje briga, ali sve u svemu, ravnoteža je ok. Odavno vam nisam pokazala nešto od pletenja, pa evo detalja oranž majice, koja je pri kraju, i crvene, koju sam počela. Uskoro, slike na modelu 🙂

Photobucket

Juče sam bila opet bila na poslovnom putu, u Vršcu. Nisam ranije bila u ovom gradu, i sada vidim zašto su mnogi njime oduševljeni. Još je i vrijeme bilo lijepo, malo sam sa investitorom prošetala po centru grada i fotografisala. U centru se vidi kako bez dobrog urbanizma nema ništa. i koliko je trg značajna stvar. Žao mi je što je Beograd tako velik i bogat, a nema propisan trg.

Photobucket

A eto i novog zaglavlja – proljećnog. Fotografisala sam tokom šetnje Kalemegdanom prije dvije nedelje. Nikad ne znam kako se to cvijeće zove…. meni su to „male bijele rade“ 🙂

————————————–

KOMENTARI:

• At 12. april 2007 11:40:00, iznogoud said…
Kao dugogodišnji posjetilac ovoga bloga, zamolio bih da napišeš post o onim mačkama koje žive blizu mjesta gdje radiš. Hvala. Do viđenja.
• At 12. april 2007 11:47:00, spes said…
Vršac je lep, samo je previše miran. Kao da spava. Lepe fotke, podsetila si me na moja putovanja :))
• At 12. april 2007 12:06:00, drenka (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Vrsac-svidjaju mi se zgrade sta si slikala Pletenje-izgleda dobro ali cekam da vidim to izgleda na modelu
• At 12. april 2007 12:47:00, Magrit said…
@iznogud: evo mogu i ovako… macke su relativno dobro, sad je suncano i toplo, i uglavnom uzivaju lezeci, šetkajući i provlačeći se kroz grmlje. Hranu ponekad dobiju od nas, ne želim da ih naviknem. Jedino me brine jedan od malih mačića koji još ima crvene oči. No danas sam prošla pored njega, a on nije odmah pobjegao, samo me je posmatrao. Možda jednog dana uspijem da mu pridjem. …. @spes, miran … jeste. A meni je to prijalo. Svi hocemo ono sto nemamo 🙂 ……@drenka, bice uskoro, ide sporo jer je pamuk u pitanju.
• At 12. april 2007 14:28:00, Walker (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Moraš da vidiš jednom prilikom „ćelavi“ trg u Somboru… granit ‘brate’, granit… Sa lepim vremenom doći će i lepo raspoloženje… samo čekaj…
• At 12. april 2007 15:43:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Fotka u zaglavlju je odlična.
• At 12. april 2007 16:12:00, nikolina baka said…
E zaglavlje je superiska. Meni su to ili tratincice ili lepe kate ma sto god, moj park ih je prepun a deca ih sa apetitom beru. I poklanjaju mama, tetkama i bakama. U Vrscu nisam bila, ali mi se boja neba sa oblacima bas slaze sa ovim zgradama, kao da su dvorci iz bajki.
• At 12. april 2007 22:02:00, bodulka (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Thumbnail na slikama ti ne funkcionira.
• At 12. april 2007 22:32:00, Lorna Doone (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Baš krasna arhitektura u Vršcu, volim bojane fasade s bogatom štukaturom… a cvjetić ti je (dobro kaže Nikolina baka) najobičnija tratinčica!
• At 12. april 2007 23:17:00, goce1 (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Jako mi se sviđaju uzorci pletiva , pogotovo narančasti! Pozdrav!
• At 12. april 2007 23:22:00, goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Tek sada sam skužila na što si mislila kada si me pitala da li je roze majica Picovoli, pogledala sam kod tebe tamo gdje piše pletem ovih dana. Bit će nešto slično tome, ali sličnost je slučajna, na leđima imam otvore itd.
• At 13. april 2007 0:50:00, joop (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
vesele boje za veselo raspolozenje 😉
• At 13. april 2007 21:45:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
To si ti fotkala?!? Genijalno! Obožavam ivančice odnosno margarete 🙂
• At 14. april 2007 14:53:00, doroti (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
krasne boje
• At 14. april 2007 20:19:00, magrit said…
Hvala, drago mi je da vam se svidja zaglavlje, i hvala na imenu tratinčice 🙂 …… @Walker, bila sam u Somboru, ali bih opet 🙂 Odusevilo me je koliko ima zelenila….. @bodulka, koji thumbnail sa slikama? ……. @jana, da, ja sam fotkala, kod mene su UVIJEK u zaglavlju moje fotografije:) ….
• At 15. april 2007 0:02:00, Y (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Obozavam novo zaglavlje. Mnogo dobro izgleda. Javljam ti se posle dve nedelje nemogućnosti da pristupim svom kompjuteru, ali svejedno verno pratim 😉
• At 15. april 2007 7:11:00, Posetilac (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Magrit, thumbnailovi na svim slikama, kad kliknes otvara pocetnu photobucketa, ne uvecanu sliku. Mislila sam dapostoji mogucnost povecanja kad je vec thumbnail tu, ali nema.
• At 15. april 2007 12:14:00, magrit said…
@Y, hvala curo, a bas se cudim sto te nema na netu… @posetilac, tj. bodulka ? ….. ovo nisu thumbnailovi, nema uvecanja – vec slike te velicine. Nekad stvavim thumb, nekad ne… ako su slike razdvojene, onda ima uvecanja.
• At 17. april 2007 12:20:00, Jana (Neregistriran) (Neregistrovan) said…
Ja znam da ti odlično fotkaš, ali ovaj cvijet je zbilja genijalan!

Ostavite odgovor

