“when a thought becomes a memory…”

Ovoliko se trudim, a jednog dana ću umrijeti … sinula mi je misao da su se moji roditelji džabe trudili da me održe u životu kao bebu, i da me paze dok ne odrastem…. Ako krenem putem pitanja “Čemu ovaj život”, neću nigdje stići. Zato nećemo tamo.

Zapravo se ovih dana pitam hoću li se ikad smiriti, hoću li ikad reći sebi “E sad, to je to. Nema šta više da postižeš, da se trudiš, sve je sredjeno, sad samo možes da uživaš”. Ili ću, sa prokletstvom svakog čovjeka, tražiti uvjek ono što nemam ?

I to što mi se nekad stvarno osjećam usamljeno, eto priznajem. I što sam pomislila prije neki dan kako bi bilo dobro da sam lezbejka, jer žene sve razumijem, i toliko ih mnogo ima, i tako se lijepo slažem sa njima. A ti momci, ko bi ih više razumio šta hoće….

“Where have all the good men gone
And where are all the gods?
Where’s the street-wise Hercules
To fight the rising odds?
Isn’t there a white knight upon a fiery steed?
Late at night I toss and turn and dream of what
I need a hero … “

I onda se momak javio, kaze …. mislio je na mene.

“You come to take me away
Like a little white rabbit from yesterday
Little things said, said and done”

Sinoć sam prvi put bejbisiterovala 🙂 Kod Laletovih. A Lale se nije ni čuo, spavao je, dobrica tetkina. Prevari me svaki put, pa jos malo poraste svaki put prije nego dodjem !! Sad je prava beba, a tek kako je pametan i kako zna sve!! A joj, hocu da budem bas prava tetka, i mislim cemu sve cu moci da ga naucim, i gdje cu sve da ga vodim !!

“Just keep trying and trying
Sooner or later you’ll find it
It’s surprising how inspiring
It is to see you shining”

Dobro je to, biti beba. Slobodno izražavaš sve što misliš. Ništa nije blam, svi se trude oko tebe. Ali ničeg se ne sjećaš 🙂 Eto ti na… ne može se sve imati u životu.

————————————–

KOMENTARI:

• At 8. april 2007 21:55:00, MOJmentalni_kung_fu said…
blesavice jedna. blesavice nijedna. eto tako.
• At 8. april 2007 22:09:00, nikolina baka said…
Slusaj mala, sad sam te cula da se pitas zasto su te cuvali i nikad vise. Ti si jedno slatko stvorenjce, pa makar i lezbejka postala, ali nemoj. Priroda je rekla sta je rekla. A Laleta cuvaj sto cesce mozes, tetke su dar od onog odozgo, pitaj Nikolinu mamu. I ljubi Laleta skroz od mene onako kad se bcuka i kad se maze i kad je golja… tad su najsladji
• At 8. april 2007 23:36:00, Drenka (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Slazem se s tobom za momci
• At 8. april 2007 23:42:00, bodulka (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Uvijek ces traziti, uvijek ces htjeti bolje, vise … i budi sretna dok je tako! A sto se usamljenosti tice, svi se ponekad tako osjecamo, cak i kada smo u drustvu. Jedino kad ti se dogodi ljubav taj osjecaj izblijedi i zato ti zelim da ti se dogodi ljubav.
• At 9. april 2007 1:12:00, Sidekick said…
Majooo, arhitetko, mi te volimo. 😀
• At 9. april 2007 8:12:00, joop (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
e sto me nesto rasplaka. idem u potragu za kakvim slatkim slobodnim australcem i saljem ga express postom..
• At 9. april 2007 13:10:00, Lorna Doone (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ja ne smijem popovati na tu temu! -svoje sam našla s 18 i ne puštam ga ni danas…baš smo oboje nakon 10-ak dana skužili da je to to i tako već više od 19 godina. Baš zato mislim da i tvoj tebe negdje čeka ali se malo bolje sakrio od mog. Ne slažem se da bi bila zadovoljna s pozicijom u kojoj nemaš što postizati nego „samo uživaš“, jer ti je u životu kao i u pletenju…kad završiš shvatiš da nošenje tog komada nije toliki užitak kao kad si ga stvarala, pa ti je skoro žao da je gotovo… onda brzo počneš nešto drugo! To su te nemirne duše kakva si i ti! Pusa i otvoi prozore – vani je proljeće!
• At 10. april 2007 1:00:00, joop (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
lorna doone, svaka cast na savjetu!
• At 10. april 2007 7:27:00, magrit said…
Drage moje, hvala vam puno !! @bodulka, hvala tebi puno na dobroj zelji 🙂 @joop 🙂 🙂 @lorna doone, zeno, ti mene rasplaka! i kako je dobra paralela izmedju pletenja i zivota, svaka cast ! ….. Zenske su mi prijateljice neprocjenljive, bas zbog ovakve podrske koje mi daju, ali ako pogledate, nijedan muskarac jos nije komentarisao ovaj post 🙂
• At 10. april 2007 8:59:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Žene su rekle, nema potrebe ništa dodati.
• At 10. april 2007 9:07:00, cupkica (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Majice, ja znam da si ti jaka osoba i da svakoga od nas „uhvati“ takav momenat ,kad nam nista nema smisla.Ipak, najvaznije od svaga je i da taj momenat ne traje dugo.Sigurna sam da si odmah posle kucanja ovog teksta izasla vani i da si se super provela;-).Momaka ima svugdje ,samo ne treba da ti tragas za njima, vec pusti da oni sami dodju do tebe ,a ti u medjuvremenu uzivaj u svakom momentu zivota.Ljubim te:-).
• At 10. april 2007 9:59:00, doroti (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Šta se sekiraš zbog momaka… njih uvijek ima… bitno je da si ti pametna i sposobna… e takvih nema puno….
• At 10. april 2007 18:12:00, Strider said…
Majo oko malo stvari covek moze biti siguran, ali ja sam siguran da si ti sjajna arhitetka laletu i tek ces biti 😀 kao i da cu te uvek smatrati jednim od najdrazih prijatelja :* And in the dark of the night you’re all I can see and you sure seem like a star to me

Ostavite odgovor

