eh ta vunica ….

…. i eh taj pamuk….

Gošća iz Novog Sada poželje da kupi nešto vunice…. odvedem je u radnju na Cvetnom trgu, i šta ću – ne mogah da odolim, nego kupim 2 klupka svijetlo plavo-sive za 2-3 Totoro kapice, i 7 klupka petrolej sive za jedno đile. Sve Unitas, „Ana“. Jedno klupko 82 din – sve ukupno 738. Nije mnogo. Samo još treba isplesti. Prije svega toga kupih „Mister Monday“ Gartha Nixa, što se taman slaže sa vunicom po boji 🙂

Photobucket

U istoj radnji obradovali su me viješću da je vlasnik otišao u Hrvatsku pregovarati sa firmom „Dalmatinka“. Joj, kad bi uspio sklopiti ugovor, imali bi i mi u Beogradu kupiti taj divan pamuk !!! A baš prije neki dan pitam Sandru šta je to tako lijepo sa čim ona plete …..

Nego, rastanem se sa gošćom i još par domaćina i na putu do stana prodjem Beogradskom … ajd da vidim imaju li štogod novo u St. Georgu …. I uzmem ovaj bordo konac, za ljetnju majicu, i ovu teget svjetlucavu mješavinu pamuka i akrila…. cijena klupka oko 80 din.

Photobucket

Pune ruke posla, a ova oranž majica što je sad pletem ide dosta sporo …. Tako je kad je pamuk tanji nego vunica.

————————————–

KOMENTARI:

• At 31. mart 2007 18:33:00, Sidekick said…
Pozdrav od „gošće“ iz Novog Sada koja je u autobusu već isheklala blizu pola metra tankog šala 😀
• At 31. mart 2007 19:32:00, magrit said…
Oje ! 🙂 Koliko noćas biće gotov 🙂 Žalim što nisam i ja ponijela pletivo, bio je tako lijepo sunčan dan … i park … i dobro društvo … i još gledam tebe kako heklaš….. aaaa ! Idem sad odma da pletem !! 🙂
• At 31. mart 2007 19:36:00, spes said…
I know this feeling. Subotnja šetnja sa majkom se završava u jednoj od te dve radnje. I svaki pu nešto za pletenje… :))) Ali imaju lepe vunice na oba mesta.
• At 31. mart 2007 21:23:00, Sassy Lady (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Evo i ja se ponovo uhvatila igala da mom zvrku ispletem kapicu od pamuka samo sto je moj konaz St.George-tango
• At 1. april 2007 7:33:00, joop (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
vidim shteka se materijal…tako treba..
• At 1. april 2007 17:41:00, goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Predivan materijal za plesti, posebno mi se sviđa ovaj crni, od njega možeš isplesti neku svećanu majicu ili možda top uz vrat bez rukava… Milijun ideja !
• At 1. april 2007 19:30:00, drenka (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Sad je meni krivo sto kod mene nema gde da kupim taj St.George konac . Smrc, smrc…
• At 1. april 2007 21:20:00, magrit said…
@spes, svake subote ?? Lele, nije vam lako 🙂 ….@SassyLady, tango nije los, a ovo je Golf, meni se cini nesto malo boljeg kvaliteta. A i skuplji za 20ak din po štringli…… @joop. ne pitaj, skupljački instinkt na djelu 🙂 …. @goce, e baš tako nešto, neki prsluk ekstra, možda baš tako bez rukava, a rol kragna ….. @drenka, uvjek se mozemo dogovoriti za neku razmjenu, narocito ako budem ponovo isla u Makedoniju poslom.
• At 1. april 2007 21:49:00, sandra (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Možda bih i napisala nešto suvislo kad ne bih slinila po tipkovnici!!!!
• At 1. april 2007 22:23:00, Lorna Doone (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Definitivno me „šijete“ po sakupljačkom instiktu! Ja volim ovako nasumce kupiti konac, vunu, tkaninu…pa što se izrodi! Inspiracija ne izostane! No, postoje projekti za koje ciljano kupujem… ko kod projektiranja kuće… nekad fasada diktira unutrašnji raspored, nekad imaš ideju za interijer pa se reflektira na fasadi…
• At 2. april 2007 13:36:00, doroti (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
ja sam u petak bila u jednoj razočaravajučoj kupovini vune… lijepo je kad nađeš što ti treba…
• At 2. april 2007 16:50:00, nikolina baka said…
Ja ću samo da ljubnem moju vrednicu i da pošaljem jos veći ljub malom biću tetkinom
• At 28. decembar 2007 9:51:50, moya (Neregistrovan) said…
cao svima.Da li neko zna gde da narucim ili kupim vunicu za masinsko pletenje
• At 12. oktobar 2008 15:45:23, Anoniman (Neregistrovan) said…
Imam ja vunicu i dobrog je kvaliteta… misapirot@yahoo.com

Ostavite odgovor

