5 riječi …. i opet to pletenje !!

ShArGaRePiCa je zadala : svetlost-osmeh-magija-san-prijateljstvo

On ima predivan osmijeh. Kad se to čudo desi, sve brige pobjegnu glavom bez obzira! Mrak nestane pred svjetlošću. Cure bi za njega rekle: pravi vitez, koji ne koristi nikakvu magiju, nego iskrenost ! I uputi mi on osmijeh, jednom, dva … tri ! puta …. postadosmo prijatelji.

Ali jednog dana, sporedni lik mi pomognu da pogledam jasnije svoja osjećanja ….. i osmijeh nestade….. ostade samo san… o osveti ?

——————————————–

Dalje „prozivam“ Iznoguda, Nikolinu baku, Grace, Dantea i moje pletilje sa spiska lijevo 🙂 Riječi su: sunce-mačka-knjiga-mleko-ljubomora

——————————————–

A sada …. malo o pamuku …. započela sam oranž majicu koju sam isplela skoro do kraja prošlog ljeta, pa bila potpuno nezadovoljna, pa je parala cijele zime, i ajmo sad ponovo ….. I evo par fotografija u medjuvremenu – obožavam da spojim moja dva hobija 🙂

Photobucket
Photobucket
Photobucket

A pogledajte i Knit till you die …. Obratite pažnju na komentar: „that is one tattoo that no one will ask “will you still like it when youre 80?“:) 🙂

————————————–

KOMENTARI:

• At 15. mart 2007 8:48:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Zaboravi taj osvetnički san, vrati se osmehu 🙂 Baš me zanima kakva će majica biti od ovih trakica, sviđa mi se boja.
• At 15. mart 2007 9:13:00, spes said…
A šta se radi sa ovim trakicama? Meni je to omiljena boja :))
• At 15. mart 2007 10:31:00, goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Jako mi se sviđa ova narančasta boja. Kakvu majicu planiraš napraviti? Koliko sam skužila ove riječi su za sastav?
• At 15. mart 2007 11:36:00, Magrit said…
@Pribi, ovo je samo prica 🙂 Ali sa druge strane, ima osmijeha i u osveti :)…. @Spes, ovo su prve petlje na igli za pletenje, prvi red…….. @goce, evo sa strane lijevo pod „Pletem ovih dana“ mozes da vidis kakva ce biti. I da, ove rijeci jesu za kratak sastav, nesto kao prve asocijacije na njih.
• At 15. mart 2007 22:08:00, spes said…
Sad sam videla sliku majice. Mislim da ću uposliti majku da mi to isplete. Koliko pamuka treba za nju?
• At 15. mart 2007 23:25:00, magrit said…
Spes, odlicno 🙂 Ako te vidim u njoj na ulici, eto kako cu te prepoznati. Po uputstvu treba oko 600 gr. Ja moju pravim sa kratkim rukavima.
• At 16. mart 2007 2:57:00, joop (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
uradila zadacu, idi uciteljice ocjeni me ;)idem da vidim o kakvoj se majci radi (da je dodam na svoj kratki spisak ;)).
• At 16. mart 2007 12:11:00, doroti (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
boja je super, neznam da li ja neizlazim često ili ne vidim, ali ja nepronalazim takve fine žive boje, možda da preko u bosni pogledam, jer kod nas je izbor očajan, ne znam kakva je situacija u zagrebu, to mi je daleko.
• At 16. mart 2007 18:58:00, magrit said…
@joop, bravo, cista 10 ! 🙂 …..@doroti, ovo je pamuk koji proizvodi „St. George“, ovdasnja firma….. ne znam da li se kod vas uvozi.
• At 16. mart 2007 19:34:00, Lorna Doone (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
To je ta naranđasta koju priželjkujem na 2 zida svog hodnika u kombinaciji s namještajem u boji aluminija i hrasta sivo smeđeg (Chateau – EGGER)!!!!!
• At 16. mart 2007 21:12:00, magrit said…
AJE, Egger je tako dobar izradjivac univera i ostalih slicnih stvari. Njam, tople narandzaste i braon boje ….
• At 16. mart 2007 21:47:00, bodulka (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Vesta je simpaticnog uzorka, a sto se tice djevojke s tetovazom … sama se definira kao nerd, a ja ne mogu da se ne pitam: zasto? cemu joj je trebalo to unakazavanje? mozda za koju godinu bude radije heklala … lol
• At 18. mart 2007 23:29:00, Lorna Doone (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Do nedavno sam bila profesionalno usko vezana uz EGGER, sad sam im klijent… na izvoru informacija, ako budeš išta trebala!
• At 22. mart 2007 21:32:00, Plonker (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ja imam jedno pitanje. Kupio sam 2 tanka dzempera, i kad sam probao delovalo mi sve ok, kvalitet velicina…medjutim kad sam dosao kuci primetih da je okovratnik malko veci (dobro ne bas mnogo velik ), ali opet mi majice koju obucem ispod vire, pa reko jel postoji neka fora da nekako suzim okovratnike tih dzempera? dobro ne ja al mislim da odnesem negde ako je to uopste moguce uraditi :))
• At 24. mart 2007 11:31:00, Magrit said…
Plonker, mislim da je to tesko uraditi. Tesko da ce neko naci vunicu iste boje, debljine i strukture sa kojom bi suzio okovratnik. Struktura kupovnog dzempera je drugacija od rucno pletenih. Jedino resenje je da odneses kod neke vjeste švalje, koja će poparati ramena, i ponovo ih ušiti tako da okovratnik bude manji ….. Ali onda će se smanjiti i otvori za ruke….. Nadam se da sam pomogla.
• At 24. mart 2007 16:29:00, Plonker (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
hvala na odgovoru, ja sam i pretpostavio da je to teze uraditi… s obzirom da su rukavi bas taman onda mi ta varijanta ne odgovara, vidis dobro si mi rekla 🙂 ja bi mozda nekom odneo da to uradi a ono posle rukavi cvrc 🙂 nista bolje da ne cackam, thx again.

Ostavite odgovor

