Botanička Bašta

Da, ona u Takovskoj ulici, što prodjete kroz oronuli ulaz…. Platite 100 din za ulaznicu, gdje vas sa smiješkom obavijeste da je vikendom u 12h ulaz slobodan. Htjela sam pitati: A u 12:01 ?

Strider i ja bili smo juče, i ponijeli fotoaparate. Krenuli smo onda stazom, a putokazi su svuda iskakali za Japanski vrt. Dodjemo tamo, ali tamo eto 3 stijene i mosta, još malo rekvizita, ali nikakve filozofije i urenosti od savršenstva zvanog Japanski vrt. Trt.

Tamo iza nadzire se jedno betonsko čudo, a nešto malo dolje neki ostatak zidan u opeci. Staklenik je zatvoren do daljnjeg, jedina struktura koja se uklapa u okolinu sa svojom mrežastom strukturom. Nešto dalje, neki radnici opet betoniraju neke staze, diže se prašina.
Sve u svemu, u Bašti ima više betona i asfalta nego biljaka….

Evo šta smo mi uspjeli slikati (ja sa malim CanonA620…), uprkos oblačnom vremenu i očajnom stanju Bašte.

botanical garden 2007

botanical garden 2007

botanical garden 2007

botanical garden 2007

botanical garden 2007

Onda smo sjeli na klupu, ja plela, Strider i dalje fotografisao. Šteta što sam nakon toga morala na gradište….

Photobucket

————————————–

KOMENTARI:
• At 11. mart 2007 18:51:00, ShArGaRePiCa said…
Odrasla sam u Botanickoj bashti… ali nisam bila… pa ima, sigurno 15ak godina… Oni koji su bili kazhoo da se nista nije pwomeinilo, osim shto sada ima taj Japanski vrt… Shteta, od tog mesta bi se moglo napraviti lepo mestashtze
• At 12. mart 2007 0:47:00, nikolina baka said…
Sem ovih motiva ima li tamo jos biljaka ili samo u tragovima? Ja se ponadala raskosnim cvetovima i bujnom zelenilu na tvojim fotkama… A zuto drvce me uvek razveseli jer preseca turobno vreme.
• At 12. mart 2007 10:08:00, Magrit said…
@ShArGaRePiCa: moglo bi se napraviti, samo je pitanje ko, i odakle novac. Tako je sa vecinom prostora u gradu. Kao arhitekta imam milion ideja, ali me boli sto se najvise stvari resava aluminijumom i laminatom. @nikolina baka: crna bako, sta radis ti tako kasno na netu ?! Raskošnih cvjetova će biti za koju nedelju 🙂 i to više u gradu, nego u Bašti.
• At 12. mart 2007 19:20:00, Y (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Provela sam pola 2005. u Botaničkoj bašti, svake subote sam tamo imala pripreme za faks. Nikada do tog momenta nisam tamo kročila, i zamišljala sam bogznašta, i kad sam došla, imala sam šta da (ne) vidim… Stvarno, BB možeš zameniti za običan park, da nije par pločica sa imenima biljaka i možda nečeg što ne srećeš u običnim parkovima. Japanski vrt bi trebalo da ima i ribe, ali ih ili ne vidiš ili su poluatrofirane. Nadam se da će taj novac od ulaznica zaista uložiti u nešto..
• At 13. mart 2007 0:33:00, Mungos said…
Nažalost, Bašta spada u „izdržavane“ prostore Grada. A do takvih mesta novac teško i sporo dolazi.
• At 13. mart 2007 17:49:00, nemiri said…
ova poslednja je savršena

Ostavite odgovor

