Novi Knitty !

Izasao je novi broj online magazina za pletenje Knitty !!
Sve divne originalne kreacije, i besplatne mustre možete vidjeti ovdje.

Meni se naročito svidjaju Isabella i Ribena, pa mislim da će jedna od njih biti sledeći projekat. Ionako izgleda da će toplo vrijeme brzo doći, pa treba biti spreman. Još od ranije želim isplesti Picovoli, pa će ona možda imati prednost. A svidja mi se i More Stripes, ali Majo dosta planova, ajde radi nešto !!

Ali…. bah …. nešto me želja za pletenjem u poslednje vrijeme ne drži onako kao ranije. Možda zato što se dan produžava, pa želim biti više napolju…. Sreća, pa je to samo hobi 🙂

————————————–

KOMENTARI:
• At 8. mart 2007 20:10:00, goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Izgleda da se svi susrećemo sa sličnim problemom. I ja ovaj bolero pletem već danima nikako mi se neda da završim!
• At 9. mart 2007 0:58:00, sandra (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Isabella će zasigurno biti hit – gotovo svim blogerima koji su vidjeli novi Knitty zapela je za oko!
• At 9. mart 2007 2:59:00, joop (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
covjek samo moze da odlijepi kad vidi ovo i da pozeli da ima 10 ruku(cisto figurativno)!
• At 9. mart 2007 12:08:00, doroti (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
i ja se tako osjećam, sve mi se više rade druge stvari nego pletenje…
• At 9. mart 2007 18:05:00, magrit said…
@goce: vjerovatno je to zbog proljeca, ali kad sam vidjela sad ovaj novi Knitty…… @sanda, onda Isabella ispada iz mog spiska 🙂 …. @joop, 🙂 🙂 …… @doroti, sta ti se radi ? Meni se šeta, i čita … da ne kažem da mi se šeta sa nekim 🙂
• At 10. mart 2007 21:02:00, Lorna Doon (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Čudim se da ti Carolyn nije zapela za oko obzirom da primjećujem tvoju privrženost prugastim uzorcima ( ko moj sin, samo nek je na prugice). Šalim se!!! Meni se onaj šal čini zanimljiva mustra, onako za neke prozračne ljetne uradke!
• At 10. mart 2007 22:33:00, spes said…
Od svega što si nabrojala, najviše mi se sviđa Picovoli. Jednostavno, a efektno.

Ostavite odgovor

