Pravda

Jesam li mnogo kukala ovih dana, kako puno radim, i nemam vremena ni_za_šta?

E pa, valjda sve dodje na svoje. Šef me danas pozove, pa mi kaže kako samo želi da me pohvali, da sam odlično sve organizovala, i da me očekuje bonus na platu. Jej 🙂 Taman da to bude temelj skupljanja novca za šivaću mašinu.

A nešto mi i toplo oko srca što mi je jedan bloger udijelio dosta komplimenata, što smo pričali lijepo i o emocijama. Medu sam pored njega lako zaboravila. Meda je sladak, ali nije hrabar. Mladi bloger je i hrabar i iskren, pa to cijenim.

I dopada mi se što kad izadjem sa posla, dan još traje.

A jeste rezervisali karte za Peperse? Ja jesam, i to po najnižoj cijeni. Danas su već skuplje. Pa da, sajt za naručivanje kolabirao je oko 17h. „Inteligencija rulje jednaka IQu njenog najglupljeg člana podijeljeno sa brojem učesnika“ – a pošto ja volim Pračeta, sačekala sam da gužva prodje, te omogućila pravdi da se opet iskaže. I da, Kasabian je predgrupa, fantastično!

Medjutim, evo i jedne stvari koja nije krenula kako treba, a evo se nije ni završila ….. Juče sam kao završila prsluk, jutros ga ispeglam i probam, a ono …. široko opleteno oko otvora za ruke ….. Damn ! Moraću to da popravim.

gray and pink vest

————————————–

KOMENTARI:
• At 5. mart 2007 18:32:00, Strider said…
Posle bezveznog perioda, opet ti se i lepe stvari desavaju, konacno. Ja nisam rezervisao pepperse, jesam debil…moracu to da uradim ove nedelje.
• At 5. mart 2007 18:43:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Baš mi je drago da te šef pohvalio, kod mene je to science fiction 😦
• At 5. mart 2007 22:14:00, Dante Halcyon said…
;]
• At 5. mart 2007 22:19:00, misha (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Super! Jos da je dodao i koji dan godisnjeg 😉 Prsluk dobro izgleda, uprkos sirokim rukavima.
• At 6. mart 2007 1:14:00, joop (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
joj, znam to se i meni nedavno desilo. nista popravljaj da ga mozes sto prije nositi 😉 odlican rad – kao i uvijek…
• At 6. mart 2007 1:47:00, Plonker (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
bas je super, nemoj da popravljas :))
• At 6. mart 2007 8:25:00, kraljpajaca said…
KOnacno da neko na ovom Net-u radi nesto konkretno! U ovom slucaju – Strika.
• At 6. mart 2007 12:56:00, Magrit said…
@Strider, sad je svejedno, cijena je ista do koncerta….@Jana, baš šteta. Pohvala mnogo znači u radu….@Dante, 🙂 🙂 ….. @misha, hvala 🙂 ….@joop, hvala, evo hocu sto prije, jer je zima na izmaku! …. @plonker, moram, moram ….@kraljpajaca, a pogledaj samo koliko jos cura ima koje pletu 🙂 Mi smo posebna planeta blog svemira 🙂
• At 6. mart 2007 13:59:00, goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Lijepo da si imala dobar dan! I mene moj šef hvali ali on to mora jer inače ima sankcije u krevetu! Ha-ha!
• At 6. mart 2007 20:21:00, Lorna Doone (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Draga kolegice, drago mi je da čujem da se žena uspješno afirmirala na gradilištu, te je i otvoreno pohvaljena! Prsluk ti je (kak bi mi u Zgb rekli) će-će, i žao mi je da ga moraš popravljati, ali razumijem tvoj perfekcionistički duh!
• At 6. mart 2007 20:27:00, MOJmentalni_kung_fu said…
svidja mi se prsluk :). cestitam na bonusu.
• At 6. mart 2007 21:17:00, PAMIL (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Konačno da čujem na ovim prostorima da netko za dobro obavljeni posao nagradi.Nego, moja bi nečakinja na Peperse ima 16 godina i mislimo se dali da ju pustimo.Šta misliš?
• At 6. mart 2007 21:38:00, iznogoud said…
Pepersi, je l’ to mislite na Red Hot Chili Peppers? Koliko samo fanova jedne prosječne grupe…
• At 8. mart 2007 11:33:00, Magrit said…
Nažalost, ipak, kao što reče Tanya Henry, žene su danas na poslu kao muškarci….. Iznogude, koji su ti to RHCP ? 🙂
• At 8. mart 2007 13:22:00, doroti (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
lijepo je kad te sef pohvali. SRETAN TI 8 mart!!!!

Ostavite odgovor

