Ranoranilac

Poslije poprilično radnih dana, i radne subote, prelaska s kraja na kraj grada u potrazi za specifičnom keramikom, odlaska na gradilište, pa u ImmoCentar, pa kod Laletovih ….. dodjem sinoć u stan oko 22h… i sručim se u krevet. I probudim se jutros oko 6:30.

Divote 🙂 Nista ljepse nego rano ustati. Gledati kako dan nastaje. Sad je skoro 11h, dan tek poceo, a ja sam i usisala, i masina je oprala 2 ture vesa, i oprala sam sudje, promijenila posteljinu, prebrala neke stare časopise, i otišla do radnje po litar mlijeka.

E sad poslije svega toga, stvarno bi bilo šteta da zasjednem za kompjuter i šetam netom …. Idem završiti onaj rozo-sivi prsluk, čekam dok se ljudi koje znam probude, pa da zovnem nekog u šetnju.

————————————–

KOMENTARI:
• At 4. mart 2007 12:08:00, joop (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
a ja se spremam na spavanje 🙂 prsluk lijepo zavrsi pa ja kad se ujutro probudim da me ceka slika ok? pozdrav!
• At 4. mart 2007 15:14:00, nikolina baka said…
Mayche, divno si odradila pocetak vikenda, Poljubi i Laleta i Laletove, cekam nove slicice na mail. A Joop, shame on ou, sad li se ide da se spava? U podne? (usput, ljubomorna sam na tvoju masinu za pletenje, nekad daaaavno sam mastala da je kupim). Ugledaj se na moju Magrit i budi korisna i sebi i okolini. Tako je lepo dan iskoristiti maksimalno.
• At 4. mart 2007 18:23:00, magrit said…
Joop je dobra i vrijedna cura, i ide na vrijeme na spavanje, jer zivi u Australiji 🙂
• At 5. mart 2007 18:53:00, nikolina baka said…
joop, sorry za razliku u vremenu… Malo sam kao kritikovala omladinu, a sad, sto bi rekli se isprichavam. Ma vidi se da si vredna, chim se bavis ruchnim radovima. Pozdravi
• At 6. mart 2007 1:16:00, joop (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
uuu sta je ovo, dobih lekciju ni kriva ni duzna ???:) salim se 🙂

Ostavite odgovor

