Radna nedelja sa malo mašte

Pita mene drugar juče: „Je li Majče, pa šta ima novo?“ … a ja mutava. Ima sve što ima novo na gradilištu, ne zna se ko pije ko plaća, ja objašnjavam, naredjujem i koordinišem, zivkam telefonom i pišem gradjevinski dnevnik. Onda idem opet u firmu, vučem uzorke keramike, i 2 projekta u rolni – slika i prilika arhitekte, koji je usput i žensko, pa ima i tašnu i šal. I onda vidim izuzetan motiv za fotografisanje ! E, oćeš !

Elem, poslije posla i u putu mahnito čitam Pračeta, jer je on jedini koji može da me prebaci u neki drugi svijet. Da ne pominjem da bi Baka Vedervaks časkom posla sredila probleme koje ja imam na gradilištu…. A kad smo već kod knjiga, pročitala sam i Gejmenovu knjigu skoro prevedenu kod nas „Anansijevi momci“. Slična onima od ranije, a opet, drugačija. Uvjek o njegovim knjigama mislim: pa i nije nešto, kad je završim. Ali mi se onda te scene vrzmaju po glavi godinama. Jer kad Gejmen nešto opiše, to i počne da postoji.

————————————–

KOMENTARI:
• At 2. mart 2007 16:21:00, MOJmentalni_kung_fu said…
imam neku gejmenovu, nijesam je jos citala. `koralina`?
• At 2. mart 2007 17:34:00, goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Samo da pozdravim društvo! 🙂
• At 2. mart 2007 17:36:00, Mrmot said…
novi gejmen,a? pa to je divno. eto sada si mi ulepsala ovaj otuzan dan:)
• At 2. mart 2007 17:40:00, iznogoud said…
Bolje bi bilo da si završila sociologiju ili psihologiju pa bi sad sjedila kod kuće, a naveče s dvije prijateljice išla u grad i u kafiću im pričala ozbiljne priče 🙂
• At 2. mart 2007 18:10:00, spes said…
Baš čitam Sestre po metli od Pračeta, ali meni on nekako ne leži. Baka Vedervaks jeste upečatljiv lik 🙂
• At 2. mart 2007 18:17:00, grace said…
Ja volim tvoj blog, uvek me razveseli ovo sarenilo. Ovo nema veze sa postom, ali koga briga!!!! :))))
• At 2. mart 2007 19:37:00, magrit said…
@MMKF, jest, Koralina je Gejmenova. Nije losa, ali meni je upečatljivo najbolja „Americki bogovi“…. @goce, odpozdrav 🙂 ….@Mrmot, drago mi je ako je tako 🙂 Ali opet, Gejmen je zeznuo nase izdavace, pa je izdao novu knjigu, i to sram ga bilo, na engleskom jeziku …. @iznogud, a tek da sam zavrsila pravo !! ….. @spes, za Pračeta se mora imati veliki staž u čitanju EF 🙂 Ali dobro, poštujem ako ne leži….. @Grace, jao, a ja vec dugo nisam promijenila zaglavlje … i mislim se da malo smanjim sarenilo bloga, bas je previse ….
• At 2. mart 2007 22:04:00, spes said…
Čitala sam dosta SF i fantastiku, svojevremeno. Međutim, Pračet mi je nekako previše arhaičan, volim modernije priče… De gustibus non est disputandum, rekoše Rimljani. Slažem se sa njima 🙂
• At 2. mart 2007 22:12:00, hogar_sm said…
ma bitno je samo da više ne ideš da slikaš po zvezdarskoj šumi, el’si videla (bog te!) šta se sve tamo dešava…
• At 3. mart 2007 7:44:00, magrit said…
@spes, o da ! Gdje bi ovaj svijet bio kad bismo svi bili isti 🙂 …. @hogar_sm, nisam ti ja nikako upucena u ta desavanja, mada me jesu upozorili da ima svakakvih nasilnih ljudi tamo.

Ostavite odgovor

