Podrum

Svi pitaju šta se dešava sa onim 17godišnjakom, što ga držim u podrumu … Pa evo sad svi da znaju, otišao je…. Oslobodio se lanaca, iskrao se, i to sve zbog mladje žene…..

Tako da sam sad podrum izdala nekih momcima iz komšiluka … hoće da naprave teretanu… Misle da će tako postati muškarci.

I pošto mi nikako ne ide da jednog medu privijem uz sebe, i pošto me on podosta zbunjuje, da se ja vratim ručnom radu, jer tu je sve jasno !

Elem, u subotu sam bila u NS, i upoznala Mishu – jedno simpatično žensko stvorenje, koje jako lijepo govori. A tek što zna da hekla !! Pogledajte ovaj divan rad što mi je poklonila, vrećicu sa hand-made sapunom, i lizezu :

Photobucket

A mama je prošle nedelje došla u posjetu, da vidi Laleta, i donijela mi ovu torbu, koju je heklala od kanapa ! Što reče MMKF, Živjela mama !! 🙂

Photobucket

Završila sam danas i „Anansijeve momke“- zanimljivo, inspirativno, drugacije od Gaimenovih knjiga ranije … ali kad Gejmen nesto napise, to onda i postoji.

————————————–

KOMENTARI:

• At 25. februar 2007 19:48:00, iznogoud said…
Lijepe rečenice, izgleda da i dobro raspoložena danas :). Slažem se sa tom, kako se zove, MMKF, da.
• At 25. februar 2007 20:21:00, MOJmentalni_kung_fu said…
a pokloni me uvijek obraduju. a tek od mame…
• At 25. februar 2007 23:26:00, goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Jako lijepi heklani radovi!
• At 26. februar 2007 8:08:00, Nymph (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ove heklane stvari su predivne. Heklani bookmark je san! Ma, naučit ću i ja heklati… za jedno deset godina ;-)) Inače, onaj bijeli prsluk iz prethodnog posta je sjajan, pogotovo mustra u bojama.
• At 26. februar 2007 13:01:00, doroti (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
super poklon, predivno,
• At 26. februar 2007 22:04:00, joop (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
lijepi pokloni..romantichni i zenstveni…
• At 26. februar 2007 22:21:00, nikolina baka said…
Ova dva prva lice na devojastvo, cisti i blistavi, nezni. Prosto da opet dohvatim heklicu u ruke… Lepi pokloni, zaista.
• At 26. februar 2007 23:44:00, sandra (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Krasni heklani pokloni!
• At 27. februar 2007 0:42:00, misha (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Drago mi je da ti se dopada :)))
• At 27. februar 2007 9:12:00, Magrit said…
Poklon je divan, ali – hahahaha, zar niko da prokomentarise to sto me je 17godisnjak napustio, a meda se ne da !!?? Niste navikli na tako nesto na ovom blogu ?
• At 27. februar 2007 11:00:00, Strider said…
Iako sam napustio podrum, na ozhiljke od bicha na ledjima cu uvek gledati sa nostalgicnim osheshkom. Mogao sam da ostanem u podrumu, ali ako ne probam i ne pokusam nista onda mogu tolko toga da propustim.
• At 27. februar 2007 14:00:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Komentare o medvedima i podrumima izbegavam jer sam bio kritikovan povodom takvih komentara. Ovi kukičavi radovi su lepi. Šta je lizeza, ližeza, lizeža ili kakoseveć kaže?
• At 28. februar 2007 11:30:00, Magrit said…
@Strider: šteta što mede ne čitaju ovaj blog ….. @Pribi: ko, šta, kada? I da, kaže se lizeza, baš tako.
• At 28. februar 2007 11:35:00, nekidezivot said…
da mu se nije oparalo nesto sto si mu heklala pa se naljutio i pobeg’o 😉
• At 28. februar 2007 12:47:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
@magrit: ti, „sad neces vise mene maltretirati i provocirati me na blogu :)“, početkom januara. A šta je lizeza? Meni liči na obelažavač za knjige, kakolisetonasrpskomkaže, moža prs’?.
• At 28. februar 2007 15:39:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Neka, skonto sam i sam (ovo drugo a je sa crtom), pomoću mnogo dobrog sajta http://www.vokabular.org: лизеза (фр. liseuse), латиницом: lizeza читачица; женска горња хаљина која се облачи при читању; белега од картона, значка, обично у облику ножића, за означавање стране у књизи на којој се стало у читању; сто за читање.
• At 1. mart 2007 20:33:00, magrit said…
Auuuu, izvinjavam se na takvim rijecima, ali ja se nesto ne sjecam toga. Privatno cemo o tome. Elem, hvala na objasnjenu za lizezu, najvise me je zacudilo da postoji haljina samo za citanje… eh, te zene…

Ostavite odgovor

