Zima pri kraju ?

Svi su nešto iznenadjeni niskom temperaturom i kišom. Zbunjena sam … je l’ to stigao jun, a da ja ne znam ?

Elem, posto pita Joop, plete li se – plete se. Novi prsluk za Laleta, moj dizajn. Gotov za nekoliko sati, sa dugmencetom na ramenu da se lakše oblači. Bijela vunica Unitas Ana, a ostalo neki ostaci od ranije.

white baby vest

Rozo-sivi prsluk sam plela i plela, i onda utvrdila da mi je suviše širok … pa sam ga poparala i krenula ispočetka, sa manje petlji….. Ali ide przo jer je jednostavna mustra.

Inače, Lale sada ne raste toliko brzo, ali zato punom brzinom razvija motorne i misleće funkcije, pa smo svi puni ponosa 🙂

Sinoć sam gledala film Hogfather 🙂 Produkcija SkyOne, dobrih glumaca koliko hoćete. Sve je kako sam zamišljala, samo još bogatije. Likovi pogodjeni, tako da se Mastrum i Ponder još više zavole. I uvjeri se kako je Smrt baja i po :). I nasmije se od srca kad se na kraju …. ma neću da kvarim 🙂

Photobucket

I da, provela sam još jednu noć i dan u Novom Sadu, na diplomskoj žurci. Hvala domaćicama 🙂 A sad u subotu blogersko okupljanje u istom gradu … je l’ to znači da ja tamo treba da se preselim? Ili samo kupim kola ? 🙂

————————————–

KOMENTARI:
• At 20. februar 2007 12:53:00, MOJmentalni_kung_fu said…
predivan laletov prsluk.a nije daleko novi sad od tebe, pa uzivaj kad god mozes. kola? nece da skodi ;).
• At 20. februar 2007 13:44:00, goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
predivan prsluk za malog Laleta, a na blogerskom skupu ti zavidim. Uživaj!
• At 20. februar 2007 13:59:00, Magrit said…
@MMKF, dobro_nam_dosla natrag 🙂 @goce, hvala 🙂 Idem u NS upoznati i Mishu pletilju prije skupa 🙂
• At 21. februar 2007 9:19:00, sandra (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ma ovaj prsluk je ko šečer! Blago tvom nećaku!
• At 21. februar 2007 12:13:00, crni panter said…
Al’ ce Lale da bude dasa pravi! Ajde sad jedno dzemperce pa da bude prava faca i po!
• At 21. februar 2007 12:31:00, doroti (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
prekrasan je prsluk, mislim da meni ne bi baš uspio V izrez. ovaj je kao „iz trgovine“
• At 22. februar 2007 9:41:00, misha (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Slazem se s doroti da je kao iz trgovine. Sve pod konac, savrseno! Laletu ce se sigurno jako dopasti 🙂
• At 25. februar 2007 13:44:00, Strider said…
Bogami, ovih dana je zahladnelo opet…valjda nece potrajati. Ove zime uopste nije bilo ni malo snega (osim onog jednodnevnog bljuzgavog u decembru) 😦
• At 25. februar 2007 13:50:00, nikolina baka said…
Alooooo, nebo zove Mayuuuuuuuuuuuuuu… Mayo gde siiiiiiiiiiiii? Ljubi te baka, ako je ono sto jaq mislim, ti se lepo provodis i nema te na blogu. Ojha.
• At 25. februar 2007 19:17:00, magrit said…
Dobro mislis, bako, kao i uvjek 🙂

Ostavite odgovor

