Slušam ovih dana…

Poslije serija, evo i šta slušam ovih dana ….

Bodyrox feat. Luciana – Yeah Yeah
ne znam kako se zove ovaj pravac u muzici, ali ne ostavlja ravnodušnim.
You think you got it all worked out
But you dont know nothing, nothing, nothing
You think that you could rub me out
But I’m made of something, something, something
I could teach you a thing or two …….

Lady Sovereign – Love Me Or Hate Me
slican pravac kao i prethodna pjesma…. cure izražavaju šta misle.
Love me or hate me, its still an obsession.
Love me or hate me, that is the question.
If you love me then Thank you!
If you hate me then Fuck you!

Kasabian – Shoot The Runner
odlična melodija, ali mi tekst uopšte nije jasan.

Bloc Party – The Prayer
zanimljiva kombinacija emocije i pitanja.
lord, give me grace
and dancing feet
let me outshine the moon
is it so wrong to crave recognition?
second best
runner up
is it so wrong to want rewarding?
to want more than is given to you?
than is given to you?

Nelly Furtado – All Good Things
poslije iznenadjena kakva je to Nelly u 2 pjesme, ovo ipak više liči na nju … i na ono zašto smo je voljeli..
Honestly, what has become of me?
Don’t like reality, it’s way too clear for me
Really, life is dandy, we are what we don’t see
We miss everything daydreaming
Flames to dust, lovers to friends
Why do all good things come to an end?

I na kraju krajeva, nista ovo ne znaci ako nema ritma i tona.
Nema snage.
Znate ono pitanje iz spomenara, šta biste ponijeli na pusto ostvo?
Radio, i generator koji radi na morsku vodu …..

————————————–

KOMENTARI:

• At 16. februar 2007 14:46:00, Mrmot said…
a, pa dobar izbor, pogotovo block party. poslusao sam ceo album i prijatno su iznenadjenje:)
• At 16. februar 2007 19:07:00, spes said…
Zašto ne ipod?
• At 17. februar 2007 18:00:00, magrit said…
Ipod ne zato sto je nemoguce na pustom ostrvu nabaviti novu muziku. Radio je zakon.
• At 18. februar 2007 17:06:00, Y (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
A ‘de je „Rehab“ i mjuza iz Dextera, samo to pevušim od ovog vikenda sad 😀
• At 18. februar 2007 23:42:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
🙂
• At 19. februar 2007 14:39:00, doroti (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
ne sjećam se kada sam nešto za svoju dušu poslušala… ono što je na radiju, ili ono što klinci traže….
• At 19. februar 2007 15:13:00, maqa said…
yeah, yeah yeahs…fenomenalni! doobaar elektro!
• At 19. februar 2007 19:32:00, magrit said…
Yeah, Yeeeee !! Ima ljudi koji slusaju sto i ja !!! 🙂 @Y, pa ova lista pravljena je prije subote 🙂
• At 20. februar 2007 0:11:00, Y (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
😉 Najbolje da napraviš post de preporučuješ muziku iz filmova/serija 😉
• At 20. februar 2007 4:15:00, joop (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
a sta se plete ovih dana ??kako napreduje sivo-rozna kombinacija ??
• At 20. februar 2007 4:16:00, joop (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
htjedoh reci roZa kombinacija..

Ostavite odgovor

