Promjene

Pomislila sam juče, šta ako ove zime zaista ne padne više snijega? Da li se ja zbog toga osjećam malo izgubljeno u vremenu i prostoru, ili je to samo što sam uletjela u 30te, a ponašam se kao 15godišnjakinja ? Dobro je, dan se produžava.

Ili to znači da će biti sve gore i gore, da će zaista nestati slatke vode za 30ak godina? Lucidno je što se ovo ne pitaju ljudi koji imaju djece, nego ja koja ih nemam 🙂 Jer za jedno 40ak godina mene će baš biti briga šta ostavljam iza sebe, ako ne budem imala kome da ostavim. 15ak ljudi sa kojima komuniciram svakog dana ne razumije moj protest što nam se svakodnevno hrana na poslu donosi u plastičnim kutijama. Ne žele da znaju gdje to odlazi poslije kante za smeće, i meni kažu da ja jedna ne mogu ništa protiv velikog sistema. Većina njih su roditelji.

Jedino mi je žao Planete, životinja i svog onog života koji se upinjao da preživi, a mi smo ga poklopili. Možda da će „Salad fingers“ postati naša budućnost.

Lijepo provedite ostatak dana, i lijepo sanjajte……

————————————–

KOMENTARI:

• At 13. februar 2007 16:35:00, iznogoud said…
Mayo, odličan tekst! Bolji od onih pletačkih postova iako ni pletenje ne potcjenjujem. Glupo je kad ljudi poturaju pod tepih takve stvari i kad tvrde da pojedinac ništa ne može promijeniti. Ali zato bez problema isti taj pojedinac može baciti plastiku i ne misliti šta dalje. A šta ste jeli, to je moje drugo pitanje (znaš na šta mislim)?
• At 13. februar 2007 17:52:00, nikolina baka said…
Tacno je da se vise brines i za planetu i za globalno zagrevanji i sta ce biti posle… ako imas potomke i brines za njihovu buducnost… Ali ni nas zivot ne treba potceniti (ja na primer imam nameru da zivim jos 40 godina, ako se dotle otope svi gleceri… jao meni). P.S. Mayo, ti uvek imas nesto pametno da kazes…
• At 13. februar 2007 20:22:00, spes said…
Pitam se i brinem. I za 2012. i kasnije. Ali nekako mislim da će se uskoro stvari drastično promeniti. Postoje sve najave za to. Menja se kolektivna svest čovečanstva. Možda još nije kasno.
• At 13. februar 2007 22:39:00, Strider said…
Lep tekst indeed…o nimalo lepoj stvari though. The thing is – ljudi hoce otici i lepo spavati. i sve dok to ne postane krajnje urgentno i neposredno opasno za sve nas, niko na to nece zaista obratiti paznju na to i uciniti sta moze povodom toga. ni ja. iskreno.
• At 13. februar 2007 22:43:00, magrit said…
Ako se malo svi potrudimo, evo nas petoro, onda ja vise nisam sama, i nisam pojedinac. I onda….. svakog dana nesto se sacuva, koliko je to za godinu dana – puno !…. puta 5 nas – jos vise!! I vasi potomci … i prijatelji ….. !!! Zar nije vec bolje ?
• At 13. februar 2007 22:45:00, magrit said…
I da, Iznogude, sta smo jeli … pa kuvanu hranu, zdravu 🙂 Batalili smo palačinke, iako one dodju u papirnom pakovanju. I proizvodi iz pekare, ali ne valja ih jesti svaki dan…..
• At 14. februar 2007 2:40:00, pirat_w (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Dal je moguce da se potresas….. Kuliraj tetka i onako ce sve da ode u tri lepe do 2012 godine. Bar tako pise u kalendaru Maya…..Zamisli Maya. Ja sam u zadnje vreme se bas bacio u kuhinju i poceo sam da kuvam mozda jesam debeo ali se osecam super i pun energije. Nema vise oni salama, virsli i slicnih gadosti. U mek ne pamtim kad sam usao da jedem jos samo da izbacim pljesku ponekad…… a da cu da sanjam kako sam se kao klinac sankao mesecima u toku zime hocu i uvek cu se rado secati svojih plavih drvenih sanki….. a ovoj deci samo mogu da kazem mnogo propustate…..
• At 14. februar 2007 11:22:00, Nymph (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
evo, ova mama se pita i uči svoje klince recikliranju… čak, dapače, zajedno nosimo razvrstani otpad u kontejnere… A i kćer je u školi predstavnik razreda za pitanja ekologije 😉
• At 14. februar 2007 18:21:00, Shieldmaiden (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
The feeling of rust against my salad fingers… 😉
• At 15. februar 2007 8:28:00, goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ne znam šta je to s ljudima , nikoga nije briga za ništa. Mi već par godina odvajamo smeće, i učimo djecu, ponekad su ljuti i prigovaraju, ali kada smo im objasnili posljedice i sami su počeli paziti na to. Problem je što ljudi kod nas žive za danas a za sutra ih nije briga. To je tako u cijelom sustavu. Kad gledaš ljudi kupuju na čekove, zadužuju se da bi imali danas i isto ne misle na sutra, problem je malo večih razmjera i ljudi su ne zainetresirani na veliku žalost!
• At 15. februar 2007 10:04:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Šta smo napravili od ove planete, snega nema tamo gde je uvek padao, a pada gde ga inače nema:14. februar 2007. U Katmanduu, glavnom gradu Nepala, sneg je danas padao prvi put posle 62 godine, saopštili su zvaničnici.
• At 15. februar 2007 13:17:00, Magrit said…
Drago mi je da cujem da se neki roditelji trude, i da tome uce svoju djecu !!

Ostavite odgovor

