u medjuvremenu …

Nema me … čim se dobro provodim, ne pada mi na pamet da pišem blog 🙂 Februar je odlično počeo, a još bolje se nastavio. Za vikend sam bila u Novom Sadu, opustila se medju prijateljima koje sam zavoljela još više. Mnogo mi to znači, držao me je osmijeh cijela 3 dana !

Photobucket

Plela u autobusu u oba pravca – roze-sivi prsluk raste i raste 🙂 Prije toga isplela ove crvene rukavice (moj dizajn, italijanska vunica King – jeste, mekana je „kao duša“ ) :

Photobucket

Juče bila kod Laletovih, napunila se pozitivne energije od njegovih osmijeha i velikih očiju, i prijatnog razgovora sa bratom i snajom….

A na poslu, mali mačići su prvi put izašli iz podruma.

cats and windows

————————————–

KOMENTARI:

• At 8. februar 2007 19:03:00, iznogoud said…
Gdje su ljudi sa neparne strane ulice?
• At 8. februar 2007 19:14:00, misha (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Majstore, rukavice su savršene! Kakve su reakcije bile na pletenje u autobusu?
• At 8. februar 2007 19:20:00, Nikolina baka said…
kako mi je drago kad ne pises, znaci, dobro ti je i ispunjena si. Drago mi je. Vidim, nebo u Novom Sadu kao nekad / divno/. I rukavice su ekstra lepe i tople. A treca stavka – poseta Laletu i njegovim okama, to je najlepse, najlepse na svetu. Kao visnja na slagu. Ljubi bebca i cekaj prolece, sad ce.
• At 8. februar 2007 19:22:00, Magrit said…
@iznogud, to smo se i mi pitali, pa smo je odmah popunili !! @misha, pa mi smo sjedjele na zadnje sjedistu autobusa, pa nas niko nije vidjeo 🙂 Ali u povratku smo Strider i ja sjedjeli na sredini, ali kondukter nije imao nista protiv – vjerovatno se svačeg nagledao … @Nikolina baka, hehehe, dok pisem o Laletu, to je najvise za tebe 🙂
• At 8. februar 2007 20:13:00, suzy q.-mačkoljubac (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
jesi nahranila mačke?
• At 8. februar 2007 20:18:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Baš mi je drago da se lijepo provodiš! Rukavice su mrak! 🙂
• At 8. februar 2007 23:32:00, goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Rukavice su odlične i boja je savršena baš kako treba jednoj slobodnoj djevojci punoj entuzijazma!
• At 9. februar 2007 0:52:00, iznogoud said…
Suzy Q. i kod tebe, lijepo :). Mačke su bogoske, znaš to, Magrit.
• At 9. februar 2007 3:00:00, narandza (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Rukavice su super !!!!! hvala za onaj mail 🙂 Snaci cu se valjda nekako, a ako zapne opet cu da te gnjavim 🙂 jos jednom punooo ti hvala 🙂
• At 9. februar 2007 11:03:00, spp2006 (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Prava si majstorica za rukavice, prekrasne su!
• At 9. februar 2007 11:56:00, Kristina (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Hvala ti na prelepoj slici neba Novog Sada i Zmaj Jovine. A rukavice su fantasticne. Pozdrav Kristina
• At 10. februar 2007 11:49:00, pirat_w (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
eto sta reci dosla u ns a nije se ni javila…. v.
• At 10. februar 2007 13:14:00, doroti (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
rukavice s super!!!!!!!
• At 11. februar 2007 22:18:00, joop (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
bas ti je ovaj post ispunjen pozitivnoscu…neka i svaki slijedeci bude takav..rukavice su prelijepe..
• At 11. februar 2007 22:24:00, joop (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
bas ti je ovaj post ispunjen pozitivnoscu…neka i svaki slijedeci bude takav..rukavice su prelijepe..
• At 12. februar 2007 20:54:00, nikolina baka said…
Mayo gde si
• At 13. februar 2007 8:57:00, Magrit said…
Nema me bako, nemam vremena da pisem., i nemam sta pametno da kazem. Ali hocu veceras.

One thought on “u medjuvremenu …

Ostavite odgovor

