Petak-Izuzetak

Poslije posla otišla sam da upoznam Dobru Vilu – vlasnicu foruma CraftArtShop i članicu Jelenu. Super-žene, toliko mi je bilo drago da ih upoznam! Kad se samo sjetim moje muke prije godinu dana, misleći da u ovom gradu i ovoj zemlji nema mladih djevojaka koje imaju neki kreativni hobi !!! Iako često izjavljujem kako je internet djavolja rabota, ipak … eto, šta bih ja bez njega 🙂

Kada smo izašle napolje, kažem, uzeću taxi…. ali ajde da se malo prošetam…. i još malo… i još malo …. i tako otpješačih do stana – 40min – nije loše 🙂 Otvaram sanduče, a ono razglednica iz Helsinkija !!! Sa predivnom crkvom iz tog grada – cura kaze da zivi u blizini !! Posredstvom servisa PostCrossing prijavite se u bazu, i onda posaljete 5 razglednica na adrese koje dobijete. Ako volite razglednice, nema šta da čekate ….

————————————–

KOMENTARI:

• At 2. februar 2007 22:29:00, Strider said…
Da nije interneta ne bih ni ja tebe upoznao :* Zato ne mogu reci da je djavolja rabota nikad 😀
• At 2. februar 2007 22:33:00, Magrit said…
Jao, ni ja tebe ne bih …. a to bi bila prava šteta…. I sad kad bih počela nabrajati koga sam sve upoznala preko neta, i kako su divni ljudi, i moji dragi prijatelji ….. pa kad se preračunam, više prijatelja sam upoznala preko neta, nego ovako !!
• At 3. februar 2007 0:20:00, iznogoud said…
Magrit, kako si? Moram ostaviti komentar ispod ova dva komentara. Tu mi je mjesto. Je l’ tako?
• At 3. februar 2007 1:04:00, Magrit said…
Nogekako !!
• At 3. februar 2007 12:30:00, bodulkla (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
postcrossing, bookcrossing, pa forumi, blogovi … sve u svemu ima na mrezi vise pozitivnog nego djavolje rabote, ali valjda ovisi i o tome sto trazimo, ne? Trazis li dobro, na dobro ces i naici…
• At 3. februar 2007 20:34:00, goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Mayo, možeš li i meni poslati mail kako da stavim tekst pored slike!
• At 5. februar 2007 19:03:00, Magrit said…
@bodulka, naravno… koliko loseg, a jos vise dobrog – znanje, informacije, druzenje. @Goce, evo poslala sam 🙂
• At 7. februar 2007 18:08:00, spp2006 (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Moj brat je svoju ženu upoznao preko neta i odlično funkcioniraju, kao i da su se upoznali bilo gdje.
• At 7. februar 2007 21:38:00, misha (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Kako napreduje sivo-roze kombinacija?
• At 8. februar 2007 5:42:00, joop (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
u sto je fino ovo roze-sivo…a eto i mene u taj forum malo da virnem…

Ostavite odgovor

