Novi forum i blog

Jedan vrlo lijep i sladak forum otvoren je prije mjesec dana. Zove se CraftArtShop, a zamisljen je kao mjesto okupljanja ljudi koji vole sve vrste rukotvorina. Na naslovnoj strani možete vidjeti da vlasnica sajta želi pomoći da se rukotvorine prodaju, prave i pokažu. Toplo preporučujem, atmosfera je drugarska, a raznolikost radova velika.

Goce je došla na dobru ideju, da otvorimo zajednički blog. Pa evo ga: BalkanKnits. Ako želite da se priključite, pišite mi na balkanknits [at] gmail [dot] com. I ne pitajte koji mi je ovo već blog po redu….

Nedavno je otvoren i novi fotografski forum DigitalInfo, pa ako vas fotografija zanima, dodjite da diskutujemo i hvalimo se 🙂

————————————–

KOMENTARI:

• At 31. januar 2007 20:47:00, Vienna (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Prvo da pohvalim stvaranje novog bloga i udruzivanje. Lepo cete se druziti ,nema sumnje. Ja vas samo posmatram i eventualno mogu da narucim ponesto,a za sam rad sam smota.Mogu da crtam,ponesto i naslikam ali da strikam i slicno ne ide pa ne ide… Divim se vasim delima!“ Svaka cast! Uzgred ,ako zaboravim-vidim priblizava se godisnjica ovom blogu,pa da cestitam prvi rodjendan ! 🙂
• At 31. januar 2007 20:48:00, Strider said…
Srecno sa novim blogom Dopada mi se novo uzglavlje, Majo 😀
• At 1. februar 2007 8:47:00, doroti (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
super su ti radovi i blog
• At 1. februar 2007 17:16:00, goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ljudo odličan nam je novi blog – posjetite ga! Sudjelujte s nama!
• At 1. februar 2007 20:56:00, goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
ne mogu ostaviti komentar kod bodulke čim napišem više od dvije riječi on popiz.. i ne ostane komentar. Došla sam se žaliti na tvoj blog!
• At 1. februar 2007 23:21:00, Nikki said…
Evo i ja da te pozdravim i ovde, da zavirim sta sve jos lepo ima kod tebe na blogu! Super vam je ideja za zajednicki blog, ja sam antitalenat za pletenje ali sto volim da nosim ovakve stvarcice…:)
• At 2. februar 2007 10:20:00, nikolina baka said…
Vrednice moja. Kliktala sam malo na tvoje linkove (dobar je ovaj foto forum).
• At 2. februar 2007 22:16:00, Magrit said…
@Vienna, hvala na cestitanju i drago mi je da nas pratis 🙂 Vlasnica foruma ce za koji mjesec napraviti i servis za narudzbine. @goce, ja ostavljam komentare kod sandre bez problema 😦 @Nikki, uh, i ja volim da jedem slatkise, lijepo cemo se slagati 🙂 @bako, uzivaj na forumima 🙂

Ostavite odgovor

