Roze – Sivo – Bijelo …. i vjetar

Uuuu, nekako zimi stignem više stvari da ispletem….

Počela sam sivo-roze prsluk … medjutim, promijenila sam mustru. Započela sam kao na slici lijevo, ali sam onda skontala da ova mustra „jede“ vunicu, i da neću imati dovoljno. A i vunica je tanja, pa su rombovi mali. I kontrast nije dovoljno jak. Pa sam prešla na horizontalne štrafte, koje su eto, ove sezone ultra moderne.

Photobucket

Laletu sam isplela još jedne čarapice, ovog puta nešto veće. Vunica mi se mnogo svidja, Unitasova je „Ana“ ali baš mekana i nekako kao voskirana 🙂 – znam da zvuči ludo, ali tako imam osjećaj 🙂

Photobucket

Za kraj evo vam jedna slika neba…. od prije par sati. Jutros je padala kiša, a onda je počeo baš snažan vjetar da duva, pa su oblaci putovali po nebu kao ogromna vojska koja ide u boj ….

Photobucket

————————————–

 KOMENTARI:

• At 29. januar 2007 17:19:00, grace said…
Uh sto mi se svidja ta sivo – roze kombinacija… 🙂
• At 29. januar 2007 17:22:00, Mrmot said…
volim ovaj blog:)gde se obrazujes sta je ultramoderno, a sta ne?
• At 29. januar 2007 17:23:00, goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Predivno izgleda prsluk i ta kombinacija boja, a tu vunicu za čaapice sam vidjela i stvarno je divna!
• At 29. januar 2007 17:49:00, Magrit said…
@Grace, je l’da da je divna 🙂 @Mrmot, jao, pa ne znam…. to je diskutabilno. Da l’ je moderno ono na modnim pistama, u casopisima, ili u nasim prodavnicama? Meni je moderno i lijepo ono sto se meni svidja 🙂 hahaha @Goce, da, ali cini mi se da „Ana“ nije uvjek istog kvaliteta.
• At 29. januar 2007 17:53:00, Mrmot said…
prekrasni dezeni:), hit ove zime:)
• At 29. januar 2007 18:17:00, spp2006 (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Odlična je ova kombinacija boja sive i roze. Zanima me, koja je partija te Ane što kažeš da je dobra? Htjela bih plesti pulover, ali s provjereno dobrom vunom,pozzz!
• At 29. januar 2007 18:26:00, nikolina baka said…
a meni se svidjaju popkice jer ih zamisljam na krofnastim nozicama Laletovim mekano i mirisljavo. A nebo je… u nekom spidu…
• At 29. januar 2007 18:46:00, spes said…
Mama mi je u poseti, pa pošto ja šijem a ona radi sve ostale ručne radove, dale smo se u obilazak prodavnica sa vunicom i priborom sa tvog spiska. Ona na Cvetnom trgu je odlična, baš ima svega i svačega. Pošto sam završila kimono za tai chi, mama i ja smo isplanirale nekoliko projekata iz njenog domena. Biće tu i narandžasta beretka i sivozeleni šal sa šljokicama protkan svetlozelenom satenskom trakom… Jedva čekam. Tvoja kombinacija sa početka mi se dopada. A i Laletove čarapice :)))
• At 29. januar 2007 21:07:00, Magrit said…
@Spp – boja je 99, a ja imam partiju 1. @Nikolina bako – hehehe, sta da ti kazem, kad sve znas 🙂 @spes – e bas mi drago da sam vam nekako pomogla 🙂 Moj favorit je ipak prodavnica Modellina, jeste da je skupa, ali sto je dobra King vunicaaaaaa…… Hocemo li vidjeti na tvom blogu te radove?
• At 29. januar 2007 22:23:00, shmizla said…
Majo draga, odmaram i mozak i dushu kad chitam tvoj blog! ali najiskrenije.. hvala za ovo parche neta.. totalno neiskvareno i prelepo.. kiss
• At 29. januar 2007 22:23:00, shmizla said…
Majo draga, odmaram i mozak i dushu kad chitam tvoj blog! ali najiskrenije.. hvala za ovo parche neta.. totalno neiskvareno i prelepo.. kiss
• At 30. januar 2007 0:34:00, Zana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Hej, pa ovde prava gužva. Kombinacija je super, sivo – roze, ja sam trenutno u nekoj zelenoj fazi. Pucam od zavisti gledajući tu divnu vunu na vašim blogovima. Možete zamisliti kako je živeti u malom mestu bez ijedne prodavnice vune. Moram se snabdeti do sledeće zime. Pozdrav!
• At 30. januar 2007 8:49:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Mrmote, ovaj blog je toliko popularan i omiljen, da u stvari njegov autor određuje šta je moderno samim tim što piše o tome 🙂
• At 30. januar 2007 10:53:00, Kristina (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Jako mi je lepa ova kombinacija sive i roze boje. I obozavam da gledam tvoje fotografije. Pozdrav
• At 30. januar 2007 14:23:00, spes said…
Objaviću, čim bude gotovo :))
• At 30. januar 2007 19:54:00, sandra (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
pREKRASNA KOMBINACIJA BOJA! tAKO DJELUJE TOPLO!
• At 30. januar 2007 20:20:00, nikolina baka said…
Mayo, diktiraj boje za ovo prolece, car si majke mi, ti stvarno na ovoj blogosferi jedina mozes da uticesh na gradjenje stilova i ukusa… volim kad svratim ovde i vidim da animiras ljude.. divna si, al iskreno.
• At 30. januar 2007 20:43:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Imaš oko za kombinacije, svaka čast!
• At 30. januar 2007 22:11:00, Magrit said…
Hehehehe, HVALA HVALA svima 🙂 Mnogo mi znaci vasa podrska !
• At 30. januar 2007 22:41:00, Strider said…
Dopada mi se fotografija neba 😀
• At 31. januar 2007 9:57:00, goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ova promjena je super, tako osvježava!

Ostavite odgovor

