Pletenje u toku – januar

Danas sam baš donijela na posao poklon Kalimeru, ovaj oranž šal – ispao je predivno, mekano i veselo, a i Kalimeru se svidja 🙂 Mustra je krajnje jednostavna, pa je preporučujem početnicima – jedna pravo, dvije krivo, i onda dva reda krivo za horizontale.

orange shawl

A sad, napokon nešto za mene: sivo-roze prsluk, od vunice koju sam još prošle godine kupila u Zagrebu. Nadam se samo da ću imati dosta materijala, pa sam se malo premislila da li da pletem klasično i sad moderno na štrafte…. ali ova neobična mustra ipak je prevagnula.

Photobucket

Inače, opet sam bila i u šetnji Kalimegdanom, malo kasnije biće i slika. I jedna najava: za koji dan pripremiću izložbu pletačkih radova djevojaka iz Beograda koje nemaju svoj blog, a koje su me kontaktirale putem maila 🙂

————————————–

KOMENTARI:

• At 22. januar 2007 18:02:00, nikolina baka said…
Pleti, pleti, pletisanko, ali se neces izvuci, prozvana si za meem, ili predajem ti baksuza ili shuge, pogledaj pa mojih prethodnih blogova, i tastaturu u ruke devojcice… Ljubim te. P.S. Ova narandzasta je EKSTA lepa boja… Nikolina mama bi rekla da je bas ono, cool.
• At 22. januar 2007 18:03:00, nikolina baka said…
nije EKSTA nego EKSTRA, bmt ti tastaturu
• At 22. januar 2007 18:29:00, MOJmentalni_kung_fu said…
nemas pojma kako mi prija ova narandzasta boja…blago kalimeru.
• At 23. januar 2007 18:10:00, nemiri said…
sjajno, bravo za izložbu

Ostavite odgovor

