Maštoviti filmovi dolaze !

Ako volite maštovite filmove, radujte se sledećem, jer uskoro stižu ….. :

CORALINE …. po istoimenoj knjizi Nila Gejmena, čudna priča o djevojčici, mačoru i vratima u staroj kući. Henri Selik, covjek koji je radio “The Nightmare before Christmas” ucestvuje u stvaranju ovog filma koji dolazi 2008. godine. Blago nama !
Photobucket

STARDUST ….. takodje po istoimenoj knjizi Nila Gejmena, predivna bajka, koja počinje sa “There was once a young man who wished to gain his Heart’s Desire.“ …. predivno, zar ne ? … Medjutim, protiv sam toga da u filmovima fantazije ucestvuju poznati glumci – jer je to fantazija, i smeta mi kada vidim nesto poznato u tome. Pogotovo giga-mega zvijezde poput Roberta de Nira i Mišel Fajfer….. Film je najavljen za avgust 2007.
Photobucket

BEOWULF …. za koji je scenario pisao … pa opet Nil Gejmen. Pitam se kako taj covjek sve postize, a usput je i vraški dobar. Rezija Robert Zemeckis, glasove daju poznati i renomirani glumci. Beowulf ovog puta u animiranoj verziji, u novembru 2007.

SJEVERNA SVJETLOST …… po trilogiji “Njegova mračna tkanja” Filipa Pulmana. Nisam čitala knjige, pa ne mogu reći ništa o njima, ali čujem da su idealne za pravljenje filma. Isti problem, doduše, kao i u Stardust – poznati glumci. Živi bili pa vidjeli – u novembru 2007.
Photobucket

SHREK 3 …. sta da vam kazem, a da vec ne znate? Za smijeh do suza budite u bioskopima u junu 2007.

28 WEEKS LATER …. nastavak fenomenalnog horor i “sta bi moglo da nas snadje” filma “28 days later”…. ovog puta u reziji Huana Fresnadila. Film nastupa u maju 2007.
Photobucket

I AM LEGEND …. još jedan film slične futurističke tematike, po knjizi Ričarda Metisona, o čovjeku koji ostaje poslednji na Zemlji, ali mu društvo prave .. pa vampiri. Krajem godine u bioskopima.

HARRY POTTER ….. djeca su porasla, ali nisu naucila da glume. No ipak, gledacemo mladog Harija i njegovu kompaniju u novom nastavku, u julu 2007.
Photobucket

AVATAR ….. … očekuje nas tek u 2009. tako da … čekajte 🙂

Ali, evo nečeg što možete već da gledate:

VUKODAV … po knjizi Marije Semjonove, poceo je vec da se prikazuje u Rusiji, gdje je i napravljen.

ROME – 2. serijal …. HBO produkcija, odlicna kostimografija, scenografija i posvecenost detaljima…. u 2. serijalu gledajte o Marku Aureliju …..

(izvještaj uradjen uz Shieldmaideninu pomoć)

————————————–

KOMENTARI:

• At 19. januar 2007 3:00:00, pirat_w (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Mislim 28 weeks later…. to bih voleo da vidim a i ostalo lepo zvuci.
• At 19. januar 2007 8:56:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Hvala na informaciji. Većina naslova mi zvuči privlačno. Naročito me interesuje Vukodav.
• At 19. januar 2007 13:21:00, Strider said…
Tebe bi trebalo zaposliti u nekom casopisu 😀 Ali citamo te i ovako, u blogu 😀 Slazem se za komentar na Hari Poter glumce 😀 Jedva cekam rome serijal 2 😀
• At 19. januar 2007 17:45:00, Mrmot said…
mene raduje koralina, citao sam knjizicu i nil gejmen je bog. podseca pomalo na alisu u zemlji cuda
• At 20. januar 2007 2:48:00, irak said…
Ja nekako ne verujem da ce me zabaviti bioskopski filmovi… U zadnjih par godina sam razocaran u mogucnost velikih filmova da me makar zabave tih par sati. Mozda ce makar taj CORALINE da uspe malo:)
• At 20. januar 2007 3:00:00, iznogoud said…
Jason je živ!
• At 20. januar 2007 10:53:00, spes said…
Mislim da sam čitala knjigu I am legend. U svakom slučaju, posle sam nekoliko puta sanjala odlomke iz te knjige u svojoj režiji. Gde nalaziš informacije?
• At 20. januar 2007 12:57:00, ferpecto said…
Rome 2 je već počeo sa prikazivanjem prošle nedelje. Ja jedva čekam „Shrek 3“, samo se nadam da ga naši pametni distributeri neće sinhronizovati – to bi bilo pogubno.
• At 20. januar 2007 14:29:00, maya said…
@pribi, nazalost, za Vukodava cujem da je razocarao gledaoce…… @irak, nazalost, u pravu si … no ja imam vjere da Gaiman zna sta radi. @spes, informacije ? pa na internetu 🙂 citamo Gaimanov blog, pratimo IMDB i tako …. @ferpecto, i ja se iskreno nadam da nece biti sinhronizacije – barem da ce postojati ona varijanta kao sa Ice Age da se u razlicitim terminima daju razlicite vrste prevoda.
• At 20. januar 2007 16:24:00, Posetilac neca (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Dopada mi se poezija poznatog,popularnog i slavnog pjesnika Stojan Simica Krpice(Visnjislav Visnjev Vobanolec Mikadeak),evo jedne njegove pjesme. Ti si moja boginja iako ne znas direktno ni ko nisi ni ko si: Ti si moja boginja! Iako ne znas neposrerdno ni sta nisi ni sta si: Ti si moja boginja! Iako ne znas direktno ni ko sam ni ko nisam: Ti si moja boginja! Iako ne znas neposredno ni sta sam ni sta nisam: Ti si moja boginja! Iako ne znas direktno sta je i sta nije zivota: Ti si moja boginja! Iako ne znas neposredno ni sta jeste ni sta nije Bog: ti si moja boginja! Iz knjige „Igra ljudi kralja srca X“ Stojan Simic Krpica (Visnjislav Visnjev Vobanolec Mikadeak)
• At 21. januar 2007 17:22:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Najviše se veselim Shreku 🙂
• At 21. januar 2007 20:29:00, Shieldmaiden (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Šššš, Majo, mislim da ti se potkrala greška: „HBO produkcija, odlicna kostimografija, scenografija i posvecenost detaljima…. u 2. serijalu gledajte o Marku Aureliju ….. “ – hoćeš reći o Avgustu? 🙂
• At 21. januar 2007 20:31:00, Shieldmaiden (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ššš, Majo, mislim da ti se potkrala greška u pasusu o drugoj sezoni Rima. Da nisi možda mislila na Avgusta?
• At 22. januar 2007 9:03:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Shieldmaiden, mislim da ti se potkrala greška, počela si da ponavljaš jedno te isto 😉
• At 22. januar 2007 9:04:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Shieldmaiden, mislim da ti se potkrala greška, počela si da ponavljaš jedno te isto 😀
• At 22. januar 2007 11:06:00, goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Volim maštovite filmove, a večinu ću morati gledati, jer klinci uvijek inzistiraju da gledam s njima kako bih im pomogla pročitati cijeli tekst, jer zakasnu na drugi red, a sestra(velika) im ne želi čitati jer onda ona nemože dobro pratiti! Tako da je to moja obaveza, a komentiranje tj. tumačenje teme filma je OBAVEZNO!
• At 22. januar 2007 15:45:00, Maya said…
Duplo, duplo, nema veze 🙂 Jeste bila greska, mislim jedno, pisem drugo, a poslije me mrzjelo da ispravljam.
• At 22. januar 2007 19:10:00, Dante Halcyon said…
mene zanima resident evil 3
• At 22. januar 2007 21:24:00, ferpecto said…
Maya, tako je kod vas u BG, kod nas u NS se prikazuju samo sihronizovane verzije, jer nema dovoljno bioskopskih kapaciteta. 😦
• At 23. januar 2007 14:29:00, Maya said…
A ti Ferpecto, dodji kod nas u BG da gledamo filmove 🙂

Ostavite odgovor

