Hm….

Svih mu svetih šargarepica….. koliko ovih izbornih poruka na reklamama po gradu …. skoro svi bilbordi njima su zauzeti. Sve nešto biće nam bolje, a to sve zvuči kao od već sjutra, što je – priznaćete – nemoguće. Mada opet, oni imaju novac, a moraju da se reklamiraju, kontam ja to. Da ja imam toliko para, ja bih stavila fotografija livada sa cvijećem i suncem, ili smiješne slike mačkica ili beba …. pa nadam se da bi tako Srbi išli srećniji i puni energije u dan. I u Srbiji mi onda, logično, bilo bolje 🙂

————————————–

KOMENTARI:

• At 15. januar 2007 3:45:00, Walker (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Sasvim moguće. Ja bih samo uključio fotografije trave, oblaka, vodopada, mora, sladoleda…
• At 15. januar 2007 11:53:00, deedee (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Jelenskih mu rogova, potpuno si u pravu. No, kod vas bar lepe bilborde, kod nas su pola fasada u gradu prelepili i ništa ružnije ne videh skoro. Još kad se late ko će više i ko će više. Prvo više kvantitativno drugo više u metrima 🙄 Jedva čekam mart, od tada će već valjda očistiti većinu fasada 😦
• At 15. januar 2007 12:12:00, Maya said…
Ljudi, ne preostaje nam ništa drugo, nego da se ja bogato udam, i onda od tih para da pravimo lijepe slike i kačimo ih po gradu. A i koju lijepu zgradu ćemo sagraditi, obećavam ! 🙂
• At 15. januar 2007 13:15:00, Mrmot said…
meni je juce, cak osvezavajuci bilbord bio reklama za novu knjigu vesne radusinovic. totalno mi unisten osecaj za lepo, gledajuci sve te njuske
• At 15. januar 2007 17:12:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Uzmite lepo boju/sprej u ruke, pa od onih našminkanih lepih lica političara napravite ono što oni zaista jesu – ružni ljudi.
• At 16. januar 2007 2:26:00, pirat_w (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Kad bolje razmislim pre bih glasao za stranku koja na plakatima ima sliku Sejsela sa sloganopm Za Sejsele. Bar znam sta mi obecavaju jer ovi za Srbiju mislim alo gospodo u Srbiji zivim ne treba mi imam.
• At 16. januar 2007 9:33:00, spp2006 (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Nama to tek slijedi…užas!
• At 16. januar 2007 12:45:00, Strider said…
A sami plakati su tragikomicni 😀 😀

Ostavite odgovor

