Nove knjige…. njam njam

Khm, jesam li ja ono rekla da imam mnogo nepročitanih knjiga ? Ali kako odoljeti !!!!!

Danas tek onako odem na Lagunin sajt, mora da me je podsvijest nepogrešivo vodila. I vidim, o čuda velikoga, Laguna je izdala Gejmenov roman „Anansi boys“ !! Oje !!

Photobucket

Poslije posla, do kluba čitalaca, a kad smo već tu, da uzmem i novog Pračeta…. a da bih postigla i dodatni popust od 10%, ajd da dopunim Martina, red je. I tako, za 1280 din, 4 knjige…. nije loše nije loše …. sjutra, ako bude lijep dan, pravac kej …. a Gejmen će da preskoči sve knjige koje mjesecima čekaju svoj red ….

————————————–

KOMENTARI:

At 12. januar 2007 20:21:00, Walker (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Zanimljivo. Ja sam samo „Goybu“ platio 1600+, doduše, ja imam celu knjigu, za razliku od ovog laguninog polovičnog prevoda 😛 Šalim se, nego, bolja je nego što sam očekivao…
At 12. januar 2007 21:51:00, ShArGaRePiCa said…
Nofi womani Pwacheta… Ofo nije o Dick cFetoo… Injaooooo!!! Fetj ce Fidim oo Lagooni oFiH daNa :o))) Hfaja na infowmatziji dwagooshna
At 13. januar 2007 2:02:00, nikolina baka said…
mila moja devojcice, evo me ponovo, bas sam vas se zazelela. Hvala ti na ulasku u uzi izbor. Dolaze dani kad cu moci sve da vas iscita onako natenane, a ne samo informativno. Lepo belo cebence…uzvracam dijagonalne pozdrave iz komentara na prethodni post Iznogudu.
At 13. januar 2007 2:25:00, iznogoud said…
Nikolina bako, nastavljamo dobru saradnju budućeg kalifa i blog-bake. Pozdravljam Vas uz duboko uvažavanje i poštovanje. A šta kažete, Grace i MMKF pored mene, a vidjeli ste kolike oči ima MMKF na onoj plavoj slici, vidjeli ste Grace na okupljnaju 2. decembra, a znate kako ja lijepo pišem… :))?
At 15. januar 2007 11:35:00, deedee (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
hih, zaboravih u potpunosti na knjižive. Pračeta sam zgrabila za usput, a pročitah ga tek kod kuće, jer sam se u busu onesvestila. Živkovićeva Čitateljka, Grad pacova iz serijala Dragulji Deltore, Polusestra (onaj serijal Ulica strave ili tako nešto)… Eto ti nevezanog komentara :***
At 16. januar 2007 9:40:00, maya said…
Aha, i ti si uzela Pračeta, aje ! Kakva je ulica strave, ipak nije za djecu ?
At 20. januar 2007 11:47:00, deedee (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ulica strave je (ono što je do sada izdato, uključujući i one druge serijale Groza proza i Soba košmara) prilagođeno uzrastu od… recimo 10 do 13 godina. Okvirno. Za mlađe nije, ne zbog strahota, jer i sama znaš kakve su one u dečjim knjigama, nego više zbog toga što je pisano za malo veće klince. Petljaju se i školske teme, emocije uobičajene teen uzrastu, pa je nekako previše za manju decu. Nisam oduševljena nekim knjižicama, ali neke su opet prilično zabavne. Mislim da je Soba košmara bolji serijal od preostala dva. Planiraš nekom klincu neki poklončić? Nadam se da ti je koristio komentar 😉

Ostavite odgovor

