srebrno – oranz – bijelo

SREBRNO – evo još jednog pletačkog projekta koji se može uraditi za sat vremena. Hm, ironije, pletu li se male stvari, svakog časa na blogu eto novog posta ! Ovaj objeleživač strana, ili kako Englezi kraće kažu bookmark, poklonjen je Lilly, pošto i ona voli mnogo da čita. Konac iz St. Georga je zahvalan za ovakve stvari, pomalo krut i svjetluca.
silver bookmark

ORANŽ – uz konsultacije, evo šta će Kalimero uskoro nositi oko svog lijepog vrata, da joj bude toplo i da se slaže uz kačket. Vunica je marke King, poprilično mekana i debela, zato pletem sa iglama br. 9. Neobično je, ne može se brzo plesti.
Photobucket

BIJELO – evo kako napreduje bijelo ćebence za Laleta – pa, poprilično sporo, jer je široko 60cm, pa treba stići sa kraja na kraj.
Photobucket

————————————–

KOMENTARI:

• At 11. januar 2007 16:48:00, MOJmentalni_kung_fu said…
ne zna se sta je ljepse,sto zbog boje a sto zbog namjene…bas se bunik bakici sto nij meni isplela plavi shal nego majki. a ova govori, majka, – pozajmi…ne volim 😦
• At 11. januar 2007 21:29:00, goce1 (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Jako mi se sviđa ova narančasta boja, baš pršti veseljem!
• At 11. januar 2007 22:03:00, sandra (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Kako se ja raznjezim kad vidim naranđastu boju – ne moram napominjati koji je od tri ponuđena moj favorit!
• At 12. januar 2007 15:25:00, goce1 (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Danas sam bila u šetnji s mojim malim sinom jer je uistinu krasan dan i u izlogu sam vidjela tašnu s pletenicama, onakvu kakvu imaš u planu napraviti jedino što nije siva nego je crna i vuna je puno deblja pa su pletenice šire i ima ih nešto manje, a cijena je čitavih 280,00 kn s popustom od 10%, oduzela sam se! Torba je predivna, a cijena neumjerena! Ova siva mi je ljepša jer se bolje ističu pletenice! Ćao!
• At 12. januar 2007 17:50:00, iznogoud said…
Primijetio sam moju poziciju na ovom blogu. Nalazim se pored MMKF i Grace. Da li postoji bolje društvo u mojblog zajednici? Teško. A nisam slučajno dospio baš tu. Šaljem i dijagonalni pozdrav Nikolinoj baki.
• At 12. januar 2007 20:03:00, maya said…
Živio oranž ! Jao, Goce… vidim i ja da se pletene ultra moderne stvari sa pletenicama i pomponima prodaju za pravo malo bogatstvo !! Iznogude, zar nisam napravila dobar izbor, reci ? 🙂
• At 12. januar 2007 20:13:00, iznogoud said…
Mayo, napravila si odličan izbor, MMKF i Grace su presretne.
• At 12. januar 2007 21:59:00, Nymph (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Super ti je ideja za bookmark! Toga i meni stalno nedostaje! A što se tiče moderne pletenine, u Zagrebu su cijene toga urnebesne. To je još jedan razlog što je prekrasno vidjeti kako ti nešto tako lijepo i skupocjeno nastaje pod prstima. Pozdrav tebi i tvojim iglama, idem ti sad malo švrljati po blogu 😉

One thought on “srebrno – oranz – bijelo

Ostavite odgovor

