Zamišljanja

Zamišljam…… sjedim na drvenoj terasi ispred kuće, gledam na livadu i jezero iza nje. Iza svega toga je planina. Stolica je udobna i široka, a ja sjedim u omiljenoj trenerci i dzemperu. Mačak spava kraj mojih nogu. Djeca se igraju na prostirci na livadi, a njihov otac u radionici iza kuće pravi novu kolijevku za još jednog sina. Ne postoji nešto kao što je novac, spremanje kuće i satovi. Pletem, ne žurim nikud, pored mene sklopljena napola pročitana knjiga. Slušam jezero i šumu, povremeno bacim pogled na djecu i Mačora. I istopim se.

————————————–

 KOMENTARI:

• At 9. januar 2007 16:36:00, MOJmentalni_kung_fu said…
blesice jedna. smijesim se. lijepo imati san.
• At 9. januar 2007 16:44:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Super! Jedna mala primedba: što da pravi novu kolevku? Dobar je on majstor i kolekva od prvog deteta je još uvek odlična i nema potrebe za novom, bolje da se igra sa decom i uči ih da plivaju. Ili nek napravi postolje za čitanje knjiga kad je već u radionici.
• At 9. januar 2007 21:53:00, maya said…
Pravi novu, zato što smo onu staru dali prvim komšijama…. koji su od nas udaljeni nekih kilometar ili dva.
• At 9. januar 2007 22:56:00, goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Mašta je najbolja prijateljica! Mogla bi napisati neku dobru priču. I ja sam voljela maštati, toliko bi se razbacala u mislima da bi me nekad zaboljelo “ dupe“ kad bi tresla naglo u stvarnost. Ne mojte misliti da mi je loše, ali sve je prilično drugačije nego sam zamišljala. Jedino su djeca zdrava i lijepa. Muž crnči dan i noć, ja sam ponekad nervozna više nego je potrebno. Jedino se opustim i o ničem ne razmišljam kad pletem, zato to tako mahnito radim. Tako se oslobađam! Želim ti od srca da ti se želje ostvare i da bude tako kako zamišljaš!
• At 10. januar 2007 2:07:00, pirat_w (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Jos jednu u dugome nizu……. I meni kazu da sam kreten sto mastam da zivim sa zenom i coporom dece van grada…..
• At 10. januar 2007 11:35:00, Mungos said…
To ja zovem lepim snom. A vremena su takva da se cesto snovi i java prepletu. :)))
• At 10. januar 2007 12:56:00, debela (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Samo ti maštaj…to je ljek za dušu.I ja to radim kad mi je svega dosta i osjećam se izvrsno:)
• At 10. januar 2007 12:59:00, debela (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Jesi li dobila moj e-mail?
• At 10. januar 2007 16:31:00, Maya (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Nekada, strahovi se takodje ostvare 😦 @debela, maggrit nalog mi je u kvaru, molim te pisi na alternativni belimeda [at] gmail [tacka] com.
• At 10. januar 2007 22:00:00, debela (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Poslala sam ti e-mail
• At 10. januar 2007 22:38:00, nikolina baka said…
a iz kuhinje se oseca divan miris pite sa visnjama. deca ga vole sa toplim mlekom kad se sve topi u ustima… i onda, mirisuci na bebi sapun, ususkana utonu u san. a mama i tata gledaju mesec i zvezde padalice… u maju zamirise lipa… pastorala…ej Mayo, znas li ti da ne stizem da svrljam po blogicima, al – ja cu se vratiti. cim obavim neke poslice!

Ostavite odgovor

