Čitanje i pletenje

Sinoć sam uspjela čitati i plesti u isto vrijeme ! 🙂 Jeste da sam čitala časopis, i da je mustra bila jednostavna, ali …. 🙂 Tako da ja sinoć pročitah većinu YellowCaba, ispletoh skoro cijeli prsluk za Laleta, i ostadoh u toku sa dešavanjima u gradu….. Ma kakva dešavanja zapravo, kad ja odmah okrenem dio sa knjigama, i odmah čitam recenzije koje piše Ivan Bevc. Dali bogovi, pa bilo dobrih knjiga i dalje, kojima će se on oduševljavati, i ovako dobro pisati o njima !

Photobucket

U šetnji sa Striderom prije neko veče svratili smo do Platoa, i ja ne odoljeh kupovini knjige krajnje zanimljivog naslova „The Last Man“ od Meri Šeli.

Žuti prsluk je verzija manjeg žutog sa medvedićem na ledjima. Laletovoj mami se svidjela njegova toplota i praktično zakopčavanje, pa je naručila još jedan. Ali veći, jer je Lale sada duplo veći nego što je bio kad se rodio! Malo sam ga zbrzala pri kraju, i krivo mi. Zato od sad, nema žurbe sa pletenjem. To je moj hobi, i ne želim da mi bude opterećenje.

————————————–

KOMENTARI:
• At 7. januar 2007 19:42:00, MOJmentalni_kung_fu said…
uzivaj.
• At 7. januar 2007 22:11:00, goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Baš je zgodan, sigurno će mu dobro stajati!
• At 8. januar 2007 9:36:00, joop (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
najbolje je plesti za bebe…slatko i brzo!
• At 8. januar 2007 18:49:00, debela (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Magrit imam pianje.U tvojem planu za pletenje vidjela sam zanimljivi đemper,onaj crni u kombinaciji sa bojom ciklame.Zanima me kako su napravljena leđa i kako plesti takve rukave.Ako dobro vidim nisu klasični ranglan.Vidim da je to iz Verena časopisa pa pretpostavljm da imaš opis ako je časopis tvoj.Đemper mi je mrak:)Hvala unaprijed!
• At 8. januar 2007 20:38:00, maya said…
@MMFK, trudim se 🙂 @goce, mozda mu je malo velik, ali on tako brzo raste !! @joop, vala bas, zacas 🙂 @debela, mislis li na „Dzemper rajsfeslus Verena“? Mogu ti skenirati listove, pa poslati na mail, ako hoces. Casopis je na njemackom jeziku. Mozes mi se javiti na maggrit [at] gmail [tacka] com
• At 8. januar 2007 20:54:00, Vetar said…
auuuu, al si svestrana!!! Kompleks čovek da dobije na tvom blogu!
• At 8. januar 2007 22:13:00, maya said…
to mi je i namjera 🙂
• At 4. februar 2007 13:42:00, ferpecto said…
U potrazi za Bevcovim radovima na internetu – kao neko ko obožava njegove recenzije filmova, knjiga i stripova u YellowCabu – pronašao sam i link do ovog tvog posta, koji mi je, eto, promakao. Drago mi je da ti se dopao januarski YellowCab, jer je u pitanju najbolji broj objavljen tokom poslednjih godinu dana, i drago mi je da postoji neko koga Bevcovo pisanije jednako oduševljava. 🙂

One thought on “Čitanje i pletenje

  1. Nena3110 kaže:

    Tek sad vidim da su mi se u mailu pojavili tvoji stari članci, ali to mi ne smeta da se divim tvom radu.
    Prsluk je mnogo sladak, a dopada mi se i to što čitaš, veština je u isto vrme, mada pletenje podseća na slepo kucanje, koje ja nikada nisam naučila:(, ne mora se gledati svaka petlja, kad neko ima vešte ruke kao ti.

Ostavite odgovor

