Kuknjava

„A ja što ću, ali sa kime ću?
Malo rukah, malena i snaga“

Nema nista bez Gorskog vijenca.

Evo Kalimero piše blog, pa moram i ja. Na poslu smo obije. Mene je napokon prestala glavobolja, pa mogu da se posvetim radu. Da, da, radimo. Taman sam pomislila kako ću poslednji radni dan u godini provesti smireno, kad ono…… ajde završi ovaj kilometarski predmjer i predračun ! Firma zvanično ne radi do 10og januara. A ja ćurka nisam rekla da negdje putujem, pa radim 6og, kako bih završila taj predmjer. Bedak. Ali šta da se radi, barem me glava više ne boli.

Zapravo, evo već sam bolje. Kalimero je pustila jače muziku, ponudjači su mi većinom poslali cijene, a poslije posla idem da Laletu kupim ćebence kao poklon za Novu godinu. Život je zapravo ok.

„Budite logični, lepše vam je da vam bude lepo, nego ružno“

Dušan Radović

———
KOMENTARI:
• At 29. decembar 2006 15:37:00, MOJmentalni_kung_fu said…
i ti sa duskom :). bice to u redu. mora da bude. poljubac.
• At 29. decembar 2006 15:40:00, kalimero said…
ja moram da priznam da sam tek pre par minuta postala svesna toga da se „raspustamo“….a sad mi se ne ide kuci, bas mi se malo i uziva sa vama ovde :):)
• At 29. decembar 2006 15:42:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Gledaj to ovako: ti si najsposobnija osoba tamo, oni bi očigledno bez tebe propali. A 6. jan. će brzo proći.
• At 29. decembar 2006 15:43:00, ljishka (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
firma pocinje da radi 9-og, ali nema veze… u svakom slucaju, ima se kad odmoriti… a sto se tice gorskog vijenca… svaka cast… u njemu se za svaku priliku po zrno mudrosti moze uzeti…
• At 29. decembar 2006 15:43:00, Mrmot said…
hehe, cini mi se da je dulence prilicno popularan ovih dana.aj skoci do mene da vidis sta je rekao
• At 29. decembar 2006 15:47:00, Maya said…
Zapravo sam i stavila Radovića jer sam vidjela sta je Mrmot stavio na svoj blog 🙂 Oje, evo dobre muzike, bravo Kalimero. LJudi, kakva sam krava, zaboravih da vam pozelim sve NAJBOLJE i NAJSLADJE u sledecoj godini !! Ljubim vas sve !!!
• At 29. decembar 2006 16:17:00, nikolina baka said…
Mayo nemoj da se sekiras, o sto radis 6-og znaci da za neke kategorije ljudi ima posla i na Bozic i na Badnji dan (i na Nidzin rodjendan!) Ako ti je za utehu, ja radim i sutra, do 12 ali radim… Ljub za tebe i Kalimera.. I muziku. Ljubi sutra Laleta i pozeli mu zdravlje i radost u moje ime.
• At 29. decembar 2006 16:20:00, goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Pokaži nam dekicu koju si kupila nećaku! Baš me zanima – obožavam dječje stvarčice! Pozdrav!
• At 29. decembar 2006 20:17:00, maya said…
@nikolina baka: nije mi tesko raditi, nego mi je krivo sto nece biti 10ak dana u kontinuitetu. A malo cu morati da radim i kod kuce. @goce: nisam nasla cebence… sve je neka plastika, jorgan ili tanak prekrivac. Predlozila sam snaji da ispletem fino vuneni prekrivac.
• At 20. januar 2009 10:33:23, crvenka said…
🙂

Ostavite odgovor

