1200km za jedan dan

Čime? Pa avionom, blagosloven bio.

I tako se ja jutros probudim u 6, jedem, obučem se, i u udjem u službeno taxi vozilo. On me kao pravu poslovnu ženu odveze do aerodroma. Poletimo nešto poslije 8, izdignemo se iznad oblaka koji su taman počeli da bacaju pahulje na Beograd …

loking down 1

Jao divote – svaki put se oduševim kako oblaci izgledaju odozgo 🙂

loking down 3

Kad smo počeli da se približavamo Crnoj Gori, počele su i planine da se stidljivo pomaljaju, a onda se i pokazale posute snijegom.

loking down 2

Odozgo je jasno kako te planine sprečavaju da toliki oblaci predju preko njih.

Pilot je, u želji da mi pomogne da napravim što bolje fotografije, nakrivio avion nekoliko puta, pa mi krilo nije smetalo.

Najbolje je kada treba da sleti na pistu u Golubovcima, i onda nadleće Skadarsko jezero.

Tu zna opasno da se nakrivi, skoro vertikalno, i kao da ima silnu želju da krilom dotakne vodu !!

U Podgorici obavim posao brzo i elegantno, onda se nadjem sa Cupkicom, direktoricom naše firme u Crnoj Gori. Dok je čekam, blenem u Podgoričanke koje su obučene i sredjene kao da su sišle sa stranica modnih časopisa. Ajde odakle, ali gdje nadju vremena da se tako srede ??! Poslije tople kafe i još toplijeg razgovora, nadjem se sa roditeljima, koji me odvezu na Cetinje, na ručak. Slatko jedem :). Pokažem im Laletove najnovije slike, svi se topimo. A onda me tata ponovo odveze za Podgoricu, na aerodrom. Tamo mi ne dozvole da ponesem makazice u tašni, dok njihove kolege u Bg nisu ništa rekle. Odspavam u avionu, pa mi put prodje kao 5 min. Vozač me opet sačeka, u kolima toplo, pa opet zijevam…. Dodjem kući, javim se porodici da sam stigla …. i šta da radim, osim da pišem blog 🙂 I jeste, neobično mi, kao san.

———-
KOMENTARI:

• At 25. decembar 2006 21:11:00, grace said…
Volim oblake. Ovi izgledaju prelepo, pravo uzivanje… 🙂
• At 25. decembar 2006 21:14:00, iznogoud said…
Ne vjerujem ti da si išla avionom. Ovo su oblaci skinuti s interneta. Sto posto sam siguran. Kakav avion… :)))
• At 25. decembar 2006 21:16:00, maya said…
Čekajte ljudi, još nisam sve postavila 🙂
• At 25. decembar 2006 21:25:00, Zana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Super su sličice. Setih se svog prvog i jedinog leta Bograd – Zadar i natrag. Tek se prilagodih i uši prestadoše da me bole, a mi već stigli. U povratku ista situacija. Ali doživih taj osećaj. Da li bih ga ponovila? Pa, nisam baš sigurna.
• At 25. decembar 2006 21:32:00, MOJmentalni_kung_fu said…
wow. pa ti si i do cetinja stigla. fabulozno :).a fotke, standardno odlicne ;).
• At 25. decembar 2006 21:37:00, Anonimus (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Lepe slike. Zao mi je sto se ne secam svog leta avionom, ali bio sam jako mali tada. 🙂
• At 25. decembar 2006 21:48:00, iznogoud said…
Još uvijek ne vjerujem. Mayo, kakav avion, šta ti je… Sigurno sjediš u Beogradu i tražiš slike po googleu dok jedeš čokoladu sa lješnjacima i slušaš onu emisiju koju vodi Brankica Stanković.
• At 25. decembar 2006 22:16:00, nemiri (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
lep dan 🙂
• At 25. decembar 2006 22:52:00, goce1 (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
predivno izgleda nebo s druge strane! oblaci su čarobni!
• At 26. decembar 2006 0:13:00, spes said…
Obožavam let avionom i oblake odozgo. I kad se avion zaleće pre poletanja.
• At 26. decembar 2006 0:28:00, iznogoud said…
Maya se šali, ona je postavila slike s interneta i sutra u Crnu Goru ide autobusom. Je l’ tako, Mayo?
• At 26. decembar 2006 9:00:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Lepe fotke Majo. Ne mogu da verujem da ti niko ne veruje da si bila u CG. Evo, ja svečano izjavljujem svoje uverenje u Majino putešestvije.
• At 26. decembar 2006 9:13:00, Maya said…
Hehehe, Pribi, ne brini. Iznogud je jedan veoma veseo momak 🙂
• At 26. decembar 2006 10:13:00, iznogoud said…
Pribi, i pored tvog uvjeravanja, ja i dalje mislim da je Maya u Beogradu. Kakav avion ljudi, šta vam je?
• At 26. decembar 2006 10:19:00, mrmot said…
treba covek samo imati srece da nalewti na lepo vreme i pogled odozgo je fenomenalan:)
• At 26. decembar 2006 11:12:00, samba (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
is, ti ko kraljica 🙂
• At 26. decembar 2006 20:03:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
San zimskog dana! Zavidna sam 🙂
• At 27. decembar 2006 10:47:00, Cupkica (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Mayo, posto ti niko ne vjeruje da si bila u C.G., osjetila sam potrebu da moram biti svjedok tvom dolasku:-).Da, Maya je bila,ali je nazalost brzo i otisla.Veliki pozdrav!PS: Sledeci put cemo se duze druziti i pijuckati kafu ;-).
• At 27. decembar 2006 13:12:00, iznogoud said…
Cupkica se uključila u kampanju uvjeravanja ljudi kako je Maya išla u Crnu Goru. Ali bezuspješno, ovdje svi znaju da je Maya u Beogradu. I ko bi išao u Crnu Goru na jedandan. Dajte, ljudi, šta vam je? Pozdravljam sve, uključujući i one koji su stvarno ovih dana išli u Crnu Goru.
• At 27. decembar 2006 13:59:00, nikolina baka said…
Iznogud, nevaljali moce! Ne sekiraj mi Mayu koja nikad ne laze jer je dobro vaspitano dete… A i oblake sam prepoznala, to su oni isti od pre dve godine kad sam letela za Tivat, samo sto mi je tadasnji digitalac bio uzas… Mayo, ne sekiraj se fotke su ti hmmmmm, posebne. Nebeska reportaza lepo slozena.
• At 27. decembar 2006 14:04:00, iznogoud said…
Ne laže Maya, nisam to ni rekao, Nikolina bako :)). Ne mora sve što piše na blogu biti istina. Pohvaljujem Mayinu ideju za ovaj post, ali želim reći da su u zabludi oni koji su pomislili da se radi o stvarnom događaju. Za oblake se slažem, to su isti oni ispod kojih sam prolazio kad sam pješačio prema Nikšiću. Živjeli!
• At 27. decembar 2006 16:48:00, Maya said…
Dobro, dosta o tome.
• At 28. decembar 2006 1:14:00, pletilja (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Tko je shvatio, shvatio je, a tko nije, nije. Živjela Maja, živjeli oblaci! 🙂

Ostavite odgovor

