SWAP poklon

Što volim kad dobijem poklon :), a ovaj danas je izuzetan ! Trka na poslu, pakujem projekat, zvone telefoni, a cura sa prijema mi donosi pošiljku …. joj, divote…. Ne kontam ja odmah šta je, a onda vidim – Hrvatska…. Joooooj, ovo je SWAP poklon !! Obrcem brzo kovertu – od Sandre je !!

A divan li je !! Tašnica, i privjezak za ključeve. Odmah sam morala da se pohvalim svima na poslu, smijala sam se kao blesava, i srce mi je ludački lupalo 🙂 Kakav divan rad, kakav trud, kakvi detalji, divna boja, i iznad svega praktično ! Pogledajte i sami, naročito ove male perlice sa unutrašnje strane:

Photobucket

HVALA SANDRA, HVALA PUNO !!

————–
KOMENTARI:
• At 22. decembar 2006 17:48:00, MOJmentalni_kung_fu said…
mnogo mi se svidja. drago mi je zog tebe :).
• At 22. decembar 2006 17:53:00, Mrmot said…
mislim da je dekica mraz tu umesao prste.
• At 22. decembar 2006 17:56:00, shmizla said…
rado bih ti isplela neshto.. al verovala ti meni ili ne, shijem, vezem i sve ostalo, al pletivo mi sve ispadne shuplje!
• At 22. decembar 2006 18:09:00, ShArGaRePiCa said…
Injao, bash je ClaTkooooooo!!!
• At 22. decembar 2006 19:31:00, goce1 (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
🙂 predivno, Sandra je stvarno maštovita!!!
• At 23. decembar 2006 0:27:00, shewolf said…
stvarno divno, bas mi se zagrejala oko srca ovim postom! i onim o pahuljama! cmok!
• At 23. decembar 2006 8:32:00, spp2006 (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Torbica je prekrasna! Uopće nisam sumnjala u Sandru.Malo sam čitala upute za rukavice, hvala! Uistinu su korisne.
• At 23. decembar 2006 12:56:00, sandra (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Drago mi da ti se svidja! Uživaj!
• At 25. decembar 2006 6:35:00, joop (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
KAKO SE LIJEPO RADUJES- ZASLUZUJES JOS JEDAN POKLON 🙂
• At 25. decembar 2006 20:22:00, maya said…
Juce i isprobano, svašta stane 🙂 @joop, hehehehe, ovo si divno rekla, hvala ti.

Ostavite odgovor

