Hm…..

Pošto sam stavila ovdje sa strane blinkije …. da sam obožavatelj i ovisnik kokica i čokolade….. Pitam se, šta bih voljela da sam živjela prije otkrića Srednje Amerike? Jeste da SrednjoAmerikanci nisu pravili Milku, Lindt i da su tek Belgijanci doveli čokoladu do savršenstva ….. I jeste da SrednjeAmerikanci nisu kokali kokice, nego su jeli kuvani kukuruz (zapravo, ja ni ne znam kome je palo na pamet da iskoka kokice prvi put ! ) …. Ima li neka tajna veza i u tome što sam pasionirano pisala o predkolumbovskoj kulturi S.Amerike na fakultetu ? Hm…….

———–
KOMENTARI:
• At 16. decembar 2006 21:12:00, nikolina baka said…
Mayo, opet post bez fotkica!!! Da se nisi ti meni uvukla u toplu sobicu sa kokicama da prezimis? A super si me setila da ih iskokam.NJam njam
• At 16. decembar 2006 21:21:00, GOCE (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
MOŽDA JE NEKOME KLIP KUKURUZA ILI SAMO ZRNO SLUČAJNO PALO U VATRU I TO JE BILO TO, OTKRIVENA JE KOKICA! kako napreduje bolero?
• At 16. decembar 2006 21:23:00, Maya said…
@nikolina baka: Hehehe, bice fotkica cim padne snijeg … a i kada zavrsim nesto od pletenja 🙂 Ili ako odem negdje na put, sto sumnjam da ce biti uskoro 😦 😦 NJam, njam, kokice 🙂 @gocce, hehehe, najbolje stvari se desavaju slucajno 🙂 A bolero – evo bas ga pletem…. presla sam pola, tako da mozda sjutra bude slika 🙂
• At 17. decembar 2006 1:14:00, MOJmentalni_kung_fu said…
nemam pojma o tim veza, posebno tajnim ;)…samo da ti kazem da ne kupujes milku amareto, jao, meni je osjecaj kao da jedem cokoladu sa ljepilom za papir :(…bas me razocarala. ko mi kriv, kad vise volim slano, sto sam eksperimentisala ;)…
• At 17. decembar 2006 11:25:00, Maya said…
Uh, da, ja inace ne kupujem punjene i „oplemenjene“ cokolade. A badememasti ukus svakako ne volim, lici mi na „Karbofix“ 🙂
• At 17. decembar 2006 16:27:00, Walker (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Vidim na Planetoidu Magrit, i reko’ – evo ga novi post! Sad kad si upala, ima da ti skoči broj poseta odmah… naglo i primetno.
• At 17. decembar 2006 17:19:00, Maya said…
I naravno, pogrijesili su nick … Margit umjesto Magrit…. interesantno kako mi uvjek prekrste i prezime …..
• At 17. decembar 2006 18:17:00, jelo said…
super ti je ovo što planiraš da ispleteš! sviđa mi se i ono što cica u ciklama zelenom džemperu plete. a bazaar čarape su pun pogodak! hoću da kupim onaj par pod brojem 6, br. 39!
• At 18. decembar 2006 13:18:00, iznogoud said…
U jednoj tradicionalnoj tuči na prostoru današnjeg Meksika, došlo je do sukoba klipovima kukuruza. Domćini su bili napadnuti od znatno jačeg gosta dok su sjedili uz vatru. U sred obračuna se više nije biralo ko koga čime tuče pa je došlo i do korištenja klipova kukuruza. Nekoliko njih je završilo u žaru i ubrzo su počeli pucketati. Ljudi su mislili da pada snijeg, ali im je to bilo neobično jer nikad snijeg u životu nisu vidjeli. Onda su, iznemogli nakon tuče, probali te kokice jer su vidjeli da ih i koke jedu, i svidjelo im se. Tako su nastale kokoce. Ima i druga priča, isto je smještena u Meksiko, a radi se o tome da je jedan proizvođaš kukuruza popizdio kad je vidio kako su klipovi kratki i tanki pa je rekao da se više neće ni baviti poljoprivredom, bacio sve u vatru i tako napravio kokice. Treba li reći da je on prvi kokičar na svijetu?
• At 18. decembar 2006 19:57:00, Posetilac (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
pa ti nisi normalna
• At 18. decembar 2006 20:46:00, Strider said…
evo lepo rece posetilac 😀 U zadnje vreme i moja opsesija prema kokicama raste – svaki put kad sam u blizini neke od „pecina“ moram da uzemem 😀
• At 18. decembar 2006 20:53:00, Strider said…
I dopada mi se novo uzglavlje, iako nije slicno onima na koje sam naviko da vidjam ovde
• At 18. decembar 2006 22:31:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Hvala Pribiju na linku, ima divnih ideja 🙂 Majo, ja spremam novu pošiljku, ovaj put diplomatskom poštom, valjda će uspjeti!
• At 18. decembar 2006 22:32:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Da ne bi sad bilo neke zabune, riječ je, naravno, o čokoladi :))

Ostavite odgovor

