Roze bolero

Počela sam prije neki dan roze bolero kao novogodišnji poklon za snaju. Boja je neka čudna nijansa roze, ciklama i crvene, tako da mislim da će joj se dopasti. „Mock rib“ izgleda fantastično – jeste da ide sporo, ali se isplati ! Nažalost, ne znam kako se Mock Rib kaže na našem jeziku, a jezivo je kada primijetim da uputstva sebi pišem engleskim skraćenicama! Evo kako ispada, spoljna i unutrašnja strana:

Photobucket

Kad ovako, kao danas, imam naporan dan na poslu, sa malo vike, nepravde i zamjerki … prija mi da se isplačem prije nego bih nešto udarala, a onda i da uzmem da pletem ….

Inače, brat je dolazio i probao džemper …. i da, nije savršen…. bah, i ja sam neka pletilja…. moraću da ga skratim u ramenima i ispletem uže rukave…. kuku meni, kako da to stignem do 31. decembra ? Moraću da pletem i pletem, baš će mi biti teško … 🙂

———–
KOMENTARI:
• At 13. decembar 2006 22:00:00, goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
sve ćeš ti to stiči. Boja je predivna! Ja si isto planiram napraviti bolero, ali kada?
• At 13. decembar 2006 22:42:00, jelo said…
ovo mi najvise lici na malinu
• At 14. decembar 2006 0:37:00, iznogoud said…
Ma jebeš ti blog kad ja uzmem pletivo u ruke! Otkako sam otkrio ovaj Mayin blog, ja ne mogu da prestanem da pletem. To su tako lijepe mustre, tako uklopljeni dezeni, divni savjeti, pa ja ne znam šta više na ovom blogu volim. Lomim čokoladu, pijuckam vino dok pletem, bacim pogled na film koji gledami pletem. Pletem, pletem, pletem. Više za druge nego za sebe. I ne mogu da prestanem. Ehej, a da nije bilo Maye… Ništa. Evo, sutra mi dolazi komšinica da proba kako joj stoji. Nadam se da će biti dobro. Ako ne, moraću parati. Pa ponovo. Ehej..! I imam iglu u ruci non stop.
• At 14. decembar 2006 9:07:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Lep ti je taj mokri B, a i boja je lepa, a nepravda nek se tornja. A džemper ćeš stići da uradiš, vredna si ti.
• At 14. decembar 2006 9:20:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ni ja ne znam kako se kod nas kaže mock rib, ali bih rado doznala kako se plete 🙂 Pozdrav pletilji Iznogudu :)))
• At 14. decembar 2006 10:47:00, goce1 (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Draga kopala sam po forum da pošaljem patchwork a ne mogu naći adresu molim te da mi pošalješ mail. Napravila sam sinoć jedan kvadratić i planiram večeras još jedan pa bih to sutra poslala. Jako mi se sviđa ideja o patchworku i Swap. Mislim d amoramo raditi više takvih akcija!
• At 14. decembar 2006 12:38:00, Maya said…
@goce, poslala sam ti adresu. Nema zurbe u pletenju, mora se polako, inace nastupaju greske. Nije ovo jedina zima (ja se barem nadam:) ) @jelo: je l’ da? i meni 🙂 🙂 @iznogude, samo naprijed ! i sa pletenjem i sa komsinicom 🙂 @pribi, hvala 🙂 @jana, u slobodnom prevodu, ovo bi bilo „oponašajući ivicu“ … da ne kažem „rugajući se ivici“ 🙂 🙂 🙂
• At 14. decembar 2006 22:14:00, spes said…
Digresija: Mayo, ima li negde uputstvo za pletenje beretke? Može i heklanje, ne pravim pitanje. Tako imam želju da ispletem sebi jedno dve u raznim bojama – ljubičasto, trava zeleno, narandžasto…
• At 14. decembar 2006 23:39:00, nikolina baka said…
Mayo, pleti, pletisanko, pleti, onaj to odozgo vidi sve…
• At 15. decembar 2006 14:45:00, sandra (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Boja je krasna! Baš sam prije neki dan završila šal rađen Mock Ribom! A što se tiće bratova djempera – šteta! Jednom sam morala cijeli prsluk isparati i ponovo – taj muž stalno stvara prolema. Na kraju kad sam prsluk nanovo isplela izgledao je kao registrirani guy i nije ha htio nositi! ŠMRC!
• At 15. decembar 2006 20:02:00, bodulka (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Mock rib je vrsta patent boda, barem ga pod tim imenom mozes naci, iako patent bodova ima vise vrsta. Zao mi je sto moras parati dzemper za brata, a tako su ti lijepo ispale pletenice.
• At 15. decembar 2006 22:51:00, spes said…
Thnaks, Mayo, sviđa mi se ona prva, još da savladam terminologiju na engleskom. :))
• At 16. decembar 2006 1:37:00, Zana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Nije loša ideja za bolero. Nešto sam i ja pronašla pa ću možda isprobati. A što se tiče takvih dana, pa ko ih nema – glavu gore!

Ostavite odgovor

