SWAP i Zajednicki Patchwork

Možda je o ovome trebalo da pišem ranije… Ali bolje ikad nego nikad, jer mislim da je super zanimljivo 🙂

Naime, učestvovala sam u dvije akcije:

1. SWAP: nekoliko ljudi se skupi na forumu ili blogu, odrede temu za pletenj, ili neku drugu kreativnu zanimaciju, i pošalju svoje adrese organizatoru preko privatnih poruka. Organizator izmiješa te adrese, i svakom od učesnika tajno pošalje tudju adresu. Učesnici naprave nešto, spakuju u paketić i pošalju. Tek kada onaj drugi dobije poklon, objaviće ga na forumu ili blogu. Ja sam učestvovala na ovom swapu foruma Stvaram:

Učesnici pod nickom Milena isplela sam srebrni bookmark. Mnogo joj se dopao, te mi je pao kamen sa srca 🙂 Čudno je tako kad se plete za nekog koga ne znaš 🙂 Nažalost, zaboravila sam da ga fotografišem, ali se nadam da će to uraditi Milena. Poklon namijenjen meni je poslat, ali ga još nisam primila, i ne znam ko mi ga šalje 🙂

2. Zajednički Patchwork Naše Radionice Snova: ovo je još zanimljivije, a još traje.Svaka od nas isplela je ili isheklala kvadrat dim. 15x15cm, i poslala organizatorki. Ona će sastaviti sve kvadrate, i pokloniti to naše zajedničko djelo nekom kome je potrebno.

I da, izašao je novi Knitty internet magazin 🙂 Ovog puta nisam baš preoduševljena, no moram priznati da je Knitty i dalje najoriginalniji u idejama za pletenje. Pogledajte ovaj Matrix-binarni šal koji prosto moram napraviti !! A i Jana 🙂

———-
KOMENTARI:
• At 12. decembar 2006 21:05:00, MOJmentalni_kung_fu said…
sve je super,ali zeleni shal je najsuper!
• At 12. decembar 2006 23:38:00, goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ja sam isto oduševljena SWAPOM. Mislim da bismo trebali imati više takvih akcija tijekom godine!
• At 13. decembar 2006 0:34:00, Loly-Zana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Kasno sam pronašla swap razmenu da bi se uključila, ali prva sledeća eto i mene. Zajednički patchwork, možda i probam.
• At 13. decembar 2006 0:36:00, Loly-Zana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
pardon – BIH
• At 13. decembar 2006 4:25:00, radovanovic_vladan said…
Jbg ja neznam da pletem, ali možda da učestvujem sa nekom fotkom 🙂
• At 13. decembar 2006 15:11:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ja o swapu još neću govoriti, a onaj binarni šal iz Knittyja i dalje me oduševljava!
• At 13. decembar 2006 20:23:00, Maya said…
@MMKF, mnogo volim take rijeci, Najsuper i slicno 🙂 @goce, a je l tebi stigao poklon za tebe ? @Loly, samo izvoli, prikljuci nam se, ja mislim da i ne postoji neki rok. @r_vladan: samo izvoli, uradi neke portrete misterioznih pletilja … 🙂 @shewolf, pogledala 🙂 @Jana, fenomenalan je… jos jedan dokaz kako se pletenjem moze napraviti luda stvar 🙂 Svaka cast dizajnerki na ideji.
• At 13. decembar 2006 22:02:00, GOCCE (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
NIJE JOŠ STIGAO MOJ POKLON, VEĆ BIH JA TO OBJAVILA NA SVA ZVON!!!

Ostavite odgovor

