Kako je Magrit isplela svoje prvo pletivo

Sjećam se samo da još nisam bila krenula u školu. Sjedjele smo mama i ja na kauču u dnevonoj sobi, ja sa njene lijeve stane. Uzela je debelu, mekanu, bijelu vunicu, i debele plastične igle. Žute. Počela je nekoliko redova, a onda mi pokazala kako da nastavim. Najednostavnije, sve pravo. Uradih nekoliko redova, a onda naprasno odlučih da to bude prsluk za mog mladjeg brata od strica !! Pametnica, kaže moja mama, znala sam ja da treba da suzim kada dodjem u visinu rukava, ali sam, pametnica, petlje samo ispustila ! 🙂 Nastavila sam dalje…….

Mama, očarana djelom svoje kćeri, pokupila je ispale petlje, i završila pletivo. Redovi su bili skroz nakrivo, jedan veći, drugi manji, a i petlje nisu bile iste veličine. Ali sve to daje neki umjetnički dojam.

Danas to moje prvo pletivo služi mojoj mami da zavije šerpu kada treba da pravi kisjelo mlijeko. Debelo je i toplo, a i od njene kćeri …… šta više čovjek da poželi 🙂

————
KOMENTARI:
• At 11. decembar 2006 21:21:00, MOJmentalni_kung_fu said…
zanimljiva crtica. i vidis do cega je to danas dovelo. ti si virtouz. hvala, mama 🙂
• At 12. decembar 2006 0:19:00, Zana – Loly (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Zanimljiva priča me je vratila u detinjstvo. Moj prvi pleteni projekat je bio – rukavica za nos. Bila je namenjena mom dedi, jer je na posao išao motorom i uvek mu je nos bio crven i promrzao kada bi stigao s posla. Što se tiče džempera, pletenica je ispala super, ali ne bih da malerišem, ali čini mi se da je preuzan u ramenima. ‘Ajde, javi šta je bilo.
• At 12. decembar 2006 1:31:00, nikolina baka said…
Uhvatilo nas sve neko vracanje u detinjstvo, ali je to dobro. Trazimo svoje pocetke da bi mogli da shvatimo ono sto danas jesmo. Samo sto je nekome taj povratak laksi, svezija su secanja…
• At 13. decembar 2006 9:37:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Baš lepo što ti mati čuva tvoje prvo pletivo.
• At 13. decembar 2006 15:10:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Divan opis. Ja sam svojoj mami sjedila zdesna na kauču dok mi je pokazivala prve bodove 🙂 Ah ti dani djetinjstva…
• At 11. februar 2008 10:05:29, Anoniman (Neregistrovan) said…
Baš lijepo! Vratila si me u dane djetinjstva.Mene je tetka naučila plesti jer mama ne zna da plete.Još u 2-gom razredu osnovne škole,na ljetnom ferju zaželjela sam da pletem i tetka me posjela na kauč i pokazala mi kako se pletu prave očice.Moj prvi uradak bio je šal za moju lutku.

Ostavite odgovor

