Back to knitting issues… and some photos !!

Uh, sivi dzemper… dakle, evo ušiven, i dodat jedan rukav. Bojim se da je rukav preširok, a pleća preuska, pa sam zvala brata da dodje ovih dana i proba ga.

Photobucket

Prije nekoliko dana kupila sam još vunice. Skupljački nagon, jer ne pletem tom brzinom. Ali sve ima svoju namjenu :

Photobucket

ova predivna oranž vunica, prozivod italijanske firme King, je za šal za Kalimera.

Photobucket

Roze vunica je za jednostavni bolero za moju snaju. A braon, za mene ! Za mene nešto napokon 🙂 I to za tašnu ! Imaće pletenice, i ljepša od svih ovih što se prodaju po gradu od neke ružne sintetike!

I da nadoknadim što je toliko postova bilo bez fotografija, evo jedne koja prikazuje kako Novi Beograd izgleda kada se gleda sa kule Ušće po izuzetno smognom danu (ako se pitate šta ja radim u kuli Ušće – bila sam na gradilištu, uredjenje enterijera).

Photobucket

A sada nešto ljepše – Kalemegdan. Danas je bilo predivno, vjetar je razbistrio pogled pa se moglo vidjeti daleko, a bilo je pravo uživanje gledati ptice kako majstorski lete.

Photobucket

Klik na sliku, i odvešće vas na temu foruma Devoted gdje ih ima još i u većoj rezoluciji.

Otkrila sam i jedan zanimljiv žbun, ali posto je duvao vjetar, ovi lagani motivi stalno su se pomjerali, pa ih je bilo teško uhvatiti oštro.

puf !

———-
KOMENTARI:
• At 10. decembar 2006 19:09:00, MOJmentalni_kung_fu said…
wow. upravo je isao tako divan instrumental a ja gledam prvo fotku sa usca pa onda ovu drugu ispod…ne znas kako se to slozilo…svidjaju mi se boje vunice, kontrapunkt su ovom danu…
• At 10. decembar 2006 20:19:00, sandra (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Kako krasno izgleda taj đemper! Srečković je taj tvoj brat! A zamisli tek šal sa tok središnjom mustrom! Samo ti skupljaj vunu – nikad ne znam kad more zagustiti!
• At 10. decembar 2006 21:10:00, Strider said…
Auuuuuuuuh kako su dobre ove poslednje tri, najvise mi se svidja ona sa smogom 😀
• At 10. decembar 2006 21:37:00, goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Danas ti predivno izgleda blog, ima i „štrikeraja“ i vune i lijepih slika- čista divota!
• At 10. decembar 2006 23:46:00, mrmot said…
hm, razmisljam da kupim neki sal. a da ga jednostavno narucim od nekoga ko zna da ga istrika? koja ptica je najmastorskija u letenju?
• At 11. decembar 2006 5:47:00, joop (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
margit ne znam na cemu ti vise zavidim, na vuni ili Beogradu… pozz. joop
• At 11. decembar 2006 9:02:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Na fotki smog izgleda ko magla. Dobar je džemper. Kako praviš one talase na kraju rukava i na donjoj ivici džempera?
• At 11. decembar 2006 9:37:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Pulover je sjajan, mislim da će tvojem bratu stajati kao saliven! Fotke su baš dobre, prave jesenske, a ova zadnja je izvrsna iako ti kažeš da si imala problema s vjetrom.
• At 11. decembar 2006 17:41:00, Maya said…
@MMKF, uh, i ja volim kada slika prati zvuk 🙂 @sandra, hehehe, ako dodje do smaka svijeta, ja sam spremna 🙂 @goce, hvala 🙂 @mrmot, mozes naruciti od mene šal, ali ćeš ga dobiti na jesen ili sledeće zime, za sada imam puuuno projekata. A od januara naplaćujem. @joop, joooj, pa kako da zavidis na necemu sto ima ovoliko smoga ? Dobar je Beograd, samo mnogo je velik. @pribi, „talasi“ se prave kada se pletu 3 pravo, 3 krivo, pa unazad kako dolaze. To se zove pasica, i služi da se pletivo ne bi uvrtalo na ivicama. @jana, vidjecemo kad ga brat proba :), no hvala na podršci 🙂

Ostavite odgovor

