Novosti

Uh, 2 dana mi treba da saberem utiske sa Blog skupa, a na kraju sve sto izlazi su smijesak i … bilo je mnogo lijepo 🙂 Hvala svima koji su dosli. Mnogi od vas su primijetili da sam ja jedno uzdrzano bice, pa mi znaci sto ste svi bili izuzetno prijatni. Hvala Iznogudu na cokoladi. Ne na cokoladi, koliko na paznji. I hvala Nikolinoj baki, Mariji i ExMaslacku sto su dovele goste veceri. Iznogud ce organizovati sledece okupljanje u Novom Sadu, i u amanet je dobio vlast nad blogom http://okupljanja.mojblog.co.yu/ (na kome mogu oni, koji nisu dosli, i koji imaju veeeliki minus, da vide samo djelimicno kako nam je bilo).

Juce popodne sam bila kod Laletovih … jesam, rastopila sam se opet. Lale je porastao bas primjetno, svaka njemu cast, ljubi ga tetka 🙂 A tek kako gleda svojim krupnim ocima! A lukav je…. gleda poluotvornog oka da li smo jos tu, da li ga jos uvjek uljuljkujemo u san….. Usta su mu, sto kaze Nikolina baka, napucena kao pupoljak, pa izgleda kao neka mudra 🙂 I mirise …… Kad se on drzi, i uljuljkuje, nista okolo vise nije vazno….

Sto se tice pletenja, nema nista novo, jer ovaj sivi dzemper za mog brata nikako da zavrsim. Mada, na prvom sam rukavu, pa posto sad sve ide glat, ici ce brzo. Nadam se da ce biti gotov do vikenda. Onda snaji bolero, da imaju oboje poklon za Novu Godinu, i Kalimeru oranz sal (uh, moram da slikam tu vunu, mekana je kao dusa), za Lilian nakvaknjak i jedno malo iznenadjenje, za Pravdu bookmark sa inicijalim Thora …. i od Nove Godine pletem samo za sebe !!!

Je l moguce da ce ovaj post da prodje bez slika ?! I pored toga, sa ovoliko teksta !! Blogeri uzivo lose su uticali na mene, vidim ja …..

———
KOMENTARI:
• At 4. decembar 2006 21:38:00, ShArGaRePiCa said…
Haja tebi… Bilo je bash, bash, bash jeeeeeeeeeepo :o)))
• At 4. decembar 2006 21:45:00, nikolina baka said…
he Mayo, ti se primila na bebe, vidim ja… ma bebe su kao droga, sto ih vise konzumiras to su ti vise potrebni. Ja Nidzu veceras posle kupanja nisam ljubila jer je sav namazan nekom kremicom Mamino pile…
• At 5. decembar 2006 4:43:00, radovanovic_vladan said…
Bas mi je krivo sto nisam uspeo da dodjem… Vidimo se drugi put sigurno!
• At 5. decembar 2006 5:06:00, anachrist said…
thanks majkl 🙂
• At 5. decembar 2006 5:07:00, anachrist said…
thanks maslachak, jer si me dovela 🙂
• At 5. decembar 2006 9:49:00, goce1 (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Istina je da su najslađi dok su mali, šta misliš zašto ih ja imam četvero? Da li zato što su slatki? Ili zato što nisam dovoljno dobro pazila? Mislim da nisam dovoljno dobro pazila zato što su tako slatki! Lukavo!
• At 5. decembar 2006 11:56:00, japi said…
Da svaka ti cast na organizaciji. Odlicno je bilo. 😉
• At 5. decembar 2006 12:54:00, iznogoud said…
Odlična ideja i sve ostalo, Mayo. Sjećam se kad si otvorila taj blog, i evo, sve je ispalo dobro. Hvala i Pavlecu što je našao kafić sa jeftinim pićem :), to nije za zanemariti. A ovo spominjanje mog nicka toliko puta u postu… Vaha-hej!!!
• At 5. decembar 2006 13:19:00, shmizla said…
E jes da sam bila samo na kratko.. al cu se za iduce okupljanje potruditi da kasnim makar 3-4 sata, da bih stigla na vreme:).. svakako mi je jako drago shto sam te upoznala
• At 5. decembar 2006 18:31:00, Strider said…
Blog unos bez slike :S :S :S Skandal! 😀 Drago mi je sto si imala lepih par dana, odmorila se malo od komjutera i interneta, i provodila vreme sa ljudima sa kojima ti je prijatno i koje volis 😀
• At 5. decembar 2006 19:59:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Baš lijepo što ste se sastali 🙂

Ostavite odgovor

