Gillian Welch

Odavno nisam pisala o muzici….. Nije bilo niceg cemu bih posvetila paznju, nekako je sve novo i dalje puno zavijanja, dupeta koja vrckaju i nemelodije. Ali prije neki dan gledala sam na TVu emisiju o zenama u country muzici. Na kraju, zacu se odjednom divan i smirujuc zvuk….. tada sam prvi put cula za Gillian Welch…. Suze su krenule, nesto je bilo potpuno oslobadjajuce i umirujuce u tom zvuku. I onda se pojavljuje ona koja kaze da joj ljudi cesto kazu kako ih njena muzika rasplace, i da ona pokusava da se ne osjeca lose zbog toga…. Mnogo mi se svidjaju „Revelator“ i „Everything is free“. Poslusajte 🙂

—————————–

KOMENTARI:
• At 29. novembar 2006 16:48:00, MOJmentalni_kung_fu said…
eto, vec sam zaboravila! poslusacu
• At 29. novembar 2006 20:03:00, goce1 (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Htjela sam ti javiti da sam dobila bedž, super jE!
• At 29. novembar 2006 23:15:00, Maya said…
Kakav bedž, nisam u toku ?
• At 29. novembar 2006 23:21:00, iznogoud said…
To što ja ne komentarišem postove, ne znači da ih ne čitam. Nemam vremena od pletiva. Hvala Portsmautu, Čelziju, Mančesteru i Osasuni na večerašnje 3000 za nove igle.
• At 29. novembar 2006 23:27:00, samba (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Obožavam njen grubi glas – prvi sam je put čula u duetu sa Alison Kraus ( soundtrack „O brother where are thou“) i od tada tražim CD. Od Alison sam nabavila nešto, ali za nju ću morati da se bolje potrudim
• At 30. novembar 2006 11:21:00, goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
prije desetak dana sam dobila mail od bedzevi.com, u kojem piše da si ti ostavila moj mail za preporuku prijatelja, ja sam ispunila neke upitnike i dobla bedž, možda sam nešto pobrkala možda je netko drugi prijavio, obrisala sam mail p a ne mogu više provjeriti. Mislila sam da je od tebe !!!
• At 30. novembar 2006 18:40:00, Maya said…
@Samba: ah, Alison je isto divna, zar ne? @Goce, hm, ne sjecam se da sam posjetila ovaj sajt…
• At 30. novembar 2006 18:45:00, iznogoud said…
@Iznogoude, super si :))! Najviše se obradujem kad dobijem tvoj komentar, hi hi. Vidimo se u subotu, Izi :)).
• At 2. decembar 2006 5:57:00, misha (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Vec sam komentarisala da ti je divan blog, ali moram ponovo. Odavno nisam videla/citala nekog tako pozitivnog (a pametnog). Ne znam sta zeljnije iscekujem – pletenje, knjige ili fotografije. Citam te ujutro umesto novina i mnogo mi lepo pocinje dan. Samo tako nastavi 🙂
• At 3. decembar 2006 0:39:00, Strider said…
I ja jako volim te 2 pesme. Isto kao ti, cuvsi za Gillian sam prestao da uz country muziku vidim SAMO i nista drugo do plasticne Dolly Parton.

Ostavite odgovor

