Arhitektura

Ostajem ovih dana van radnog vremena na poslu – ima mnogo da se radi, a crtanje mi lakse pada od racunanja u Excelu. Na početku sam negdje rekla da neću o arhitekturi, ali nekada mi nedostaje da pišem i o njoj – pa volim je, zašto da ne pišem 🙂 Nego, ako i vas zanima, mislila sam napisati par postova o nekim pravcima u arhitekturi iz mog ugla vidjenja, dati par slika i uputiti vas na neke sajtove. Pribiju sam već održala par lekcija, i mislim da je zadovoljan.

Kako slabo koji moj post prodje bez slika, evo tri moja omiljena objekta:
Photobucket

———————–

KOMENTARI:

• At 27. novembar 2006 20:05:00, Strider said…
Zanimljiva je ona crkva 😀
• At 27. novembar 2006 20:15:00, nikolina baka said…
`zgrada. Ima jedna crkva u Poljskoj u mestu Hajnowka, vrlo neobicna i lepa… I neki dan vise ne znam ni gde videla sam neke stambene zgrade sve isprepletane lijanama i rastinjem..
• At 27. novembar 2006 20:42:00, bodulka (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Kako sam ja zavrsila na onom drugom blogu? Vise ne znam tko je gdje, jos malo pa cu traziti gdje sam ja…lol
• At 27. novembar 2006 21:07:00, Maya said…
Oh, pa niko mi ne kaze zeli li vise ovakvih postova, i malo časova?:( @Strider: znam da je tebi sve sto teci C/B interesantno 🙂 Meni se dopada sto se katolici ne drze toliko kanona u projektovanju, ali o tome smo vec pricali 🙂 @N.baka: sta znaci crtica na pocetku? Potrazicu tu crkvu…. @bodulka, vjerovatno preko Janinog bloga. Sadrzaj je isti, samo se komentari razlikuju.
• At 27. novembar 2006 22:51:00, goce1 (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Može malo više ovakvih postova. Mislim da je sve dobro naučiti, a od viška glava ne boli, jedino ako je alkohol u pitanju!!!
• At 27. novembar 2006 23:37:00, Walker (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Nisam čitao post, opet… Al’ eto bio sam tu, i video sliku „maya from sp“ pa čisto da stavim komentar… znam, nije lepo od mene…
• At 28. novembar 2006 0:00:00, nikolina baka said…
Pa crtica je izbrisani deo komentara – slucajno. Rekoh da me arhitektura bas preterano ne zanima ali mi se dopadne po neka zgrada dlje je ostalo.
• At 28. novembar 2006 12:14:00, Pribi (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Fotke su odveć male da bi mogao da se stekne uvid u arh. lepotu onog đto prikazuju. Meni bi bilo zaniljivo da čitam nešto o arh na ovom blogu, ali da ne bude previše stručno.

Ostavite odgovor

