Šetnja

Jesen je predivna, jesam li rekla to već jednom? …. Strider i ja bili smo danas u šetnji po Zvezdarskoj šumi – sada po mraku današnji Sunčevi zraci izgledaju kao san…. Lijepo je kada se ode u fotografisanje sa nekim ko ima istu namjeru, pa nema trčanja za prijateljima ni njihovog gundjanja „Ajde više, šta toliko ima da se slika? “ 🙂

Lišća sada slabo ima na velikom drveću, ali je zanimljivo kako se mladice sasvim dobro drže:

two

Uvjek me je fasciniralo kako male stvari, kada se uvećaju izgledaju kao veliki planinski lanci, ili gradovi.

leaf

I tek sada znam da braon paleta može biti nježna kao i neke druge boje…

oker

Nisam odoljela ni da zabjeležim moj osmijeh izazvan divnim okruženjem.

Photobucket

Baš sam jutros slikala i sivi džemper, tj front koji je pri kraju – i dodjem na blog, a on već tražen 🙂 Opaučite me kada sledeći put namjerim raditi nešto komplikovano…. Mada, baš izgleda lijepo, zar ne ? 🙂

Photobucket

———————–
KOMENTARI:
• At 25. novembar 2006 18:10:00, MOJmentalni_kung_fu said…
ja sam ulovila samo mrvu sunca.zavidim ti,crvena kovrdzo :).
• At 25. novembar 2006 22:59:00, Angelina said…
uzivaj u lepoti svakog novog dana, cak i u najsivijem i najhladnijem mozes pronaci nesto lepo…ako imas lepotu duha, a ti je nesumnjivo imas. Pozzzzzzz
• At 25. novembar 2006 23:11:00, samba said…
e vala sam se i ja nagušterala danas na suncu, samo sam aparat uzvadila tek kad je mjesec izašao 🙂 imate krasan osmijeh gospojce
• At 25. novembar 2006 23:59:00, ariel said…
Ostadoh zatecena slikama…
• At 26. novembar 2006 9:49:00, nikolina baka said…
Slicice videla sinoc i bas, bas su lepe. Volim makro (ono sto oko ne vidi a htelo bi) a i te vesele lokne… Samo nas cascavaj, jesen je zaista predivna sa njenim koloritima, treba samo malo izaci napolje…
• At 26. novembar 2006 11:29:00, bodulka (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Veseli me sto ti pletenice lijepo napreduju. Mislis i ledja isto tako ili ces ih glat isplesti?
• At 26. novembar 2006 13:17:00, Maya said…
@svima, drago mi je ako sam vas makar malo oraspolozila fotografijama 🙂 A i danas je lijep dan. @bodulka: Ledjni dio sam vec isplela – glat. Po maminom savjetu uvjek prvo pletem ledjni pa prednji dio. Onda ostaju jos „samo“ rukavi…
• At 27. novembar 2006 9:09:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Tvoj blog je odmor za oči i dušu. Pulover je predivan, blago onome tko će ga nositi 🙂

Ostavite odgovor

