Ljubav i Novac ….

Gospodjica Ljubav ima toliko lica da im se ne zna ni broja. A mi čak i nemamo imena ni za dva njena lica – sve zovemo ljubavlju….. Elem, u ovoj priči ona se javlja kao osjećanje prema hobiju, udružena sa Uživanjem – kombinacija kojoj se teško može oduprijeti….. Ali često je potreban gospodin Novac da bi hobi ostao u životu ….. Medjutim, ako se hobi radi da bi Novac pravio male Novčiće, uvrijedjena Ljubav ispari bez traga i glasa….

Elem (belem), Konj je prošli put predložio par pletečkih elemenata…. Na jednom od foruma smijale smo tome šta sve ljudi pletu, i prodaju na E-bayu za 400$…. Ali smijeh je ubrzo zamukao, kada smo shvatile ko je ovdje budalica….. Palo nam je na pamet onda isplesti tako neke blesave stvari i prodavati ih, sigurno ima čudaka koji će za svoje kuče kupiti zimski kaputić sa američkom zastavom, zar ne? Na kraju, pade nam na pamet da bi ovdašnje cure možda smatrale dobrim štosem ako bi kupile pleteni nakurnjak svom momku za Novu godinu ? Vjerovatno bih brdo para zaradila pletući garderobu sa likovima lokalno-poznatih faca, ali onda …..

Isprobaću ovu ideju uskoro, no sada od silnih projekata za moje mile i drage prosto nemam vremena posvetiti se istraživanju tržišta….

——————-
KOMENTARI:

• At 23. novembar 2006 19:50:00, MOJmentalni_kung_fu said…
vrlo pametno,draga mja. jedna cura iz usa, vec se tim bavi tamo, prodaje vunene stvari za bebe i super joj ide,,,iako joj je to hobi,kao i tebi…zelim da ideju sprovedes u djelo sto prije, jer je isplativo. nemaju po svijetu bake da im pletu,a i za one druge namjene je vrlo zanimljivo ;))
• At 23. novembar 2006 19:56:00, Jana (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Drago mi je što si se odvažila na realizaciju ideje 🙂
• At 23. novembar 2006 20:56:00, goce1 (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ljudima zaista svašta pada na pamet. Neki više drže do svojih ljubimaca nego do djece. I moja je kuće puna ljubimaca , ali imaju svoje mjesto. Nemogu ni zamisliti da odem u trgovinu i kupim čokoladu mojoj Kimbi ili papagaju neku „haljinicu“ a klinci da pokorno gledaju. Upravo sam se vratila iz BILLE s punom vrečicom gumenih i drugih bombona. Skoro se sve istopilo- pojelo! A pletačke ideje nisu loše. Kad bi bio djelotvoran ja bih sebi isplela jedan kondom pa da više nemoram razmišljati o kontracepciji!!!
• At 23. novembar 2006 20:57:00, samba said…
o bože, da samo vidiš šta turisti kupuju od bakica ljeti po ulici… ne bi to ni na pašu nosila, ali bake pojačaju budžet, a mi se zgražamo na suvo
• At 23. novembar 2006 22:05:00, pirat_w (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Samo cu reci hahaha a onaj cije je ovo blog zna zasto….
• At 24. novembar 2006 14:38:00, bodulka (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ona zenskica na e-bayu je prosirila ponudu, ima i „navlaku“ od mohaira za cijelo tijelo u sivom tonu. Uz put ostavila sam ti link za jos modela na pm kod stvaram.com javi jel’ si nasla nesto zgodno, meni se na prvi pogled dopalo kad sam pregledala fajl.
• At 24. novembar 2006 14:58:00, spes said…
Cuj, to nama sve smesno zvuci, ali na zapadu je biznis. Ajde da se udruzimo, ja cu da sijem, ti strikaj, da poboljsamo ponudu. Spojimo lepo i korisno.
• At 24. novembar 2006 15:01:00, cupkica (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Vrlo originalne ideje:-).Realizacijom istih, mozes postati bogata;-).Pitanje je:Da li ljubav i pare mogu u jednom „paketu“?Moje misljenje je da mogu.Ali, kad bih morala da biram ,to bi bila ljubav.
• At 24. novembar 2006 16:46:00, nikolina baka said…
Moja Mayu, mislim da ti nisi biznismenka, ti volis poklanjati, ali kad bi neko drugi trgovao, a ti dala masti na volju, e, to vec moze. A ludih i suludih ideja mozes iskopati more jedno.. Napred…
• At 24. novembar 2006 21:03:00, Maya said…
Hvala svima na podrsci 🙂 Pocecu realizovati ideju u 2007. godini, pa da vidimo kako ce ici. Za sada, samo poklanjam. Od januara, naplacujem.
• At 25. novembar 2006 14:34:00, goce1 (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Draga moja, kako napreduje onaj sivi polover? Stavi nam slikicu da vidimo dokle si stigla! Pozdrav od G
• At 25. novembar 2006 14:42:00, Konj said…
Nakurnjak! Prava stvar!!! U mom kraju to je nekad bio obavezni dio djevojačkog ruv’a. BTW, još uvijek smo poznati po najmanjem broju razvoda u čitavoj bivšoj Yugi.

Ostavite odgovor

